Zal waarschijnlijk geen probleem geven.
Kan je ze sturen naar mijn mailadres? 811@pandora.be
Welke newsreader gebruik jij? Dan weet ik zeker dat hij NZB files ondersteund, wan tik ben al lang niet meer bezig met newsreaders.
Als programma natuurlijk altijd fijn, iets met en over motorrijders. Maar met dit kapitaal, met deze ondersteuning van mankracht en middelen vind ik er niet zo echt veel aan, behalve dan het organisatorische aspect. Dan heb ik tien keer meer bewondering voor de 'echten', zoals Fred, die met een 'oldie' (de motor) en een 'beauty' (het vrouwtje) achterop, zo'n trip in z'n eentje maakt.
En er zitten nog wel zo'n paar die-hards hier op het forum.
film gedownload, maar hoor aleen geluid in mijn media player, ook in quick time doet het niets. Ik heb steeds problemen met .avi files ik heb niets dat deze akn afspelen.
al de moeite voor niets, of weet iemand hoe die .avi files te kunnen afspelen. er zijn waarschijnlijk codec(s) dat missen maar welke en hoe voeg je die toe,
pvde schreef:Yep,
Vandaag lag de DVD in mijn brievenbus
Houdoe
Hoe lang heb je moeten wachten en waar had je besteld? 't Is maar dat ik die gisteren besteld heb op de website van LWD en al ongeduldig begin te worden .
Ik vind het ook een ferme reportage, maar op die manier ( volledig gesponsord, 2 jeeps en extra moto) , is het wel iets minder "adventure" dan bv indertijd Fireblade sjaak , die op z'n eentje met z'n Fireblade een wereldreis maakte....
Maar ik herhaal het, ge kunt maar jaloers zijn op wat die mannen allemaal gedaan en gezien hebben! (zoals die berggorilla's !!)
pvde schreef:Yep,
Vandaag lag de DVD in mijn brievenbus
Houdoe
Hoe lang heb je moeten wachten en waar had je besteld? 't Is maar dat ik die gisteren besteld heb op de website van LWD en al ongeduldig begin te worden .
Yep,
Te bestellen via hun website, kies "Shop" en kies "DVD PAL".
Opgelet: de prijs is 17,99 GBP voor de DVD + 7,50 GBP verzendingskosten = 25,49 GBP (37,46 Euro)
Ik heb de DVD op 26 oktober besteld en op 3 december lag hij in de brievenbus.
Misschien hebben ze gewacht tot na de uitzending van de laaste aflevering om ze te versturen.
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS