Verzekering voor Europese motor in de US
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
michel buyckx
- Contacteer:
Verzekering voor Europese motor in de US
Weet iemand waar ik een verzekering kan kopen voor mijn europese motor (portugal) geldig in de USA? Mijn motor staat in Santa Fe en bij het binnenkomen vanuit Mexico heb ik geen verzekering kunnen kopen aan de grens. Ik ben begin december op de I10 tussen Tucson en Las Cruces een belgisch koppel tegengekomen op een knalgele GS. Heb samen met hen een koffie gedronken en bij het wegrijden, zij reden naar West en ik naar oost, besefte ik dat vergat te vragen welke verzekering zij hadden voor hun belgische motor. Kent iemand deze mensen? Ik veronderstel dat ze nog niet terug zijn. Waren voor een 2-tal maanden op stap. Blijkbaar hebben zij al vele duizenden km´s in Z-Amerika en Afrika gereden.
-
michel buyckx
- Contacteer:
Maar blijkbaar niet voor de USStelo schreef:Goeienamiddag Michel,
Normaal kan je bij je eigen verzekeringsmaatschappij een uitbreiding op je groene kaart aanvragen.
Heb het in het verleden meerdere malen gedaan voor Polen (toen dit nog een ver ver ver land was), en dit kon zelfs kosteloos.
Greetz,
Stelo
-
Chris Wils
verzekering
Ik was in 2003 3 maanden in Amerika met mijn Harley,ik heb een all-in verzekering genomen, zelfs stormschade en diefstal zat erbij, het was bij de maatschappij Berglund insurances in Arizona. Zij zijn een van de wijnige maatschapijen die buitenlandse motoren verzekeren. Stuur hen eens een mailtje en laat eens wten of het gelukt is. Mijn cantact persoon toen was: shellym@berglundins.com
Groetjes.
Chris.
Groetjes.
Chris.
Weet er iemand een adres in Belgie, Nederland of Duitsland, waar ik posters kan kopen van BMW boxer motoren uit de jaren 70 en 80? om op te sturen naar een BMW shop in Melbourne, Australie.
-
michel buyckx
- Contacteer:
Re: verzekering
Chris Many many thanksChris Wils schreef:Ik was in 2003 3 maanden in Amerika met mijn Harley,ik heb een all-in verzekering genomen, zelfs stormschade en diefstal zat erbij, het was bij de maatschappij Berglund insurances in Arizona. Zij zijn een van de wijnige maatschapijen die buitenlandse motoren verzekeren. Stuur hen eens een mailtje en laat eens wten of het gelukt is. Mijn cantact persoon toen was: shellym@berglundins.com
Groetjes.
Chris.