Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Ik ben vandaag samen met het vrouwtje eens thuis gebleven, lekker warm tegen de stoof
Na de spetterende fuif van Harald gisteren zag ik het niet meer zitten om voor de middag al uit mijn bed te komen.
De rit kan ik volgende zomer bij 28°C ook nog wel gaan rijden.
Jantje GS schreef:was meer lenterit dan invriesrit maar zo zijn we zeker dat het niet glad is
nog eens op zwier geweest met Rusor en koppel en Jo pikte ook aan.
Meer moet dat niet zijn voor een namiddagje plezier
ja 't was eens leuk meetoeren met de scheurijzers, kem er wel 't kopke moeten bijhouden. Ik heb vooral veel asfalt en beton gezien, maar het was een leuk gezelschap......
Jantje GS schreef:was meer lenterit dan invriesrit maar zo zijn we zeker dat het niet glad is
nog eens op zwier geweest met Rusor en koppel en Jo pikte ook aan.
Meer moet dat niet zijn voor een namiddagje plezier
ja 't was eens leuk meetoeren met de scheurijzers, kem er wel 't kopke moeten bijhouden. Ik heb vooral veel asfalt en beton gezien, maar het was een leuk gezelschap......
tot de volgende,
J
Hoi,
Het was zeer gezellig vandaag... het toeristisch tempo was goed voor een invriesritje... ik heb mij geammusseerd... onze koppel moest zijn vliegtuig nog halen he...
Bedankt Roger voor de toffe rit
BTW heeft niemand spullen zien rondslingeren op de parking???
Pascale zijn tankzak is leeggeroofd... een fototoestel, handschoenen, en nog wat spullen zijn hem ontvreemd.... Zij die iets gevonden hebben mogen altijd iets laten weten.... dank bij voorbaat.....
Niet te snappen dat zoiets kan gebeuren, met zoveel volk in de buurt.
Wij stonden als het ware voor de N8M= geparkeerd, we zijn bij aankomst wel rond de kerk gereden maar ik heb niets verdacht gezien.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Toffe rit, wij beide hebben ons geamuseerd. Plezante companie zoals gewoonlijk. Enkele grondstalen van het pajottenland meegenomen voor verder onderzoek.
sprint schreef:Ik ben vandaag samen met het vrouwtje eens thuis gebleven, lekker warm tegen de stoof
Na de spetterende fuif van Harald gisteren zag ik het niet meer zitten om voor de middag al uit mijn bed te komen.
Ben gisteren met uw tweelingbroer op stap geweest en die heeft net dezelfde rijstijl als jij... De invriesrit was mijn openingsrit geworden, mijn eerste binnen het clubgebeuren dit jaar. Ik heb me goed geamuseerd, met dank aan Germain Oneshark, Werner Scampi met zijn nieuw machien, en de tweelingbroer van Marnix Sprint voor de compagnie!
sprint schreef:Ik ben vandaag samen met het vrouwtje eens thuis gebleven, lekker warm tegen de stoof
Ben gisteren met uw tweelingbroer op stap geweest en die heeft net dezelfde rijstijl als jij...
Groeten.
Ben je zeker dat het niet mijn zus was, die heeft ook een baard