Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Tevens is er die avond een Gps-info voorzien voor hen die op zoek zijn naar een Gps of meer willen weten over het gebruik ervan,ook is er een basis cursus voorzien.
Met wat medewerking van verschillende leden hopen we ook een uitgebreid gamma van Gps toestellen voor te stellen.
Ivanhoe(die in de toekomst ook mc-vl zal vertegenwoordigen op dit vlak) zal u door het doolhof van alle mogelijkheden van het hedendaagse gps-gebruik wegwijs maken.
U zal ook bij hem terecht kunnen voor allerhande vragen.
En...den baas zal achteraf wel een geste doen om de magen een vullingske te bezorgen.
Dus mensen uit vlaams Brabant en dat mag iets verder zijn ook,WELKOM!!!!!!!!!
OK boys, zal proberen om er bij te zijn op die 1 ste rij. En nen donkere Leffe is ook al goed voor mij!!!
Zal meer dan waarschijnlijk niet met de RT zijn met dit rotweer.
Groeten Pirre
Kan er helaas ook niet bij zijn moet naar een andere vergadering.
Heb spijt want een GPS avond is altijd wel leerlijk en gebeurt ook niet elke maand,verdomme verdomme
Volstaat het om 4 jaar en 75.000 km met een K1200LT gereden te hebben en nu al 9.000 KM met een R1200RT te rijden om binnen te mogen als volwaardig BMW Minded??
Ben wel nog geen lid maar denk het wel te worden.
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
pirre105 schreef:Volstaat het om 4 jaar en 75.000 km met een K1200LT gereden te hebben en nu al 9.000 KM met een R1200RT te rijden om binnen te mogen als volwaardig BMW Minded??
Ben wel nog geen lid maar denk het wel te worden.
Patrick V schreef:Philippe, breng jij DE kalender mee?
Ja,ik heb er gisteren 10 meegenomen waarvan eentje gereserveerd is.
Dus nog 9 beschikbaar,maar ik kan er nog bij halen als er nog meer geïnteresseerden zijn(de prijs is 10€/kalender)
semtex schreef:Kan helaas niet komen, want moet werken.
Jammer.. want als absolute gps-leek was dit wel een nuttige avond geweest voor mij.
spoorman schreef:
Heb spijt want een GPS avond is altijd wel leerlijk en gebeurt ook niet elke maand,verdomme verdomme
We kunnen het wel vragen of Ivan het nog eens op een andere maand overdoet en dan zal het hier op het forum vermeld staan.
reserveer er maar eentje voor mij.
Toen waren er nog acht
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
semtex schreef:Kan helaas niet komen, want moet werken.
Jammer.. want als absolute gps-leek was dit wel een nuttige avond geweest voor mij.
spoorman schreef:
We kunnen het wel vragen of Ivan het nog eens op een andere maand overdoet en dan zal het hier op het forum vermeld staan.