Long way down op BBC2
Moderator: GVN
Bij Amazon.co.uk betaal je minder (11 UKP plus verzendkosten)
http://www.amazon.co.uk/Long-Way-Down-C ... 512&sr=8-1)
http://www.amazon.co.uk/Long-Way-Down-C ... 512&sr=8-1)
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
ik heb nu al drie files gedownload; Hoeveel zijn het er nog? Ik kan zondag nooit kijken. Bij Motorsport Mabbe hebben I en ik al een deel gezien tijdens het wachten op onze bikes, maar ze werken daar zo rap dat ik nog geen vierde gezien heb, hoe lang duurt eigenlijk gans dia film?
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
GSrijder
- Contacteer:
het zijn in totaal zes afleveringen. De laatste zal ik deze week nog hebben. De vorige 5 heb ik al binnen.J schreef:ik heb nu al drie files gedownload; Hoeveel zijn het er nog? Ik kan zondag nooit kijken. Bij Motorsport Mabbe hebben I en ik al een deel gezien tijdens het wachten op onze bikes, maar ze werken daar zo rap dat ik nog geen vierde gezien heb, hoe lang duurt eigenlijk gans dia film?
J
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
-
Gorky-GSA
- Contacteer:
geen Nederlandse onderschriften dit keer op de dvd in tegenstelling tot de eerste reeks van die gasten 
http://gorky.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1250RT
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1250RT
-
Anti Nozel
- Contacteer:
Dat was bij de vorige reeks ook enkel bij de 'special 3 disc edition' die later uitkwam.Gorky-GS schreef:geen Nederlandse onderschriften dit keer op de dvd in tegenstelling tot de eerste reeks van die gasten
Als je meteen na verschijning de 'gewone' editie kocht, zoals ik, moet je het ook zonder ondertiteling en overige extra's doen.
Wellicht verschijnt ook van de Long Way Down nog een speciale editie, al denk ik niet dat deze serie zo hard gaat als Long Way Round.
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
DVD zat gisteren ook in de postbus. Van Amazone.
Opnieuw kijkplezier, heb er speciaal de reeks niet voor gevolgd op BBC, om ze in één stuk te kunnen verorberen
Opnieuw kijkplezier, heb er speciaal de reeks niet voor gevolgd op BBC, om ze in één stuk te kunnen verorberen
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

YOO
Grtz, Philip!
Wees maar niet te verwachtensvol, vond 't zelf nogal tegenvallen, zeker Ewan, wat een woessie zegJ schreef: ...maar aan het commentaar hier te horen, moet het de moeite zijn![]()
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
GSrijder
- Contacteer:
Even zoeken op: http://thepiratebay.org/ en je hebt het zo.J schreef:Ik heb er nu vijf kunnen downloaden. De kwaliteit is super. Nu nog de zesde vinden.
Ik wacht nog met de volledige serie te bekijken tot is ze allemaal heb, maar aan het commentaar hier te horen, moet het de moeite zijn![]()
J
-
GSrijder
- Contacteer:
Vond het wel in orde, de eerste reeks was beter maar ik heb nu toch een beeld van Afrika Ik had er een andere kijk op.Koppel!! schreef:YOO
Wees maar niet te verwachtensvol, vond 't zelf nogal tegenvallen, zeker Ewan, wat een woessie zegJ schreef: ...maar aan het commentaar hier te horen, moet het de moeite zijn![]()
![]()
Grtz, Philip!
Het is bewonderenswaardig wat die allemaal klaarspelen. Iets totaal anders dan een op een Alpenbergje even op keitjes rijden
-
Jo De Paepe
PFFF
heb ze alle 6 gezien en vond er niks aan, dikke show, Hoteltoeristen met 2 volgwagens met alle materiaal in, ik vermoed dat de Touratech bakskes niet veel meer inhoud hadden als een pakske sigaretten en wat drinken
Ik heb veel meer respect voor mensen die Marokko of Zuid Afrika doorreisden op eigen houtje en zonder al die back-up achter hun vodden
heb ze alle 6 gezien en vond er niks aan, dikke show, Hoteltoeristen met 2 volgwagens met alle materiaal in, ik vermoed dat de Touratech bakskes niet veel meer inhoud hadden als een pakske sigaretten en wat drinken
Ik heb veel meer respect voor mensen die Marokko of Zuid Afrika doorreisden op eigen houtje en zonder al die back-up achter hun vodden
LONG WAY DOWN
Ik versta niet als je iets zever vind, je er dan nog naar blijft kijken.
Natuurlijk verdienen mensen die dit in hun eentje doen alle respect, denk maar aan Carlo Branders heb zijn trip van 6mnd naar zuid africa gevolgd. Maar hou ook rekening met de regisseurs die moeten 85 dagen terug brengen naar 6 uren waarbij Unicef ook nog in beeld moet komen en de andere sponsers. Ik denk dat ze ook avonuur hebben gehad en hebben ons toch een mooi beeld gegeven van hoe mooi afrika is.
Ieder zijn mening maar ik heb er toch van genoten en als je dan die beelden ziet van kinderen die net ontsnapt zijn aan de dood en of verminkt, de genocide etc.... Mogen wij ons zéér gelukkig prijzen ook al hebben we geen regering!
Natuurlijk verdienen mensen die dit in hun eentje doen alle respect, denk maar aan Carlo Branders heb zijn trip van 6mnd naar zuid africa gevolgd. Maar hou ook rekening met de regisseurs die moeten 85 dagen terug brengen naar 6 uren waarbij Unicef ook nog in beeld moet komen en de andere sponsers. Ik denk dat ze ook avonuur hebben gehad en hebben ons toch een mooi beeld gegeven van hoe mooi afrika is.
Ieder zijn mening maar ik heb er toch van genoten en als je dan die beelden ziet van kinderen die net ontsnapt zijn aan de dood en of verminkt, de genocide etc.... Mogen wij ons zéér gelukkig prijzen ook al hebben we geen regering!
Your heart is free, have the courage to follow it!
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
...Leven en laten leven....Ik vond de vorige reeks (Long Way Round) ook beter, wegens "amateuristischer", spontaner en minder geregisseer (vooral de US regelneef is dit keer hoogst irritant; nooit geweten dat motorrijden zo "dramaaaa" kon zijn; enfin, ik probeer er niet op te letten...). Maar, sinds Ewan McG. Griso rijdt en ervoor heeft gezorgd dat de hele expeditie bij de Guzzi fabriek langsrijdt, kan hij voor mij niks verkeerd meer doen
. Dus, ik heb ook de huidige reeks gekocht, en ben er zeker van dat ik ervan zal genieten. Dat het om een luxe-uitstap gaat van twee bevoorrechten doet voor mij geen afbreuk aan het kijkplezier; het is tenslotte geen National Geographic. Ik denk dat de meerderheid van de kijkers ook wel het onderscheid kan maken tussen deze twee artiesten en echte ontdekkingsreizigers die het allemaal op hun eentje in veel ondankbaardere omstandigheden moeten doen...En voor diegenen die het maar niks vinden, je hoeft natuurlijk niet te kijken 
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
-
Jo BastinGS
zo is het maar net, natuurlijk heb ik veel meer respect voor een mede clublid van de http://vmcuraldnepr.freeforums.org/ die met zijn Ural 25.000 km heen en terug naar Rusland heeft gedaan http://dommel-5.blogspot.com/ maar de Long Way Round en Down blijft voor mij toch een leuke reeks
Laatst gewijzigd door Jo BastinGS op 08 dec 2007, 15:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Ural M72, R100GS/PD
-
Synchro Bob
- Contacteer:
Ik heb alles op HD staan en kan dat zó op (3)DVD('s) zetten als je wil.Relax schreef:Iemand iets op HD of DVD opgenomen? 'k Heb hier nog de tweede reeks van Wim om te ruilen (ook zelf opgenomen).
Laat maar iets weten,
Synchro Bob
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
hmmm, klinkt interessant om de volledige serie te kunnen zien.
ik heb the long way round liggen hier( gekocht). en ben echt aan het twijfelen of ik the long way down nu ga kopen of nie. zeker het zien waard .
bestaan er geen nzbtjes van die nog werken (van de ganse serie)?
ik heb the long way round liggen hier( gekocht). en ben echt aan het twijfelen of ik the long way down nu ga kopen of nie. zeker het zien waard .
bestaan er geen nzbtjes van die nog werken (van de ganse serie)?
One life... live it
2008-2010 1200gsa rood
2010-... 1200gsa "30year"
2008-2010 1200gsa rood
2010-... 1200gsa "30year"
Re: Long way down op BBC2
via bittorrents hier
http://download.bushtorrent.com/downloa ... t+DVD+Rips
greetz
Kris
is iets van 3.01 GB
http://download.bushtorrent.com/downloa ... t+DVD+Rips