Zilvergrijs
Moderator: GVN
-
johan reynders
Zilvergrijs
Het valt mij op dat de RT's die 2de hands te koop worden aangeboden voor ong. 80% grijs zijn, vooral zilvergrijs.
Hoe komt dit, is dit gewoon omdat de meesten dit mooi vonden, of zijn er nog andere redenen?? Zijn ze bv makkelijker proper te houden??
Hoe komt dit, is dit gewoon omdat de meesten dit mooi vonden, of zijn er nog andere redenen?? Zijn ze bv makkelijker proper te houden??
-
Little John
Je ziet ook veel minder krasjes op zilvergrijs of een andere lichte kleur, dan op een donkere kleur. Maar, als iedereen zilvergrijs koopt, wordt het een grijze en saaie bedoening.... 
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
-
johan reynders
-
Little John
-
Little John
sorry beste vriend, maar het heeft wel degelijk niets te zien met de kleur van haar, ik ben een veertiger die nog altijdstevig groeiende haardos heb, donkerkleurig haar en ja hier en daar een grijs sprietje .... het is altijd iets. Als je een motor koopt zegt men : koop dit model, die opties, wittte pinkers, abs,...enz...als je hem wederverkoopt heb je een enorme meerwaarde. one word : BULLSHIT (sorry Jurgen)wwwimmm schreef:De reden moet je niet te ver zoeken. Die eeuwige en alomtegenwoordige grijze kleur sluit het best aan bij het karakter van de motorfiets en het kapsel van de motorrijder...
![]()
wat betreft het karakter van een motorfiets : inderdaad beste vriend een RT straalt klasse uit, stabiliteit, vertrouwen en een touring attitude. voor elk wat wils ...... (en ik had me gezworen van op dit forum niet meer druk te maken in opmerkingen...pppffff)
wwwimmm schreef:De reden moet je niet te ver zoeken. Die eeuwige en alomtegenwoordige grijze kleur sluit het best aan bij het karakter van de motorfiets en het kapsel van de motorrijder...
![]()
mhh ik heb een zwarte rt,
ben ik dan nu het zwarte schaap van de familie?
grtn olf
de ene keer zit het niet mee ,
en de andere keer zit het tegen
en de andere keer zit het tegen
-
johan reynders
-
johan reynders
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Aha, mijne haring braadt, meer zelfs hij vat bijna vuur...dan snel nog wat olie in de pan.Little John schreef:....wwwimmm schreef:...
![]()
one word : BULLSHIT (sorry Jurgen)![]()
![]()
wat betreft het karakter van een motorfiets : inderdaad beste vriend een RT straalt klasse uit, stabiliteit, vertrouwen en een touring attitude. voor elk wat wils ...... (en ik had me gezworen van op dit forum niet meer druk te maken in opmerkingen...pppffff)
8 op de 10 duiven zijn helaas monotoon grijs. ’t Zijn slechts uitzonderingen die zich ondanks hun kleur door hun prestaties weten te doen opmerken. Maar mijne wit-blauwen geschelpten steekt er altijd en overal met kop en schouders bovenuit.
En als ik echt wil relaxen of indutten dan blijf ik wel in mijne grijze zetel zitten...
(om mijn pijnlijke schouders wat soelaas te gunnen)