Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Relax schreef:Iemand al iets gehoord van een pinlock voor de R1?
Ik bedoel de Shuberth, niet de Yamaha, wijsneuzen.
Nee, allen voor de s1, c2 en concept. Vandaag met splashdesign gesproken en deze gaven aan dat het vizier over 2 a 3 weken leverbaar is tegen een prijs (in Nederlnad) van € 82,50.
Over de R1 is mij niets bekend maar ik kan me voorstellen dat deze zal volgen.
Vandaag telefoontje van HG Breda gekregen.
Met de komende levering uit Duitsland komen ook de vizieren mee!
Hopelijk nog deze week en anders volgende week.
Relax schreef:Iemand al iets gehoord van een pinlock voor de R1?
Ik bedoel de Shuberth, niet de Yamaha, wijsneuzen.
Nee, allen voor de s1, c2 en concept. Vandaag met splashdesign gesproken en deze gaven aan dat het vizier over 2 a 3 weken leverbaar is tegen een prijs (in Nederlnad) van € 82,50.
Over de R1 is mij niets bekend maar ik kan me voorstellen dat deze zal volgen.
Bedankt voor de info. Ik gebruik momenteel een rietje om het aandampen te voorkomen, doch gezien de kleine diameter overweeg ik een snorkel. Rotdingen.
Bedankt voor de info. Ik gebruik momenteel een rietje om het aandampen te voorkomen, doch gezien de kleine diameter overweeg ik een snorkel. Rotdingen.
I hear you.
Ik hoop zo snel mogelijk over de pinlock te beschikken. Dan bevriest mijn snor van de winter eens niet
Effe gemaild met Fa. Pinlock (NL), met de vraag is het Pinlock vizier nu leverbaar?
Beste Meneer GSAndré,
Bedankt voor uw e-mail. De vizieren voor de Schuberth C2 zullen binnenkort te koop zijn met een Pinlock in het vizier. U moet dus een gehele buitenvizier bestellen inclusief Pinlock. Deze zijn op dit moment nog niet bij de winkels, maar de verwachting is binnen enkele weken.
Heeft u verder nog vragen, dan hoor ik het graag, of u kunt contact opnemen met Splash design, distributeur van Schuberth in Nederland.
Met vriendelijke groet,
Als gevoel van vrijheid je wat waard is ga je toch niet in een koekblik zitten
Eergisteren ben ik gebeld door een vriendelijke heer van HeinGericke Breda.
Wist me te vertellen dat de levering in NL nog een paar weekjes op zich laat wachten.
Zowel via HG als via het netwerk van Splash design.
Had het vizier gisteren graag in m'n helm gehad... wat een vreselijke regenbuien zeg!