GPS voor R1150RT
Moderator: GVN
-
RikBMWBIKER
GPS voor R1150RT
Dag BMW Motorvrienden,
Ik ben in het bezit van een R1150RT Black Line.
Ik overweeg om er toch nog enkele jaren mee te rijden en denk er ook sterk aan om mij een GPS toestel aan te schaffen voor de RT maar....ik had graag eens de mening gehoord van jullie die er al één hebben.
Welk type is voor het ogenblik het meest geschikte voor de RT?
Richtprijs met plaatsing en bij wie??
Welke mogelijkheden om te plaatsen op de moto eventueel foto
Alle nuttige info is verder welkom.
Dank voor de reactie's en eventuele foto's
Rik BMW biker
Ik ben in het bezit van een R1150RT Black Line.
Ik overweeg om er toch nog enkele jaren mee te rijden en denk er ook sterk aan om mij een GPS toestel aan te schaffen voor de RT maar....ik had graag eens de mening gehoord van jullie die er al één hebben.
Welk type is voor het ogenblik het meest geschikte voor de RT?
Richtprijs met plaatsing en bij wie??
Welke mogelijkheden om te plaatsen op de moto eventueel foto
Alle nuttige info is verder welkom.
Dank voor de reactie's en eventuele foto's
Rik BMW biker
BMW Black K1200RS driver
-
tweecilinderke
geef mij maar een zumo550 .ik ben daar zeer tevreden van samen met de autocom instalatie.
Wat de plaatsing betreft kan je makkelijk zelf doen als je een beetje handig bent
Ik zelf heb de zumo op mijne gs, geen rt dus maar voor de navigatie blijft dat toch gelijk :gs, rt, r, f ?
Wat de plaatsing betreft kan je makkelijk zelf doen als je een beetje handig bent
Ik zelf heb de zumo op mijne gs, geen rt dus maar voor de navigatie blijft dat toch gelijk :gs, rt, r, f ?
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
-
Little John
allé, ik zal tweecylinderken neker gelijk geven. Het maakt niet uit op welk motor je een gps plaatst. Het meest verkochte (momenteel) is de zumo550, maar dat wil niet zeggen dat andere uitvoeringen 2610 en ...Tom Tom niet goed zouden zijn. Ik rijdt met 1150RT, heb zumo 550 en gecombineerd met intercom van baehr, alles gemonteerd door dealer - reden : als er iets fout gaat kan ik gemakkelijk terug. Maar dan stelt de vraag zich, wat kan er fout gaan .....awel niet veel hé. Als je handig bent zou ik zeggen ....zelf plaatsen. Prijs ? gewoon shoppen en de goedkoopste zoeken. plaatsing waar ? je hebt verschillende mogelijkheden, ik had hem liever frontaal (voor mij) om een beter zicht op te hebben en gemakkelijke bediening. Hulpstukken kunnen bij >Migsel-touratech en andere leveranciers bekomen worden en dit specifiek voor het model. 
Mogelijkheden zat.
Maar bij het plaatsen is een centrale positie aan te raden.
Gezien je met een RT de baan op gaat,
kan je deze makkelijk plaatsen boven de tellers.
Kijk maar eens naar de betere GPS sites en je zal zeker een massa
foto's vinden.
Zal is een foto maken van mijn hudige opstelling.
en morgen posten.
Tot voor kort zag het er zo uit

Tussen de stuurhelften staat mijn roadbookroller.
Maar bij het plaatsen is een centrale positie aan te raden.
Gezien je met een RT de baan op gaat,
kan je deze makkelijk plaatsen boven de tellers.
Kijk maar eens naar de betere GPS sites en je zal zeker een massa
foto's vinden.
Zal is een foto maken van mijn hudige opstelling.
en morgen posten.
Tot voor kort zag het er zo uit

Tussen de stuurhelften staat mijn roadbookroller.
-
Mike Spike
-
Fox30
Kijk eens hier
Foto's van mijn montage

Zoals in de advertentie te lezen, maak ik voor je RT dezelfde montagesteun als op deze foto's. Enkel de RAM mount moet je zelf even aanschaffen. Is in de prijs inbegrepen voor een 1150RT.
Groeten,
Fox30
Foto's van mijn montage
Zoals in de advertentie te lezen, maak ik voor je RT dezelfde montagesteun als op deze foto's. Enkel de RAM mount moet je zelf even aanschaffen. Is in de prijs inbegrepen voor een 1150RT.
Groeten,
Fox30