Toon je BoXeR !
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
tweetyoost
En hupla Y-stuk en remus zitten eronder!JüRgen schreef: Nu nog da Remuske en het zal al een heel ander zicht hebben![]()
Ben er zeer tevreden over! echt een super geluid!
Foto's van op de plaatselijke boere(baantjes/bochtjes)
Hij staat er wel al iets vuiler bij, nuja dat heb je met zo'n vervelend weertje..

-
Iron Gonzo
mooi gereden 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
George Michael
Beste Francis,
waarom heb je eigenlijk extra spiegels erop geknalt ? Persoonlijk niet echt een mooi gezicht. Samen met de windbeschermers lijkt het wel een Pan !
Je hebt toch voldoende aan de spiegels van de motor waardoor je ONDER je armen kijkt.
. . . . maar nogmaals dit is mijn mening, verder niets van aantrekken
waarom heb je eigenlijk extra spiegels erop geknalt ? Persoonlijk niet echt een mooi gezicht. Samen met de windbeschermers lijkt het wel een Pan !
Je hebt toch voldoende aan de spiegels van de motor waardoor je ONDER je armen kijkt.
. . . . maar nogmaals dit is mijn mening, verder niets van aantrekken
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
-
Sven 12RT
-
George Michael
Klopt helemaal en sorry. Het zijn inderdaad gewoon de normale spiegels zonder extra verhoging. Op de eerste foto lijkt de RT gewoon wat 'plompjes'. Vandaar de vergelijing met een Pan, nogmaals sorry. Op de tweede foto is het al stukken minder. . . . . . . maar ja, die spiegels ? 
Honda PC800 / Honda Deauville / BMW R1150RT . . . What next: BMW R1200RT? / BMW R1200GSA? / Landrover Defender / Saab 9-3 Cabrio?
-
Francis
- Contacteer:
Sorry allerbeste vrienden kollega rtee-ers, maar dan is der iets waar we het grondig oneens over zijn.
Ik zie niks door de originele spiegels.
Allezn ik overdrijf, ik zie mijn handen, mijn koffers, de benen van de passagier, en een klein stukske weg, tis eendert hoe ik ze afstel.
Bovendien staan ze volgens mij veel te ver naar beneden, je moet de focus van je ogen (die normaal op de weg zitten) heel ver naar beneden verleggen.
Als je de spiegelshoogte op de "oude" rtees beziet, zie je dat ze nu een pak lager staan.
In mijn ogen : nu duis mega-slecht.
Neen, die voelsprieten voldoen mij veeeeeeeeeel meer dan de originele spiegels !
Ook al trillen ze bij wijlen een beetje.
En dattem daarmee op ne pan lijkt, wel, dat zal mij worst wezen, ik weet wel beter
Maar dit is mijn mening he
Ik zie niks door de originele spiegels.
Allezn ik overdrijf, ik zie mijn handen, mijn koffers, de benen van de passagier, en een klein stukske weg, tis eendert hoe ik ze afstel.
Bovendien staan ze volgens mij veel te ver naar beneden, je moet de focus van je ogen (die normaal op de weg zitten) heel ver naar beneden verleggen.
Als je de spiegelshoogte op de "oude" rtees beziet, zie je dat ze nu een pak lager staan.
In mijn ogen : nu duis mega-slecht.
Neen, die voelsprieten voldoen mij veeeeeeeeeel meer dan de originele spiegels !
Ook al trillen ze bij wijlen een beetje.
En dattem daarmee op ne pan lijkt, wel, dat zal mij worst wezen, ik weet wel beter
Maar dit is mijn mening he
Laatst gewijzigd door Francis op 14 dec 2007, 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Francis, r12rt
Teekitiesie iedereen, want dat doe ik ook
Microsoft is not the answer, microsoft is the question.
My answer is NO !
My answer is NO !
hallo ???? de hoogte van het stuur aanpassen ??????
Persoonlijk vind ik de twee extra spiegels zeer mooi staan, ik denk erover ze ook te plaatsen.
Hoe kan je er nu iets op tegen hebben om méér zicht naar achteren
te hebben?
Zijn deze spiegels after market te krijgen ? (bij bmw zeker veel te duur)
Ik vind de valbeugels ook zeer goed passen onder de RT, waar heeft u deze besteld en quanta kosta?
vriendelijke groeten,
philip
r12rt,r100rt-eml,norton,bsa,kawa
Persoonlijk vind ik de twee extra spiegels zeer mooi staan, ik denk erover ze ook te plaatsen.
Hoe kan je er nu iets op tegen hebben om méér zicht naar achteren
te hebben?
Zijn deze spiegels after market te krijgen ? (bij bmw zeker veel te duur)
Ik vind de valbeugels ook zeer goed passen onder de RT, waar heeft u deze besteld en quanta kosta?
vriendelijke groeten,
philip
r12rt,r100rt-eml,norton,bsa,kawa
De Stijn Volders heeft die weer goed vastgelegd 
karoshi schreef:Eindelijk de foto's van zolder binnengekregen...
Deze wil ik jullie niet onthouden :z
hmmm ik mis nu de zomer al en de winter moet nog komen
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
Francis
- Contacteer:
Valbeugels : Wunderlich, ( http://www.wunderlich.de ) kan via je dealer, maar je kan ze ook online bij Wunderlich bestellen, of zelf gaan halen (leuker) én zelf monteren.
Heb ik ook gedaan. = 2 x zo leuk
Spiegels : zijn spiegels van ne gewone R, via dealer. Samen met gedraaid buske, voor wat ik me herinner rond de 60 euro, dacht 62 mor ben niet zeker.
Zicht naar achter honderd keer beter
Succes Philip !
Rij ze veilig
En .. ik ben der gerust in ze, die hoogte aanpasse, da was maar om te lachen van die gasten hierboven
Heb ik ook gedaan. = 2 x zo leuk
Spiegels : zijn spiegels van ne gewone R, via dealer. Samen met gedraaid buske, voor wat ik me herinner rond de 60 euro, dacht 62 mor ben niet zeker.
Zicht naar achter honderd keer beter
Succes Philip !
Rij ze veilig
En .. ik ben der gerust in ze, die hoogte aanpasse, da was maar om te lachen van die gasten hierboven
Francis, r12rt
My answer is NO !
My answer is NO !
vind die spiegels eigenlijk best wel ok, zou mij zeker niet storen.
trouwens, heeft BMW eind jaren '90 niet een soortgelijke fout gemaakt bij de K1200RS? Daar waren oorspronkelijk plaatsen voorzien in de kuip voor ingebouwde spiegels, maar toen ze bij bmw er de spiegelglazen ingehangen hebben, hadden ze precies ook door dat er nougabollen zicht was.
Ze hebben er toen fabriek-af ook 2 gewone spiegels op het stuur geplaatst...
trouwens, heeft BMW eind jaren '90 niet een soortgelijke fout gemaakt bij de K1200RS? Daar waren oorspronkelijk plaatsen voorzien in de kuip voor ingebouwde spiegels, maar toen ze bij bmw er de spiegelglazen ingehangen hebben, hadden ze precies ook door dat er nougabollen zicht was.
Ze hebben er toen fabriek-af ook 2 gewone spiegels op het stuur geplaatst...
K100 RS 16v
-
Triker
-
Francis
- Contacteer:
Tis idd dezelfde handgreep als den R hoor.
Ik heb dat busje dertussen geplaatst , gewoon omdat er een beetje spel op was, en dat zie ik nie zo graag ...
Mor tkan perfect zonder.
Wa wil je , eens ne mekaniekr .....

Ik heb dat busje dertussen geplaatst , gewoon omdat er een beetje spel op was, en dat zie ik nie zo graag ...
Mor tkan perfect zonder.
Wa wil je , eens ne mekaniekr .....
Francis, r12rt
My answer is NO !
My answer is NO !

[/U