Ik belde voor de eerste keer met de mensen van BM Center te Ruddervoorde voor een afspraak. Mijn collega is daar klant en omdat mijn vertrouwen voor de zoveelste keer geschonden was bij iemand anders, raadde hij mij zijn dealer aan.
Een afspraak werd geregeld...
Een half uur te vroeg kwam ik in Ruddervoorde aan. Ik werd tewoord gestaan door een vriendelijke dame die mij als nieuwe klant registreerde.
Er werd mij een koffie aangeboden die ik in de showroom opdronk. Ik begon een praatje met een andere motard die ook aan het wachten was. Een vriendelijke kerel en een tof gesprek, blijkbaar een lid van MAG (iets wat ik hierna nader zal bekijken via het net).
Ik had nog maar enkele keren van mijn hete koffie genipt of daar stond al een mecanieker die mij uitnodigde om mijn motor tot in de herstelplaats te rijden. De herstelplaats gaf een frisse en propere indruk.
Uiteindelijk bleek dat de speling van mijn ketting binnen de toelaatbare grenzen viel.
Zonder dit te vragen werd mijn bandenspanning gecontroleerd en aangepast. Hij gaf mij zakelijk en to-the-point uitleg over een aantal zaken.
Toen ik terug vertrok richting thuis had ik een goed gevoel : Ik voelde mij als klant zeer vriendelijk en met respect behandeld door iedereen die ik daar tegen kwam. Deze mensen stonden naast hun klant en niet boven hun klant.
Binnenkort moet mijn fietsje zijn onderhoud 1000 km krijgen : het zal vast en zeker in Ruddervoorde zijn!!
Bedankt voor de koffie BM Center
(En ze leefden nog lang en gelukkig