Advies gevraagd: een R1150R of een R1150GS

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Martinus

R of K?

Bericht door Martinus »

De gustibus non disputandum est,

dus geen dispuut over wat 'den beste' is, da's toch zo persoonlijk dat een discussie over deze item niet te beëindigen of te beslissen is (denk ik zo).

Maar kijk morgen alleszins eens naar het WK wielrennen en dan zult ge zien dat er tal van K'tjes (en vooral van die oudjes) meerijden (meer dan andere motortypes?)

Ze zullen dus wel hun verdiensten en kwaliteiten hebben.

Greetz & Long May You Run (op K of R of op whatever you like zonder vicieuse bijgedachtjes :wink: )

Martinus (K100LT '87) & member BMW Motorclub Vlaanderen

Afbeelding Afbeelding
tweetyoost

Bericht door tweetyoost »

Heb vandaag ontdekt dat mijn twijfels nog niet over zijn:p

Vorige weken al naar enkele R1150R's gaan kijken maar der was geen enkele die mij 100% aanstond. Dus nog steeds opzoek..

Nu lees ik vandaag die reisverslagen even door en het meer avontuurlijke spreekt mij ook wel enorm aan eigenlijk.. het zal van mij toch zeker overwegend baangebruik zijn maar misschien wil ik ook wel even zot doen offroad:p tja en met zo'n GS raak je dan toch wel overal :)

Hmm msh is het gewoon wennen aan het model :)

De R1150R is voor mij ongetwijfeld de mooiste

maar welke rijd nu eigenlijk het beste?Welke is het meest praktische om even wat verder te gaan?

Tja kzal het zelf moeten uitmaken hé:) de GS rijders zijn content van hun machine, de Roadster rijders ook :p
m@rc
Contacteer:

Bericht door m@rc »

mijn eerste bmw moto was een r850r ben overgestapt naar 1150gs en
rijd nu met 1150gsa. mijn mening is dat de eene niet beter of slechter is dan de andere. alleen ze rijden wel anders en er zijn ook een paar andere mogelijkheden. dus wat wilt ge! dus beslissen en zeker TESTEN :!:
mvg
lid sinds 2001 nu r1150gsa
http://www.brussel-mongolie.be
Plaats reactie