Beste collega GS rijders
Een aantal onder jullie zullen wel weten dat ik in het verleden een paar problemen heb gehad met mijne GS.
Ik heb ondertussen niet stil gezeten en zowat alles dat ik dacht dat in aanmerking kon komen , getest.
Steeds kwam ik tot dezelfde vaststelling dat de GS het beste stuurt en de beste allroundmachine is die er momenteel op e markt is. Andere merken hebben dan misschien meer power maar dan weer veel minder handelbaarheid enz....
Dus ik naar nen BMW dealer waar juist de laatste GSA stond model 2008 met gratis alu koffers en allerlei ander lekkers
Het is echt wel een beest zo'n GSA,......ik kon niet weerstaan en heb me een nieuwe gekocht. Op 10.11.2007 mag ik hem gaan ophalen bij de Raf.
K'had het nochthans niet echt meer voor BMW, maar ja da ding heeft het sexappeal van een baksteen, maar rijdt zooooo goed en daar gaat het hem tenslotte om
Mijn 'oude' GS is ondertussen al verkocht, dus dat zit ook snor. T'is te hopen dat ik deze keer meer geluk heb (kan bijna niet anders)
Zijn er zwakke plekken op de GSA waar ik extra aandacht moet aan geven ? Wat denken jullie van de 2+2 regeling ? De moeite of weggesmeten geld ?
Nog tips voor het inrijden buiten wat al in de handleiding staat ?
Tweestoemper
Alweer een GSA rijder erbij
Moderator: GVN
-
tweestoemper
Alweer een GSA rijder erbij
The only easy day was yesterday
Proficiat met uw nieuwe moto,maar ik denk niet dat het een model 2008 is.Bij model 2007 krijg je de koffers gratis,model 2008 is nog niet leverbaar.
2+2 is voor mij persoonlijk niet interessant omdat het beperkt is in kilometers.
2+2 is voor mij persoonlijk niet interessant omdat het beperkt is in kilometers.
http://www.bikers4bikers.be/ Het forum voor iedere motorrijder.
-
GSrijder
- Contacteer:
Heb die GSA ook zien staan bij de Raf en het kriebelde ook bij mij.
Nu heb ik me voorgenomen nog even te wachten tot model 2008.
Maarre was jij in een ander topic BMW niet aan het afkraken. Ik dacht dat je nooit nog een BMW zou kopen!
Maarre was jij in een ander topic BMW niet aan het afkraken. Ik dacht dat je nooit nog een BMW zou kopen!
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
Gij nie alleen, kzeg menne reisbuddy gaat terug naar Yamaha gaanfutureGSrijder schreef:Heb die GSA ook zien staan bij de Raf en het kriebelde ook bij mij.
Ik was serieus verschoten toen ik een smske kreeg dat em terug nen BMW had gekocht, dacht eerst dat em mee men voet aant spelen was
Moar toch nen dikke proffi hee maat mee uwen Tank
Nu gaank pas jaloers zijn, al zie ik ze liever int wit
Greetz
Johangs
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid
Ja ik ben lid
-
tweestoemper
Klopt, 'was ni echt kontent maar zoals al eerder gezegd da ding rijdt vré goe.
Het zal moeten lukken dat het nu weer van da is. Mijne GS had kinderziektes (model 2004). We zijn nu 2007 ik mag hopen zo juist voor nen update dat deze deftig in elkaar zit.
Ik heb toch nog ni teveel klachten gezien buiten die remschijf vanachter en dat zou nu opgelost zijn.
Vingers kruisen maar (hé Johan !!!) Moar in't wit man , hoe komde daar bij ????
Tweestoemper
Het zal moeten lukken dat het nu weer van da is. Mijne GS had kinderziektes (model 2004). We zijn nu 2007 ik mag hopen zo juist voor nen update dat deze deftig in elkaar zit.
Ik heb toch nog ni teveel klachten gezien buiten die remschijf vanachter en dat zou nu opgelost zijn.
Vingers kruisen maar (hé Johan !!!) Moar in't wit man , hoe komde daar bij ????
Tweestoemper
The only easy day was yesterday
-
Dirk Pauwels
Wa was da gezegde ook weer, van dienen ezel en die steen.....
Veel plezier ermee, maar als iedereen die niet tevreden is van zijne moto en of dealer zich dan terug ene koopt van hetzelfde merk moet je er nie van verschieten dat BMW zich niets aantrekt van de klachten hé.....
en ik hoop dat de koper van uwe rampmoto meer geluk heeft dan gij.....
en ik hoop dat de koper van uwe rampmoto meer geluk heeft dan gij.....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project