schermverhoging
Moderator: GVN
schermverhoging
Haj,
Iemand ervaring met een schermverhoging van Verholen op een 1150 gs met origineel scherm. Ik heb er al regelmatig gezien, maar ik ben benieuwd naar de ervaring. Ik meet 1.82 m.
mvg,
Kurt
Iemand ervaring met een schermverhoging van Verholen op een 1150 gs met origineel scherm. Ik heb er al regelmatig gezien, maar ik ben benieuwd naar de ervaring. Ik meet 1.82 m.
mvg,
Kurt
IK heb het Wunderlich Tourer scherm, dat is zo'n 10cm hoger dan het origineel. En daarbovenop zit het Verholen opzetstukje (grootste model, dat met het gleufje in het midden). Ik ben 1,90m.
Ervaring na 1 maand : het zal er àltijd blijven opzitten. 'k Was vorig weekend gaan rijden zonder opzetstukje (mooi weer, dus even uittesten zonder) ; na 3 km rechtsomkeer gemaakt om het er thuis gauw terug op te zetten. Ik rij nu continu met open vizier (als het niet regent...), zelfs bij snelheden van + 140km/u. Geen turbulenties, geen tranende ogen, en het vizier klapt niet meer vanzelf dicht.
Enige nadeel : met de velden die volop bemest worden vliegt er ook wat ongedierte je helm binnen....
Ervaring na 1 maand : het zal er àltijd blijven opzitten. 'k Was vorig weekend gaan rijden zonder opzetstukje (mooi weer, dus even uittesten zonder) ; na 3 km rechtsomkeer gemaakt om het er thuis gauw terug op te zetten. Ik rij nu continu met open vizier (als het niet regent...), zelfs bij snelheden van + 140km/u. Geen turbulenties, geen tranende ogen, en het vizier klapt niet meer vanzelf dicht.
Enige nadeel : met de velden die volop bemest worden vliegt er ook wat ongedierte je helm binnen....

Kurt, heb op mijn nieuwe GS het verhoogstukje van Touratech staan en na een maand kan ik ook zeggen" Het blijft erop staan". Heb het model gekozen met een slot zodat ze het er niet kunnen afhalen.
Zoals Hans zegt, rij ik nu ook met open vizier. Als je foto moet hebben, ik kan ze je altijd doormailen.
Toedeloe
Stoffel
Zoals Hans zegt, rij ik nu ook met open vizier. Als je foto moet hebben, ik kan ze je altijd doormailen.
Toedeloe
Stoffel
sherm
ik heb het nu op mijn ADV-scherm geplaatst zalig, voordien ook goed op het gewone.
Paul
Paul
Your heart is free, have the courage to follow it!
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
-
AdventureQ
wat is de prijs van een schermverhoging van Verholen (of eventueel een ander merk) en hoe/waar kan dit besteld worden?
Hindert de bevestiging van de schermverhoging op het scherm het zicht niet tijdens het rijden? Vooral dat van Touratech lijkt me nogal groot te zijn.
Hindert de bevestiging van de schermverhoging op het scherm het zicht niet tijdens het rijden? Vooral dat van Touratech lijkt me nogal groot te zijn.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
schermverhoging
55€ bij verholen
Paul
Paul
Your heart is free, have the courage to follow it!
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
-
Iron Gonzo
weeral nen rode GS

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Kurt, kijk eens op http://www.verholen.deKurt schreef:kent iemand het adres van Verholen in Duitsland en kan je daar ter plaatse iets kopen?
Daar zal je wel het nodige op vinden. Via Google vind je alles.
Toedeloe
Stoffel
-
pvde
- Contacteer:
Kijk op de site rechts bij Service en dan Impressum
http://www.mv-motorrad.de
en dan krijg je de contactgegevens:
MV Motorrad - Technik GmbH
Monika Verholen
Omperter Weg 56
41748 Viersen Germany
Telefon: 0049 (0 ) 2162 · 32 5 64
Telefax: 0049 (0) 2162 · 34 5 82
email: mail@verholen.de
http://www.mv-motorrad.de
en dan krijg je de contactgegevens:
MV Motorrad - Technik GmbH
Monika Verholen
Omperter Weg 56
41748 Viersen Germany
Telefon: 0049 (0 ) 2162 · 32 5 64
Telefax: 0049 (0) 2162 · 34 5 82
email: mail@verholen.de
Laatst gewijzigd door pvde op 08 apr 2005, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
GS Pep:
jij hebt het grote model van schermverhoging. Hoe is dit bevestigd? Enkel dmv de schroeven of (zo heb ik me laten vertellen) ook dmv een soort van riem(pje) dat vanaf de schermverhoging bevestigd wordt ergens aan de motor (ik denk stuur of dashboard).
Geen last van lostrillen? In welke stand staat uw scherm? Ik ben 1m89.
thanx,
jij hebt het grote model van schermverhoging. Hoe is dit bevestigd? Enkel dmv de schroeven of (zo heb ik me laten vertellen) ook dmv een soort van riem(pje) dat vanaf de schermverhoging bevestigd wordt ergens aan de motor (ik denk stuur of dashboard).
Geen last van lostrillen? In welke stand staat uw scherm? Ik ben 1m89.
thanx,
Zal ik even antwoorden in de plaats van Peter ?
Dit is een close-up van de montage :

De inclinatie en positie regel je met de 2 inbusschroeven aan de zijkant.
De montage, d.w.z. het fixeren op het scherm, gebeurt met de 2 onderste inbusschroefjes. Zit klemvast, 't is er tot op heden nog niet vanaf gewaaid : gisteren in Duitsland ('t was opendeurdag bij Wunderlich) nog +160km/u gereden : de ruit en het opzetstukje geven geen krimp.
Voor de verzendingskosten moet je rekenen op +/- 15 euro.
mvg
Hans
Dit is een close-up van de montage :

De inclinatie en positie regel je met de 2 inbusschroeven aan de zijkant.
De montage, d.w.z. het fixeren op het scherm, gebeurt met de 2 onderste inbusschroefjes. Zit klemvast, 't is er tot op heden nog niet vanaf gewaaid : gisteren in Duitsland ('t was opendeurdag bij Wunderlich) nog +160km/u gereden : de ruit en het opzetstukje geven geen krimp.
Voor de verzendingskosten moet je rekenen op +/- 15 euro.
mvg
Hans

heb zojuist het grote opzetscherm besteld bij Verholen.
Kostprijs: 55€
Verzendingskosten: 18€
Extra kosten indien je niet met kredietkaart betaald: 5€
Levering via DHL en in normale omstandigheden na ongeveer 3 dagen bij jou thuis. (buitenland misschien iets langer?)
Nu maar afwachten en dan uittesten.
Kostprijs: 55€
Verzendingskosten: 18€
Extra kosten indien je niet met kredietkaart betaald: 5€
Levering via DHL en in normale omstandigheden na ongeveer 3 dagen bij jou thuis. (buitenland misschien iets langer?)
Nu maar afwachten en dan uittesten.