bmw & de arm der wet

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Johannetje

Lap, nog ene

Bericht door Johannetje »

Dwars schreef:heb eens in me vroege jaren na het stappen ernstig mot gehad met ne rijkswachter (zwaantjes?), die trok zenne rubberen stok om mijn grote mond te snoeren tijdens ne controle in Vroenhoven :shock: ik had um gevraagd of zijn moeder nog vrij was die avond :lol: :lol: twas maar een geintje :-P maar hij kon daar mee niet lachu. We stonden daar met ne auto zwarte strepen te trekken: dat was de aanleiding overigens.

Heb ik maar nederig mijn excuus aangeboden :oops: :oops: , daar ik geen zin had om de hele nacht zijn gastvrijheid op de proef te stellen. Hij leek nogal serieus.

zo bekijkend heb ik nogal een probleem met gezag, ne Polizweier wou me ook al eens meenemen naar der Staats-anwalt. Soms wou ik echt dat ik kon zwijgen.

jullie ook? :mrgreen:
Beste BMW vrienden,

Als ik jullie van dienst kan zijn, dan graag he.......
Enne, sluit me aan bij de vorige sprekers, wij zijn net mensen, hartstikke gezellig en lussen een pintje. We laten ons daarna dan ook graag rijden door de Bob(innetje)

Salutem

Johan

Waakzaam en dienstbaar
Vigilat ut quiescant
Laatst gewijzigd door Johannetje op 18 okt 2007, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.

Garmin Zumo 550 Europe
Dennis

Bericht door Dennis »

En het lijstje is nog niet gedaan. Voilà, nog ene d'erbij! :wink: Ook ik ben niet heiliger dan de Paus! Ik ben zoals de meeste Forum-vrienden gewoon een BMW-motorliefhebber die tijdens zijn werkuren zijn job zo goed mogelijk tracht uit te voeren... ook al is het dikwijls dweilen met de kraan open... Steeds tot uw dienst! :-) :-)
Dennis Afbeelding

BMW R1200RT (rood)

...en bij sommigen gekend van de Pier Kloeffe rit :wink:
Marc451814882

Bericht door Marc451814882 »

Aangezien men hier plots oude koeien uit de gracht haalt... :-)

Je kent die oude wel hé. Een zoon-stier zegt tegen zijn vader: "Pa, daar staan boven op de heuvel koeien, laat ons naar boven lopen en er ééntje pakken." Waarop de vader antwoord: "Nee zoon, we wandelen naar boven en pakken ze allemaal...." Ik reken mezelf bij die oudere.....(vul maar zelf in...)

Persoonlijk denk ik dat er een groot verschil is tussen dienst en schnapps.
Meestal als ik iemand van u zal tegenkomen of als ik hier kom lullen gaat het over schnapps. Vind het ook niet belangrijk wie welk werk doet. Komt in feite op dit forum niet van pas.
Kan ik daarbij iets meegeven uit ervaring dan is dat graag gedaan.
En wat de echte schnapps betreft heb ik het (on)geluk daar gewoon hondsziek van te worden. (Of het nu bier of wijn of om 't even wat is...eindig altijd boven een emmertje..ook bij heel kleine hoeveelheden) Dus mocht je me één maal per jaar tegenkomen met een flink stuk in m'n....dan is dat puur toevallig....
Pis ook geen azijn, maar zoals sommige andere hier op 't forum nu en dan een scheutje vitriool..... :lol:
Voor de rest ben ik zeker nie heiliger of de paus.

30 jaar hofleverancier :wink:
Groetjes Marc
'k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
Scarto

Bericht door Scarto »

Waar is de tijd dat de "Sportkring Rijkswacht" nog bestond, met hun jaarlijkse mosselsouper in de Groendreef, aansluitend met een zware "dansavond" in de zaal naast de refter.... :drunken:

Als ik eraan denk, word ik weer dronken. :lol:

Groeten.
Martin M.
R1150RT Titanium 2003, Clublid
AfbeeldingAfbeelding
one-one

Bericht door one-one »

gewoon "cool" blijven,
genieten van het motorrijden en niet over het werk lullen het leven is meer dan dat :wink:
en ja soms eens pijn in het hart....

vorige zaterdag snelheidsactie met zeer groot dispositief en Parket ter plaatse... 600 voertuigen geflitst en 60 onmiddellijke intrekkingen

één motorrijden met K1200 die eventjes optrok en geflitst werd aan 100km/u :cry: in plaats van 50km/u op een weg waarvan ik persoonlijk vind dat 70 een goede snelheid zou zijn maar ja wie ben ik...
heb met die motard bijna een half uur gepraat en ik verstond heel goed zijn uitleg... een correcte gast
Op zo'n moment heb ik het moeilijk maar ja... de dag als ik te snel zal rijden en geflitst word zal ook dit voor mij gelden...
maw toch een grote solidariteit voor motorrijders (behalve voor de gekken en zij die ons een slechte reputatie geven) en meen dat ikzelf geen oogkleppen op heb tenzij .......
genadeloos en zonder begrip voor dieven , drugdealers en het krapull dat zich bezighoudt met agressies en groot banditisme... :wink:

PS de winnaar was een gast die 147km/u reed zonder rijbewijs en zonder verzekering :-?
ride with pride
one-one
gsa 1150
Dwars

Bericht door Dwars »

one-one schreef: de winnaar was een gast die 147km/u reed zonder rijbewijs en zonder verzekering :-?
mag dat nie dan? :lol:
I am not a complete idiot, some parts are missing
semtex
Contacteer:

Bericht door semtex »

Dwars schreef: Soms wou ik echt dat ik kon zwijgen.

jullie ook? :mrgreen:
Ja, soms wou ik ook dat jij kon zwijgen :twisted:
JohanDB
Contacteer:

Bericht door JohanDB »

Ow zeker, een heuse outing-topic :shock:

Voor zij die het nog niet wisten, ik ben d'r ook ene van de firma.
Mij hebben ze wel een FJR gegeven om mee rond de crossen, maar het moet gezegd, die vallen ook wel mee :lol:

Ik schrijf heel weinig, om de simpele reden dat ik veel minder de baan op kan dan ik zelf zou willen. Volgend jaar krijg ik echter een bediende die mij hopelijk voor een groot stuk zal verlossen van mijn administratie, en dan zijn we terug de baan op, joepie :lol:
John
Contacteer:

Bericht door John »

Wa is me dat hier! Da blijft hier maar groeien. Dan toch een appart hoekje aanmaken voor al die flikflooiers hier op het forum? :lol:
Marc451814882

Bericht door Marc451814882 »

Den John zei:
flikflooiers
Opletten wa dadde zegt hé moat of 't noaste weke auto's mazoutteren... :lol: :lol: :lol:
'k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

... of tegen hun deurhendels plassen zoals in Alzheimer... :wink:
Johannetje

Bericht door Johannetje »

John schreef:Wa is me dat hier! Da blijft hier maar groeien. Dan toch een appart hoekje aanmaken voor al die flikflooiers hier op het forum? :lol:
Dat is een mooie woordspeling John.
I am a Fanatic BMW R1150RT driver. (sinds mei 2010 R1150RT)
(vanaf 1983) Zundapp KS50/KS125, Benelli 250 2C, Honda VF750F, Kawasaki LTD 454 (1995 en 2000), BMW R80 RT, BMW K100RT, BMW R1100RT.
Geniet, want ......vandaag is morgen alweer gisteren.

Garmin Zumo 550 Europe
John
Contacteer:

Bericht door John »

:lol: :lol:
Plaats reactie