MTG Stabroek ?
Moderator: GVN
MTG Stabroek ?
Mijn 1100RT loopt ondertussen naar de 86000 km. Hij loopt nog als een trein(geen kfr), doch als ik hem wil verkopen is het wel moment.
Tijdens men zoektocht naar een 1150 twin kwam ik bij MTG in Stabroek terecht. Daar staat een Grijze twin met 26000km op de teller en een jaar garantie voor 9650€. Alleen zijn overname prijs is me tegen (4800€).
hhttp://www.motosthomas.be/tweedehands.phpet
Heeft er iemand ervaring met deze zaak? Of heeft er iemand reeds een occasie-BMW gekocht?[/url]
Tijdens men zoektocht naar een 1150 twin kwam ik bij MTG in Stabroek terecht. Daar staat een Grijze twin met 26000km op de teller en een jaar garantie voor 9650€. Alleen zijn overname prijs is me tegen (4800€).
hhttp://www.motosthomas.be/tweedehands.phpet
Heeft er iemand ervaring met deze zaak? Of heeft er iemand reeds een occasie-BMW gekocht?[/url]
Geniet vandaag, het is later dan je denkt
-
vacaro
- Contacteer:
Geen ervaring kwa onderhoud of kopen.
Wel vriendelijk ontvangen toen ik even kwam kijken en proefzitten.
Wou verschil weten tussen BMW rt en een Honda Pan Eur en Suzi V-Strom.
Kreeg duidelijke uitleg over verschil in rijeigenschappen, wat type zoek ik, wat ga ik er mee doen, en kreeg zelfs voorstel om proefrit te doen, met beide types of zelfs de V-Strom.
Wel vriendelijk ontvangen toen ik even kwam kijken en proefzitten.
Wou verschil weten tussen BMW rt en een Honda Pan Eur en Suzi V-Strom.
Kreeg duidelijke uitleg over verschil in rijeigenschappen, wat type zoek ik, wat ga ik er mee doen, en kreeg zelfs voorstel om proefrit te doen, met beide types of zelfs de V-Strom.
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Awel Bas,
Ik kan beamen wat je zegt; correcte mensen, met kennis van zaken.
.
Mijn bike (overname)werd nagekeken op eventuele gebreken.
Ik maakte een proefrit, en hebt hem gekocht.
BMW 1150 RT (twin) 26000km (1 j garantie)
Volgende week kan ik hem afhalen..........
.
Geniet vandaag, het is later dan je denkt
PRIJS TWEEDEHANDS BMW
' t zal wel zoals met alles zijn ....
je krijgt een " vette " overnameprijs als je een dure tweedehands koopt .... en een " realistische " overnameprijs bij een " realistische " prijs voor een correcte tweedehands ...
hoe je het ook draait of keert, de prijzen voor een tweedehands BMW zijn niet meer normaal te noemen bij aankoop in een motorzaak....
soms, heel soms kan je je slag slaan bij particuliere verkoop ...
maar ik blijf erbij, tweedehands BMW's zijn overprijsd !!!

je krijgt een " vette " overnameprijs als je een dure tweedehands koopt .... en een " realistische " overnameprijs bij een " realistische " prijs voor een correcte tweedehands ...
hoe je het ook draait of keert, de prijzen voor een tweedehands BMW zijn niet meer normaal te noemen bij aankoop in een motorzaak....
soms, heel soms kan je je slag slaan bij particuliere verkoop ...
maar ik blijf erbij, tweedehands BMW's zijn overprijsd !!!
Proficiat en vééél plezier ermeeStappen schreef:Awel Bas,
.
PS ik vroeg vorige week wat m'n S nog waard zou zijn (full option, buiten de sportveer) - 1998 en 80.000km- toen ik'm aanbood voor onderhoud.
Ik heb zelfs geen richtprijs gekregen, omdat ze met de tweedehands gewoon blijven zitten. De markt is inderdaad verzadigd en inderdaad, de tweedehandsprijzen van BMW liggen té hoog (of lagen te hoog).
Ken enkele mensen die een recente BMW aan een mooie prijs gekocht hebben onlangs. Daar moesten ze enkele jaren geleden nog niet eens aan denken.