...en hier zijn we er weer mee, de volgende editie v.d Alplutsers
De winter staat weer voor de deur, sombere dagen, weken en maanden, dan heeft men een doel, een objectief nodig om naar uit te zien.
Heb op 't werk reeds m'n verlof kunnen regelen voor die periode, 't grootste verschil met vorige keren is dat ik nu eigenlijk niemand zoek om mee te gaan
Ik ga niet alleen zulle, 't groepke is compleet. Maar ik laat 't aan de anderen om zichzelf voor te stellen, kwestie van dit topic een beetje interactief te houden
De locatie, daar zijn we zo goed als zeker van, 't zal nu is niet de Provence worden, echter, de periode (halverwege mei) en de Alpen indachtig was er niet veel keuze meer over, we opteren dus dit jaar voor de Dolomieten, maar dan echt de zuidelijke kant.
Soit, de dingen die reeds vastliggen zijn de periode (week 20) en de regio, de rest is nog te bezien.
Wordt er in tent overnacht, zijn er daar dan al campings open, hebben ze daar Formule1 hotels oid, hoe geraken we tot daar, kun je de Alpen door van noord naar zuid zo vroeg op 't jaar over de hogere passen, langswaar geraken we terug thuis, wat gaan we eten, en drinken???
't Zal nog veel gezever zijn alvorens onze plannen concrete vormen aannemen, maar da's van gewoonte, en dan hebben we deze winter iets om al naar uit te kijken, want m'n gevoel zegt dat 't ne koude, strenge winter gaat worden
Grtz, Philip!