Stil verlangen F800RT !!!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
vacaro
Contacteer:

Stil verlangen F800RT !!!

Bericht door vacaro »

Na een F800s en st, een F800gs, zou er dan geen F800RT in de pipeline zitten ter opvolging van de R850RT. Zij het dan wel geen boxer maar wel een tourmotor in de 800cc klasse, zou mijn ideale motor zijn.
Vond de K75RT ook altijd al mijn droommachine, na er eens mee gereden te hebben.

Nog niemand een persmap van een F800RT ??
Motorrijden is geen hobby, het is een levenswijze!
Ik verdwaal nooit, ik verken enkel nieuwe wegen!
Genietend op een R1200RT LC.
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Zou alvast een goed alternatief zijn voor de Deauville...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Willy

Bericht door Willy »

Er moeten vast nog wel K75RT's in goede staat te vinden zijn, naar verluidt zijn ze quasi onverslijtbaar (kan er niet "echt" van meespreken, de mijne is weliswaar van 1994 maar er staan nog geneens 60.00Km op :oops: )
Met de komst van de nieuwe boxers zijn de prijzen voor een K stevig gedaald, misschien is het een alternatief tov te wachten op iets wat er misschien niet komt (alhoewel, een F800RT zou zeker geen slecht gedacht zijn. Als BMW het zou doen, niet te lang treuzelen, ze hebben de onhebbelijke gewoonte om de kleinere modellen vroeg of laat te laten vallen :twisted: )
Willy
Willy

Bericht door Willy »

(s)Campi Di Pampi schreef:Zou alvast een goed alternatief zijn voor de Deauville...
Ja, alhoewel BMW in dat geval de Japanners zou na-apen en normaal is dat omgekeerd, niet :razz:
Willy
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Willy schreef:
(s)Campi Di Pampi schreef:Zou alvast een goed alternatief zijn voor de Deauville...
Ja, alhoewel BMW in dat geval de Japanners zou na-apen en normaal is dat omgekeerd, niet :razz:
Willy
Als ze de betrouwbaarheid op een even hoog peil weten te kopieëren mogen ze van mij gerust hun prijs zelfs opslaan met €1... :razz:

Kopieëren is geen schande, 't is gewoon erkennen dat die ander iets dusdanig goeds heeft gemaakt dat jij wil zien of je dit ook kan :lol:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
mort
Contacteer:

Bericht door mort »

Willy schreef:...Er moeten vast nog wel K75RT's in goede staat te vinden zijn, naar verluidt zijn ze quasi onverslijtbaar (kan er niet "echt" van meespreken, de mijne is weliswaar van 1994 maar er staan nog geneens 60.00Km op ...

een vriend van mij rijdt met een k75, ook van '94 en heeft nu zo'n goeie 240.000km. nooit échte zware kosten aan gehad en bolt nu nog steeds meer dan behoorlijk..
K75RT '90 /// R100GS PARIS-DAKAR '89
Afbeelding Afbeelding
Bruno 1200 RT

Bericht door Bruno 1200 RT »

Denk dat de opvolger van de 850 RT reeds bestaat nl de R900RT, voorlopig alleen in politieuitvoering, denk ik, maar wie weet. Denk dat de 850 RT ook zo begonnen is.
jerre

Bericht door jerre »

denk eigenlijk meer dat er misschien nog een F800R zit aan te komen? Een kleinere K1200R?
K100 RS 16v
fast

Bericht door fast »

Bruno 1200 RT schreef:Denk dat de opvolger van de 850 RT reeds bestaat nl de R900RT, voorlopig alleen in politieuitvoering, denk ik, maar wie weet. Denk dat de 850 RT ook zo begonnen is.
zijn er foto's van?
misschien een beetje dom maar ik wist niet van het bestaan van een 900.
mijn vrouwke zou wel een r900r willen hebben in plaats van haar 850 8-)
de ene keer zit het niet mee ,
en de andere keer zit het tegen
JH.
Contacteer:

Bericht door JH. »

... ga eens op bezoek op de sites van forummers... en dan kom je deze tegen:

r900rt
B4B a place 2B bestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
Afbeelding
Willy

Bericht door Willy »

(s)Campi Di Pampi schreef:
Willy schreef:
Willy
Als ze de betrouwbaarheid op een even hoog peil weten te kopieëren mogen ze van mij gerust hun prijs zelfs opslaan met €1... :razz:

Kopieëren is geen schande, 't is gewoon erkennen dat die ander iets dusdanig goeds heeft gemaakt dat jij wil zien of je dit ook kan :lol:
Van de Jappen niks dan goeds zullen we maar zeggen, maar de betrouwbaarheid van een K75/100
hebben ze volgens mij in 't beste geval geevenaard maar niet ovetroffen.
Eerlijkheidhalve moet misschien gezegd dat dit BMW ook nog niet gelukt is :-P
Willy
frederik

Bericht door frederik »

De 900rt bestaat die al niet (in politieuitvoering) ? Het zou dus snel kunnen gaan ...
Plaats reactie