Thanks Relax om je scherm geleend te hebben !
Heeft iemand anders hier nog last van en wat met ceebaileys ?
Thx voor de reacties
Moderator: GVN

volledig mee eens ! we hebben ook gekozen voor een "touring" motor en dan willen we idd wel de nodige bescherming en comfort.Brik schreef:Allemaal heel grappig, maar wie van jullie heeft al eens passagier voor een langere trip meegereden? Ik vraag maar, want het is altijd makkelijk alles in het belachelijke te trekken. Als je voor comfort kiest dan wens je dit ook in de mate van het mogelijke zo te krijgen. En waarom niet verbeteren als dit mogelijk is? Dit is mijn ervaring als passagier. Linda
Ik heb al meer dan eens lange trippen gereden(+600KM/dag) met alle soorten van moto's en mijn vrouw of kind of andere passagier heeft nog nooit geklaagd.Brik schreef:Allemaal heel grappig, maar wie van jullie heeft al eens passagier voor een langere trip meegereden? Ik vraag maar, want het is altijd makkelijk alles in het belachelijke te trekken. Als je voor comfort kiest dan wens je dit ook in de mate van het mogelijke zo te krijgen. En waarom niet verbeteren als dit mogelijk is? Dit is mijn ervaring als passagier. Linda
het was al de eerste keer niet dat ik me ergerde aan bepaalde schampere opmerkingen , zoals hierboven.R1100RS schreef: dan zal je pas gelukkig zijn of rij met nen 4wieler
iedere keer ik hier kijk zit ik al goed uit de wind Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
al eens geprobeerd een c1 koepel op te plaatsen Laughing Laughing Laughing Laughing
Amen en uit en nu terug over naar FamilieArnold Cottenier schreef: het was al de eerste keer niet dat ik me ergerde aan bepaalde schampere opmerkingen , zoals hierboven.
dat heeft voor mij niets meer te maken met "eens goed lachen" maar het eerder in het belachelijke trekken, ik kan me niet van de indruk ontdoen dat we soms niet als échte motorrijders worden aanzien omdat we graag wat meer comfort hebben ?.
ik rij 30 jaar met de moto en heb zo'n 200.000 km achter de wielen ( Dordogne,Ardèche,Alpen,Zwarte woud,Eifel,Jura,Sauerland,Vogezen enz ) en ja : ik heb al ALTIJD met een ruit of kuip en ruit gereden, ik én mijn duo zitten nu eenmaal graag uit de wind.
en voor mij is de discussie hiermee gesloten.
Ik kom inderdaad stoefen met mijn CB.Relax schreef:Vergelijken kan op de behendigheidsdag.
Ik vermoed dat Harald daar zal zijn met een hoger en breden BMW-scherm, ik kom met Secdem en waarschijnlijk is er wel iemand met CB.
Wordt leuk, elkaar afkatten:)
mag ik vragen hoe groot je bent ? en als je overgaat tot de aankoop van een ander scherm wat ga je dan aanvangen met het bovenstaande ? ik ben 1.79 m groot en naar mijn gevoel is de huidige standaardruit juist een 5 tal cm te klein , dus moest je het bovenstaande verkopen ?vanleo schreef: Heb nu een verhoogd en verbreed schem van BMW,vind dat het nog iets te laag is.
Groetjes en bedankt
Vanleo