Frank E.
Moderator: GVN
Frank E.
Mijn man, Frank E, zal een tijdje buiten strijd zijn. Hij is pas uit het ziekenhuis ontslaan. Hij heeft er een 2tal weken gelegen. Hij moet nu nog veel rusten en zal dus een tijdje niet meer actief zijn op de moto en op het forum. Hij laat alvast weten dat hij op 17 april niet zal deelnemen aan de behendigheidstraining.
Hij wenst jullie nog veel motorplezier en een veilig seizoen toe.
Groetjes,
Anita.
Hij wenst jullie nog veel motorplezier en een veilig seizoen toe.
Groetjes,
Anita.
-
J-P
- Contacteer:
Frank, beterschap!
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
-
Iron Gonzo
veel beterschap gewenst en spoedig herstel.
ik weet niet wat er is gebeurd maar als je ook al niet mag computeren.
Suc6 man en uw vrouwtje zal uw taak hier wel verder zetten op dit forum
ik weet niet wat er is gebeurd maar als je ook al niet mag computeren.
Suc6 man en uw vrouwtje zal uw taak hier wel verder zetten op dit forum
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Koen kapoen
-
robr1150rt
-
YOwan
Het spijt me te moeten lezen dat het momenteel wat minder met U gaat.
Hou echter steeds in gedachten dat na regen zonneschijn komt
Ik wens je dan ook een spoedig herstel toe en hoop dat je snel weer 'bij den oop ' zal zijn.
cu soon, doeiij'
Hou echter steeds in gedachten dat na regen zonneschijn komt
Ik wens je dan ook een spoedig herstel toe en hoop dat je snel weer 'bij den oop ' zal zijn.
cu soon, doeiij'
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Allen bedankt voor de hartverwarmde woorden.
Een kleine maand geleden werd ik plots onwel en vooraleer ik het wist lag ik in het ziekenhuis. Na een grondige diagnose werd er niets ernstig vastgesteld. De symptomen waren te wijten aan een te hoge werkdruk en andere factoren die stress veroorzaakten. Kortom, ik was in een depressie gevallen.
Ik ben nu langzaam aan mijn herstel bezig. Elke dag is nog moeilijk maar dankzij mijn familie zal het wel lukken.
Mijn seizoen zal wel iets later beginnen vrees ik maar ik kijk al uit naar het moment wanneer ik terug op mijn machine kan stappen.
Jullie wens ik alvast een veilig en lang seizoen toe.
Frank
Een kleine maand geleden werd ik plots onwel en vooraleer ik het wist lag ik in het ziekenhuis. Na een grondige diagnose werd er niets ernstig vastgesteld. De symptomen waren te wijten aan een te hoge werkdruk en andere factoren die stress veroorzaakten. Kortom, ik was in een depressie gevallen.
Ik ben nu langzaam aan mijn herstel bezig. Elke dag is nog moeilijk maar dankzij mijn familie zal het wel lukken.
Mijn seizoen zal wel iets later beginnen vrees ik maar ik kijk al uit naar het moment wanneer ik terug op mijn machine kan stappen.
Jullie wens ik alvast een veilig en lang seizoen toe.
Frank