Een goed gevoel...

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Jurgen452431137

Een goed gevoel...

Bericht door Jurgen452431137 »

Een collega, tevens BMW-rijder, vermoedde vandaag dat de ketting van mijn F650GS te slap hing (fietske nog in rodage en ik novice).

Ik belde voor de eerste keer met de mensen van BM Center te Ruddervoorde voor een afspraak. Mijn collega is daar klant en omdat mijn vertrouwen voor de zoveelste keer geschonden was bij iemand anders, raadde hij mij zijn dealer aan.
Een afspraak werd geregeld...

Een half uur te vroeg kwam ik in Ruddervoorde aan. Ik werd tewoord gestaan door een vriendelijke dame die mij als nieuwe klant registreerde.
Er werd mij een koffie aangeboden die ik in de showroom opdronk. Ik begon een praatje met een andere motard die ook aan het wachten was. Een vriendelijke kerel en een tof gesprek, blijkbaar een lid van MAG (iets wat ik hierna nader zal bekijken via het net).

Ik had nog maar enkele keren van mijn hete koffie genipt of daar stond al een mecanieker die mij uitnodigde om mijn motor tot in de herstelplaats te rijden. De herstelplaats gaf een frisse en propere indruk.
Uiteindelijk bleek dat de speling van mijn ketting binnen de toelaatbare grenzen viel.
Zonder dit te vragen werd mijn bandenspanning gecontroleerd en aangepast. Hij gaf mij zakelijk en to-the-point uitleg over een aantal zaken.

Toen ik terug vertrok richting thuis had ik een goed gevoel : Ik voelde mij als klant zeer vriendelijk en met respect behandeld door iedereen die ik daar tegen kwam. Deze mensen stonden naast hun klant en niet boven hun klant.

Binnenkort moet mijn fietsje zijn onderhoud 1000 km krijgen : het zal vast en zeker in Ruddervoorde zijn!!

Bedankt voor de koffie BM Center :grin: :grin:

(En ze leefden nog lang en gelukkig :wink: )
Hang tough!
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

ik ken deze mensen al van in den beginne en nog altijd wordt ik daar ontvangen met open armen en een goede service.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
demito
Contacteer:

Re: Een goed gevoel...

Bericht door demito »

Jurgen452431137 schreef:Een collega, tevens BMW-rijder, vermoedde vandaag dat de ketting van mijn F650GS te slap hing (fietske nog in rodage en ik novice).

Ik belde voor de eerste keer met de mensen van BM Center te Ruddervoorde voor een afspraak. Mijn collega is daar klant en omdat mijn vertrouwen voor de zoveelste keer geschonden was bij iemand anders, raadde hij mij zijn dealer aan.
Een afspraak werd geregeld...

Een half uur te vroeg kwam ik in Ruddervoorde aan. Ik werd tewoord gestaan door een vriendelijke dame die mij als nieuwe klant registreerde.
Er werd mij een koffie aangeboden die ik in de showroom opdronk. Ik begon een praatje met een andere motard die ook aan het wachten was. Een vriendelijke kerel en een tof gesprek, blijkbaar een lid van MAG (iets wat ik hierna nader zal bekijken via het net).

Ik had nog maar enkele keren van mijn hete koffie genipt of daar stond al een mecanieker die mij uitnodigde om mijn motor tot in de herstelplaats te rijden. De herstelplaats gaf een frisse en propere indruk.
Uiteindelijk bleek dat de speling van mijn ketting binnen de toelaatbare grenzen viel.
Zonder dit te vragen werd mijn bandenspanning gecontroleerd en aangepast. Hij gaf mij zakelijk en to-the-point uitleg over een aantal zaken.

Toen ik terug vertrok richting thuis had ik een goed gevoel : Ik voelde mij als klant zeer vriendelijk en met respect behandeld door iedereen die ik daar tegen kwam. Deze mensen stonden naast hun klant en niet boven hun klant.

Binnenkort moet mijn fietsje zijn onderhoud 1000 km krijgen : het zal vast en zeker in Ruddervoorde zijn!!

Bedankt voor de koffie BM Center :grin: :grin:

(En ze leefden nog lang en gelukkig :wink: )
Al die goedheid, mensen lief. Ik word er gelijk helemaal week van. Zou er dan toch nog een god bestaan...

:roll: :roll: :roll:
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
Jurgen452431137

Siroop

Bericht door Jurgen452431137 »

Het klinkt inderdaad allemaal wat stroperig en 't ruikt naar gatlekkerij :oops: .
't Is maar dat ik int verleden meestal naar de garage ging met in gedachten hoe ik nu weer in de zak zou gezet worden. Ik ken evenveel van motortechniek als een bak wortelen en dan is het niet meer moeilijk he.
Een goeie motor is een ding, een betrouwbare dealer is iets anders.

Trouwens de site van MAG eens bekeken : interessant :!: Ik hoop dat er binnenkort eens zo'n gratis screening komt in West-Vlaanderen, daar ga ik zeker naar toe.

Groensels,

J.
Hang tough!
Plaats reactie