Plaats onder de tank bij een rockster
Moderator: GVN
-
tweetyoost
Plaats onder de tank bij een rockster
Hallo
Ik wil dus opnieuw een xenon kit installeren op mijn rockster, maar voor ik een xenon kit koop had ik graag een foto gevonden van de plaats onder de tank om de ballast weg te werken.
het gaat om een rockster met ABS
heeft iemand een foto van zijn demontage? van een R1150R met abs?
ik heb al op verschillende fora's zitten rondkijken maar heb nergens een duidelijke foto gevonden..
Bedankt
Pieter
Ik wil dus opnieuw een xenon kit installeren op mijn rockster, maar voor ik een xenon kit koop had ik graag een foto gevonden van de plaats onder de tank om de ballast weg te werken.
het gaat om een rockster met ABS
heeft iemand een foto van zijn demontage? van een R1150R met abs?
ik heb al op verschillende fora's zitten rondkijken maar heb nergens een duidelijke foto gevonden..
Bedankt
Pieter
-
Jo De Paepe
-
tweetyoost
-
TheViking
- Contacteer:
Ik denk dat je ontgoocheld zal zijn van de plaats die over is.
Ik heb zo eens een plaatsje gezocht om mijn intercom weg te steken...
Hij is uiteindelijk toch maar onder het zadel terecht gekomen naast de zekeringsdoos uit plaats gebrek. En een Starcom advance is nogtans absoluut niet groot.
Afhalen van de tank is redelijk eenvoudig, maar veel plaats over zul je niet vinden. T'is natuurlijk ook te zien hoe groot zo'n balast is.
Ik heb zo eens een plaatsje gezocht om mijn intercom weg te steken...
Hij is uiteindelijk toch maar onder het zadel terecht gekomen naast de zekeringsdoos uit plaats gebrek. En een Starcom advance is nogtans absoluut niet groot.
Afhalen van de tank is redelijk eenvoudig, maar veel plaats over zul je niet vinden. T'is natuurlijk ook te zien hoe groot zo'n balast is.
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !
-
tweetyoost
-
tweetyoost
bedankt voor de foto's!
op de foto vanbij tstuur zie ik precies wel een plaatsje waar de zwarte driehoek van het kader stopt..net boven de zwarte boog van het kader
Alsk zo de foto zie zouk daar dus mijn ballast van ongeveer 11*8*3.5cm moeten wegkrijgen en kan ik netjes de kabels laten meelopen met de andere naar de koplamp.
wsh ook daar dat Jo De Paepe bedoelde?
Nogmaals bedankt voor de foto's!
En het grootlicht vervang ik beter niet? ofwel? ik dacht het niet tedoen aangezien de xenon lamp toch enige opwarmtijd nodig heeft en de halogeen direct zichtbaar is bij een korte sein
op de foto vanbij tstuur zie ik precies wel een plaatsje waar de zwarte driehoek van het kader stopt..net boven de zwarte boog van het kader
Alsk zo de foto zie zouk daar dus mijn ballast van ongeveer 11*8*3.5cm moeten wegkrijgen en kan ik netjes de kabels laten meelopen met de andere naar de koplamp.
wsh ook daar dat Jo De Paepe bedoelde?
Nogmaals bedankt voor de foto's!
En het grootlicht vervang ik beter niet? ofwel? ik dacht het niet tedoen aangezien de xenon lamp toch enige opwarmtijd nodig heeft en de halogeen direct zichtbaar is bij een korte sein
-
MiGSel
- Contacteer:
Neen, kijk maar eens naar deze handleiding van Touratech.tweetyoost schreef:Was ook daar dat Jo De Paepe bedoelde?
Of dat gaat lukken, hangt ervan af welke ballast je hebt.
En je zult wellicht zelf een beugeltje moeten maken.
Bij een Touratech kit zit dat erbij.
Salut,
Michel
-
Jo De Paepe

to (als't lukt)
e ,nu dat ik toch bezig ben.