hier dat ander stropken.
Bij de aankoop van m'n moto heb ik onmiddellijk dergelijke folie (ik zeg niet dezelfde als getoond in jouw posting...)gekocht bij de dealer. Heb daar zelf een paar lapkes uitgesneden en geplakt op die plaatsen waar de botjes van zowel de bestuurder als de passagier schuren. Deze bijna onontkombare krasjes waren me direct opgevallen bij tweedehands moto's die in de show room stonden.
Resultaat: de folie raakt eveneens bekrast, maar deze is makkelijk te verwijderen en te vervangen door andere. Mocht er daar geen folie zitten zouden de krassen al in de verf zitten.
Ben anderzijds ook niet van zinnens om hem van boven tot onder te beplakken. Heb ongeveer een € 8,00 betaald per A4-velleke.
En zoals hier al eerder gezegd het mag gezien zijn dat hij gebruikt wordt.
Maar....voorkomen is beter dan genezen.....
Groetjes uit de Artevelde stad
Marc
'k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
Voor protectie heb ik eveneens voor firma Deck gekozen. Ikzelf heb de volledige set voor R1200RT aangekocht en geplaatst. Het lijkt moeilijk, maar eens je bezig bent, krijg je zelf de knepen van plaatsen goed in de hand. Om het produkt te bekijken, mag je gerust eens langskomen, ikzelf woon eveneens in Gent. Een mailtje voor eventuele afspraak kan.
Groeten Martin