21/10/2007 - Engelandvaarders V Rochester
Moderator: GVN
					Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
	Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
- 
				Little John
- 
				*ChArRaKe*
En voor wie niet naar geld hoeft te zien en toch naar de foto's gekeken heeft weet hoe gezellig het is op de boot ... alles bij de hand maar vooral het buitendek had veel "trek", wat is er zaliger dan de zon uit de mist zien op te komen terwijl je op het water ronddobbert , zelfs de straffe mannen werden opeens "watjes"   

Ik heb de tunnel 1 maal genomen ( allee 2 maal, ik wou nog terug ook ) maar geef mij maar de boot i.p.v die buis onder zee !

Ik heb de tunnel 1 maal genomen ( allee 2 maal, ik wou nog terug ook ) maar geef mij maar de boot i.p.v die buis onder zee !

BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid

Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
Da was van al die rokers ja.charrake schreef:En voor wie niet naar geld hoeft te zien en toch naar de foto's gekeken heeft weet hoe gezellig het is op de boot ... alles bij de hand maar vooral het buitendek had veel "trek", wat is er zaliger dan de zon uit de mist zien op te komen terwijl je op het water ronddobbert , zelfs de straffe mannen werden opeens "watjes"

RBee schreef:Da was van al die rokers ja.charrake schreef:En voor wie niet naar geld hoeft te zien en toch naar de foto's gekeken heeft weet hoe gezellig het is op de boot ... alles bij de hand maar vooral het buitendek had veel "trek", wat is er zaliger dan de zon uit de mist zien op te komen terwijl je op het water ronddobbert , zelfs de straffe mannen werden opeens "watjes"

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

- 
				*ChArRaKe*
ssssssssssst....laat het morantische aspect ook wa meespelen   

Dorbij, in dienen tunnel, al ooit eens onder water proberen roken ??? 

Btw... mannen van den Ibis twas heel tof, bedankt voor het gezelschap, we hebben goe gelachen me o.a de wim zijn straffe verhalen, hopelijk hoor je toch weer goed nadat de waardin van den Ibis me 200 decibellekes de menu in uw oor kwam vezelen 

Dorbij, in dienen tunnel, al ooit eens onder water proberen roken ???

Btw... mannen van den Ibis twas heel tof, bedankt voor het gezelschap, we hebben goe gelachen me o.a de wim zijn straffe verhalen, hopelijk hoor je toch weer goed nadat de waardin van den Ibis me 200 decibellekes de menu in uw oor kwam vezelen

BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid

Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
WAT ZEGDE ..... 'K VERSTA U NIET, ZENNEcharrake schreef:tw... mannen van den Ibis twas heel tof, bedankt voor het gezelschap, we hebben goe gelachen me o.a de wim zijn straffe verhalen, hopelijk hoor je toch weer goed nadat de waardin van den Ibis me 200 decibellekes de menu in uw oor kwam vezelen

Maar allemaal echt gebeurd hé

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Helloooo,
Eerst en vooral ook van mij nen dikke merci en petje af voor de organisatoren, twas dik in orde zenne 

Ook moet ik zeggen mijn eerste contacten met de "Beemerfamily" is echt enorm goed meegevallen, en het smaakt naar meer 

Allez hier volgen de sfeerbeelden van dit prachtig samenzijn
http://foto.telenet.be/2713374528
Ps: snappy, we hebben de mail goed ontvangen, thnx

Eerst en vooral ook van mij nen dikke merci en petje af voor de organisatoren, twas dik in orde zenne

Ook moet ik zeggen mijn eerste contacten met de "Beemerfamily" is echt enorm goed meegevallen, en het smaakt naar meer

Allez hier volgen de sfeerbeelden van dit prachtig samenzijn
http://foto.telenet.be/2713374528
Ps: snappy, we hebben de mail goed ontvangen, thnx
Als alles op je afkomt, dan zit je op de verkeerde rijbaan

Zijn er een paar héél mooie bij   Vooral die waar die gedistengeerde persoon op staat met te veel buikspieren en te weinig haar
  Vooral die waar die gedistengeerde persoon op staat met te veel buikspieren en te weinig haar  

Vooral die waar die gedistengeerde persoon op staat met te veel buikspieren en te weinig haar

- 
				*ChArRaKe*
 Gij durft wel zeggen tegen "iedereen van de club" da ge geenen BMW hebt ! Das veel erger
 Gij durft wel zeggen tegen "iedereen van de club" da ge geenen BMW hebt ! Das veel erger   

Btw.. ge weet gij nie hoe koud da daar was zeker !!
Ge wetj Oilsjt en deiremonne... ONS ROS .. Gaat da hier ooit goekommen

Laatst gewijzigd door *ChArRaKe* op 24 okt 2007, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.

BMW R1100S
Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid

Zumo 550
Intercom Starcom Digital
Xenon
Clublid
- 
				GSrijder
- Contacteer:
charrake schreef:Gij durft wel zeggen tegen "iedereen van de club" da ge geenen BMW hebt ! Das veel erger

Btw.. ge weet gij nie hoe koud da daar was zeker !!
Ge wetj Oilsjt en deiremonne... ONS ROS .. Gaat da hier ooit goekommen

Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS

You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Ik had het vooral over mezelf, maar wil de eer wel delenSn@pPy*GS schreef:K'weet het ... k'weet het Biemie ..... Buik Moe WegBieme schreef:Zijn er een paar héél mooie bij Vooral die waar die gedistengeerde persoon op staat met te veel buikspieren ...

Hierbij de link naar mijn fowtoos