Nieuw forum!
Moderator: GVN
-
ludo V E
Re: Nieuw forum!
proficiat met het nieuwe forum , heb mijzelf een goed en mooi kerstcadeau gegeven ( streetguard 2 jas en broek ) en nu de moto nog onder handen nemen en ik kan terug starten .

Laatst gewijzigd door ludo V E op 25 dec 2007, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuke opfrisser
Wel een beetje jammer dat de avatars aan de "verkeerrde" kant staan. Vooral omdat dat op ALLE ander fora ook steeds links is
Wel een beetje jammer dat de avatars aan de "verkeerrde" kant staan. Vooral omdat dat op ALLE ander fora ook steeds links is
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

't Is weer even wennen, maar over een paar dagen/weken zullen we dit wel gewoon worden zeker.
Avatar aan de linkse kant vond ik handiger om in een oogopslag te zien van wie het bericht is... ik ben af en toe vrij selectief
in de afzenders.....
Het ziet er in elk geval up-to-date uit.
Avatar aan de linkse kant vond ik handiger om in een oogopslag te zien van wie het bericht is... ik ben af en toe vrij selectief
in de afzenders.....
Het ziet er in elk geval up-to-date uit.

-
J-P
- Contacteer:
Dan kan je die personen waardoor je selectief bent geworden in je reaktie in je vrienden/vijanden box plaatsen. Ik vind dit een goed plan in ieder geval (en ik ga ervan uit dat mensen die selcht tegen kritiek kunnen mij ook wel in de vijanden-box zullen zetten. Ergens vind ik het woord Vijand wel een beetje misplaatst. Je kunt iemand namelijk wel mogen maar niet graag lezen of moeite hebben met wat die persoon schrijft...
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Proficiat met de overstap naar phpbb 3.0 ! Gezien het aantal posts en leden is zoiets toch altijd weer even spannend om die overgang te maken.
Leuke imageset trouwens om de fora en topics aan te duiden. Zelf gisteren ook de overstap gemaakt (basfmotorvrienden forum). Lang gezocht achter zo'n set maar niet echt gevonden.
In elk geval is het aantal mogelijkheden van de nieuwe versie een pak groter. Dat wordt flink wat lezen om alles achter de schermen onder de knie te krijgen.
En natuurlijk, een prettige kerst aan iedereen!
Leuke imageset trouwens om de fora en topics aan te duiden. Zelf gisteren ook de overstap gemaakt (basfmotorvrienden forum). Lang gezocht achter zo'n set maar niet echt gevonden.
In elk geval is het aantal mogelijkheden van de nieuwe versie een pak groter. Dat wordt flink wat lezen om alles achter de schermen onder de knie te krijgen.
En natuurlijk, een prettige kerst aan iedereen!
Prettig dat alle wat overdreven opvallende avatars en onderschriften nu gelijk klein gehouden zijn.
Is wel even wennen zo, maar ziet er allemaal netjes uit.
Proficiat!
Is wel even wennen zo, maar ziet er allemaal netjes uit.
Proficiat!
YOO
Awel, 't is knap, echt leuk om zien, maar 'k heb toch één opmerking
Zou 't mogelijk zijn om tussen de verschillende postings v.d leden een duidelijke "lijn" te hebben, nu heb ik op 't eerste zicht geen idee waar diene zijn post eindigt, en de volgende z'n post begint, 't is één doorlopend gedoe nu
Soit, knappe vooruitgang, vernieuwend, maar da's nu eenmaal m'n eerste indruk
Grtz, Philip!
Awel, 't is knap, echt leuk om zien, maar 'k heb toch één opmerking
Zou 't mogelijk zijn om tussen de verschillende postings v.d leden een duidelijke "lijn" te hebben, nu heb ik op 't eerste zicht geen idee waar diene zijn post eindigt, en de volgende z'n post begint, 't is één doorlopend gedoe nu
Soit, knappe vooruitgang, vernieuwend, maar da's nu eenmaal m'n eerste indruk
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Ik heb de "vijandoptie" even uitgeprobeerd, een aanwinst.J-P schreef:Dan kan je die personen waardoor je selectief bent geworden in je reaktie in je vrienden/vijanden box plaatsen. Ik vind dit een goed plan in ieder geval (en ik ga ervan uit dat mensen die slecht tegen kritiek kunnen mij ook wel in de vijanden-box zullen zetten. Ergens vind ik het woord Vijand wel een beetje misplaatst. Je kunt iemand namelijk wel mogen maar niet graag lezen of moeite hebben met wat die persoon schrijft...
groet ajmo
Je plaatst niet zomaar te weinig berichten......
-
Sven 12RT
Ik ben niet echt enthousiast.
Je ziet idd moeilijk waar de ene z'n bericht stopt en dat van de andere begint.
Ook ben ik iemand die op de knop "nieuwe berichten" klikt en dan alles in tabs open.
Maar als de topic reeds meerdere pagina's telt doe ik het blad open waarvan ik denk dat ik laatst gelezen heb. De knopjes voor de pagina te kiezen liggen wat ver van de titel.
Ik bekijk het nog even vanop een afstand.
Je ziet idd moeilijk waar de ene z'n bericht stopt en dat van de andere begint.
Ook ben ik iemand die op de knop "nieuwe berichten" klikt en dan alles in tabs open.
Maar als de topic reeds meerdere pagina's telt doe ik het blad open waarvan ik denk dat ik laatst gelezen heb. De knopjes voor de pagina te kiezen liggen wat ver van de titel.
Ik bekijk het nog even vanop een afstand.
-
J-P
- Contacteer:
Ik ben er nu aan gewend. Ik ben ook niet kleurenblind, dat scheelt

J-P
-
jpblocken
- Contacteer:
P R O F I C I A T
Well done! Knap, vernieuwend, mooi en heel professioneel. Wat een verandering.
> 20 jaar lid BMW MC Vlaanderen en Lid Blue Knights Belgium chapter III
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
Voormalig beroepshalve motorrijder (laureaat Esc Mot Pol Bru 1985 - ex-docent MoCy PLOT)
- mdc
- Webmaster

Je kan ook dit knopje gebruiken voor de titelSven 12RT schreef:Maar als de topic reeds meerdere pagina's telt doe ik het blad open waarvan ik denk dat ik laatst gelezen heb.
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
- mdc
- Webmaster

Zelf maken, dan heb je zeker wat je hebben wil. Gewone gif bestandjes.vozmed schreef:Lang gezocht achter zo'n set maar niet echt gevonden.
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
- mdc
- Webmaster

Als er links een titeltje en rechts de bovenkant van een avatar staat ben je bij een nieuwe postKoppel!! schreef: nu heb ik op 't eerste zicht geen idee waar diene zijn post eindigt, en de volgende z'n post begint, 't is één doorlopend gedoe nu
Zal eens bekijken voor een lijntje....
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
- mdc
- Webmaster

Wij zijn ook niet als ALLE andere fora, als ze de overstap doen naar versie 3 zullen er wel meer volgen...BiemeRT schreef:aan de "verkeerrde" kant staan. Vooral omdat dat op ALLE ander fora ook steeds links is
Nu begint alle tekst op elke pagina aan de linkerrand, anders moet je soms naar het midden van je blad schuiven omdat de avatar immens groot is.
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
mooi mooi mooi mooi mooi!!!
Een dikke proficiat aan mdc en de anderen achter de schermen
Een dikke proficiat aan mdc en de anderen achter de schermen
Knap gedaan na enkele dagen zijn we alles wel gewoon en na enkele weken vinden we alle andere forums ongewoon.
GRTZ Mario.
GRTZ Mario.
-
*ChArRaKe*
Wooooooow... prachtig gedaan ... zelfde opmerking , avatars rechts is alles behalve handig... een posting begin je te lezen van links naar rechts dus begin je bij de Poster en dan naar de Post. Niet echt handig op de huidige manier, wel goed voor de chinezen onder ons, die zijn het gewend van rechts naar links te lezen.
Let wel dit is geen afbrekende kritiek hoor het is de mening van een objectief individu.
Mvg, Charrake
Let wel dit is geen afbrekende kritiek hoor het is de mening van een objectief individu.
Mvg, Charrake
Proficiat met de vernieuwde forum.
Het was een aangename verrassing deze morgend
Het was een aangename verrassing deze morgend
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
-
Gorky-GSA
- Contacteer:
Tis prachtig maar ik zal moeten wennen zenne,
ik vind dat de berichten nogal ver van elkaar staan ,dus minder overzichtelijk, maar tzal wel lukken na
de gewenningsperiode
alle hoop ik toch
de gewenningsperiode
http://gorky.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1250RT
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1250RT
Hallo,
Felicitaties met de nieuwe lay-out van het forum.
Chikke dinges.
Stef
Felicitaties met de nieuwe lay-out van het forum.
Chikke dinges.
Stef
BMW MC Vlaanderen lid / R1150RT silver / John's xenonbeemer
-
Kurt Steyaert
Heel mooi, wel raar in't begin met de avatars aan de "verkeerde" kant.
Grtz Kurt
Grtz Kurt
- Dirk 9700
Prachtige layout Mark!
is het niet mogelijk dat als men op een link klikt er een nieuw venster geopend wordt zoals vroeger dit het geval was?
Groeten,
Dirk
is het niet mogelijk dat als men op een link klikt er een nieuw venster geopend wordt zoals vroeger dit het geval was?
Groeten,
Dirk
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Nice, nice (in 't Engels, niet die Franse stad
)
Oogt erg modern, effe wennen, maar da's ni erg!
Oogt erg modern, effe wennen, maar da's ni erg!
I like my bike!!
Proficiat met het vernieuwde forum
mvg, $ven
mvg, $ven
It's not how they died that makes them heroes, it's how they lived.
Tripy II

Tripy II