Opties : ABS, alarm, chroom uitlaat, handgreepverwarming, handprotectoren, witte pinkers, en (nieuw voor mij) boordcomputer.
Accessoires : complete kofferset, extra stopcontact, plastieken cilinderbeschermers.
Aftermarket : 25mm stuurverhoging, en voor de zomer ook een Flowjet (ziet er erg cool uit), beide van Wunderlich.
En, lach niet ... 2+2 jaar Cargarantie ...
De dealer zei dat ik wel een verschil zou merken, omdat de motor is geevolueerd. Met name zachter, soepeler, stiller. Woensdag meteen 160 km mee gereden, en wauw, het is inderdaad te merken !
Donderdag/vrijdag nog wat spullen van de vorige R1200GS overgeplaatst : Stebel Magnum claxon, Wunderlich Xtreme screen, Touratech rempedaalverbreder, Autocom intercom, en een RAM-mount voor m'n Garmin 2610.
Vandaag vroeg opgestaan, want deze ochtend scheen de zon en was het lekker droog. Een flinke rit gedaan, we zitten nu al aan 500km. 'k Zal blij zijn als ie helemaal ingereden is. Zààààlig om m'n GPS weer te horen babbelen. Doet verlangen naar verre reizen.
Ik was een beetje bang dat ik het 'nieuw' gevoel niet zou hebben, maar de granietgrijze kleur is een schot in de roos, en de motor, onbekrachtigde remmen, banden (had nog niet met Tourance gereden), stuurverhogers, en boordcomputer maken dat het toch effe wennen is.
Kortom, ik doe een Austin Powers : 'YEAH BABY !'