@ Jo,
Vrouwke op den duozit, voor langere vakantie's rijden wij liever alleen.
In ons ogen het meest vrije, in de zin van ... wij plannen nooit iets !
We zullen wel zien waar we slapen, eten , drinken, ... en met een bende is dat moeilijker.
Bovenaan dit draadje staat een link naar de dagindeling, dit ritje is te doen op 14 RIJ-dagen. Wij hebben de 9200km op 26 dagen gedaan, zodoende je nog wat kan zien onderweg. We hebben 932 foto's en je mag gerust eens op de koffie komen.
(Off-topic, was verleden week op kampeerweekend in de Eifel met de NL-GS-sers ... anders was ik een wafelke komen bikken

)
@Mc B,
Na zowat gans Europa, inclusief de eilandjes te hebben gezien, hadden we zin in wat anders.
Marokko of Oost- Turkije ?
Aangezien de gespannen politieke toestand in het oosten van Turkije, ging de voorkeur naar Marokko. Met dat canbus 1200GS-gedoe durfde ik de stap niet zetten, uit angst ergens te stranden in de woestijn.
Verleden jaar december den 100 bijgekocht en dat zal mijn reisfiets buiten Europa blijven. (Heb er trouwens al een 25000 km mee gedaan).
Voor ons beiden was dit toch wel de meest bijzondere reis, in postieve zin ! Zeker wanneer je voor de eerste x op Afrikaanse bodem komt, was dit voor ons een enorme bevrijding.
Wij denken er sterk aan om in 2008 (is niet lang meer

) terug te gaan. Volgens insiders moet de route van Agadir- Tan Tan - Laayoune- Dakhla tot Nouadhibou (Mauritanie) ook magistraal zijn. Wij hadden verleden jaar tijd, maar de temperaturen waren half augustus veel te hoog om nog meer richting zuid te trekken ... dus we moeten nog eens terug
Als de toestand in Oost- Turkije zo blijft, rijden we een ritje tot Mauritanie.
Voor ons is het 100% ok geweest.
Trouwens bedankt aan allen voor de positieve reactie's,
2klepsgroeten,
Fred.