MP3 naar Autocom

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
Jan en Greet
Berichten: 468
Lid geworden op: 28 sep 2004, 11:23
Woonplaats: Antwerpen Borgerhout
Locatie: 't Stad

MP3 naar Autocom

Bericht door Jan en Greet »

Heb een Autocom communicatie op mijn brommerke...nu wil ons Greet dat er muziek kan beluisterd worden :roll: ...ik heb mijn Mp3-ke volgeduwd met haar favoriete muziek en ingeplugd in de Active Rider,maar het volume is ruim ondermaats :-( (=te stil)...heeft er iemand een idee of een adres waar ik een tussenversterkertje zou kunnen aanschaffen :?:
Of gaat dat zóveel kosten :shock: of gedoe zijn :-? dat ik beter een i-Pod (of iets in die aard met meer dan voldoende uitgangsvolume)of zo koop :?:
Graag wat feedback/suggesties van eigenaars van zulk 'n systemen :idea:

O ja,een gezond 2008 hé :clown:
Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550
Lid,natuurlijk !
Toedel
Berichten: 621
Lid geworden op: 19 nov 2005, 23:17

Re: MP3 naar Autocom

Bericht door Toedel »

Hoi, ik heb ook een active rider. Voor wat het waard is : ik regel het volume op de autocom zodat het hard genoeg staat, en regel dan bij op de aangesloten apparaten (gsm, gps, mp3). Met het geleverd volume kan ik zelfs met oordoppen alles horen. Zonder oordoppen knallen m'n oren eraf :grin:
Misschien effe troubleshooten : staat je vox goed geregeld ? Zodra je gaat praten wordt het muziekvolume verminderd, een te grote gevoeligheid van de vox betekent dat de autocom ook gaat reageren op windruis bvb. zodat je continu volumevermindering krijgt. En anders de fiches (phone-music) omwisselen, misschien helpt dat. Ten slotte kan het natuurlijk ook zijn dat het uitgaand volume van de mp3 heel zacht is, dan zul je naar iets anders op zoek moeten.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes !
Met een bikersgroet,
Toedel ;-)
(165.000km op R1200GS).

Whatever floats your boat is fine by me, as long as it isn't a battleship.
jantje beton
Berichten: 355
Lid geworden op: 27 okt 2007, 06:52
Locatie: HOESELT

Re: MP3 naar Autocom

Bericht door jantje beton »

probeer eens MP 3 GAIN te installeren vrij te down laoden op google en dan aale muziek op 100% te zetten


grtjs Jantje Beton :pig:
BEN WEER EENS ONLINE
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Re: MP3 naar Autocom

Bericht door Iron Gonzo »

jantje beton schreef:probeer eens MP 3 GAIN te installeren vrij te down laoden op google en dan aale muziek op 100% te zetten


grtjs Jantje Beton :pig:
net gedaan
werkt perfect
wist ook niet dat zo een programma bestond
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Plaats reactie