Op Website BMW MCVL lees ik al lang : "Leden van BMW Motor Club Vlaanderen genieten van een uitzonderlijke korting op het uitgebreide BA verzekeringscontract met rechtsbijstand van Fortis". Na lang volgen van dit fantastische forum, recent lid geworden.
Aangezien ik toch al Fortis verzekerd was, even geinformeerd naar dit voordeel bij makelaar. Deze weet van niets. Die heeft bij Fortis nagevraagd : die weten ook van niets. Via webform van dit form tevens meer info hierover gevraagd aan secretariaat...: ook geen antwoord.
Iemand hier meer info/ervaringen over dat Fortis voordeel?
R1100RT(1998) - R1200RT(2005) - R1200RT(2009) - K1600GT(2012) - K1600GT(2015) - K1600GT(2016)
Bmw Nav V - Sena 20S - Lid BMW MC Vlaanderen
er zijn aanpassingswerken gebeurd aan de site
je bent niet de enige die zijn mail (nog) niet toekomt
Dit probleem is al van voor het forum werd veranderd - ik bedoel secretariaat@...-
En ik ben niet alléén...na kontaktopname met Jurgen is alles ok gekomen.
Dus ofwel schaf je dat mail adres af want het wordt nauwelijks gelezen of je geeft een ander adres op dat wél wordt gelezen.
Het geeft alvast een slordige indruk.
Beschouw deze opmerking als opbouwende kritiek, hoe gek het ook moge klinken.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Ik heb die rechtstreekse mail gestuurd aan 'secretaris@bmw-mc-vl.be'.
Wacht verder af. Dat zal wel een duidelijk antwoord geven.
Toch nog benieuwd naar ervaringen van andere leden mbt Fortis ledenvoordeel ....
By the way : In blijde verwachting van een 1200RT een van de volgende weken .....
R1100RT(1998) - R1200RT(2005) - R1200RT(2009) - K1600GT(2012) - K1600GT(2015) - K1600GT(2016)
Peter, gebruik effe de zoekfunctie en typ "Fortis", dan zul je al wat vinden...is hier reeds ter sprake geweest...
Een citaat :
door Schalkseruiter® op 11 jun 2007, 15:10
Heb bij fortis een offerte gevraagd en in combinatie met mijn wagen voor mijn RT was de vraagprijs voor mijn motor verzekering 250 euro.Even in het clubjournaal gelezen dat leden van BMW vlaanderen een korting kregen van fortis ( clubjournaal maart 2007) daarin stond 137,99BA + 9,44 rechtsbijstand taxen inbegrepen.De kantoordirekteur wist van niets,hij heeft een copy'tje genomen en ik kreeg de premie aan de prijs die het BMW blad voorschotelde.
Mooie actie van BMW-vlaanderen.
Nog een klein vraagje : Bestaat er geen mogelijkheid dat zulke actie's vermeld of aangekondigd worden op dit forum(lees dit meer dan het blaadje)
Schalkse®
Schalkseruiter®
Natuurlijk gebruikte ik al de zoekfunctie. Mijn makelaar en Fortis hebben zelfs rechtstreeks copy van dat volledig forum-topic, en de algemene aankondigingen op de site van BMW-MCVL, van mij gekregen. Toch ontvang ik voorlopig nog een 'We don't now nothing'. (Ben communicatie gestart op 1/12/07)
Heb (gelukkig) niet veel rechtstreeks contact met m'n auto/moto-verzekering, maar omdat ik een van de volgende van moto wijzig, dacht ik hier tijdens de dan noodzakelijke paperassen zaken, ineens ne keer de puntjes op de i te willen zetten. Dus blijft m'n vraag : iemand hier recente ervaringen/tips mee, waar ik iets meer mee aankan?
PeterRT schreef:Natuurlijk gebruikte ik al de zoekfunctie. Mijn makelaar en Fortis hebben zelfs rechtstreeks copy van dat volledig forum-topic, en de algemene aankondigingen op de site van BMW-MCVL, van mij gekregen. Toch ontvang ik voorlopig nog een 'We don't now nothing'. (Ben communicatie gestart op 1/12/07)
Heb (gelukkig) niet veel rechtstreeks contact met m'n auto/moto-verzekering, maar omdat ik een van de volgende van moto wijzig, dacht ik hier tijdens de dan noodzakelijke paperassen zaken, ineens ne keer de puntjes op de i te willen zetten. Dus blijft m'n vraag : iemand hier recente ervaringen/tips mee, waar ik iets meer mee aankan?
Als je dit ineens bij je eerste posting had gezet had ik je natuurlijk niet lastiggevallen met m'n opzoekwerk...als je dan toch de puntjes op de i wil zetten doe dat dan ineens.
Hopelijk vind je een gunstig tarief, succes.
Dikke dank voor jou opzoekwerk. Heb een concrete tip van Schalkse gekregen en zal die e.v. opvolgen. Voorlopig zat ik wat vast met m'n puntjes op de 'i' zetten. Alle info van forum en club-website inzake Fortis korting letterlijk doorgegeven aan makelaar en aan Fortis rechtstreeks. Elke reactie daar, tot nu toe, was een totale onwetentheid van deze korting.
Is niet van super belangrijk voor mij, maar ik vond het vreemd dat een aangekondigd voordeel, op eerste zicht nergens gekend was bij betrokken Fortis. Ik hou jullie op de hoogte.
p. 58 onderaan opgespoord. Al een lichte spijt van m'n makelaar en Fortis bestookt te hebben met dit ledenvoordeel.
Ben van Antwerpen. Heb graag al m'n verzekeringen bij 1 vertrouwenspersoon +/- in de buurt. Aangezien al Fortis verzekerd, deze dan maar aangesproken. Nogal vreemd om naar een makelaar op 100km. te moeten gaan voor een leden-voordeel. (Wat bij schade? 100km naar Lede & 100km terug voor de makelaar of voor mij?) Begrijp me niet verkeerd. Is maar omdat ik dat voordeel her en der op site zie en ik op zoek was naar de modaliteiten daarvan. Niet essentieel voor mij. Belangrijker is dit uptodate en leerrijk forum. Ik check nog Schalke's tip en hou jullie op de hoogte.
Dacht ik ook. Elke polis of voordeel (in dit geval Fortis) moet in ieder kantoor toch hetzelfde wezen niet?
Lees eens : Clubjournaal 2007- Nr 6 - p. 58- links onderaan.
Heb vandaag duidelijk antwoord gekregen van secretariaat. Fortis leden-voordeel dient via Fortis agentschap van Lede geregeld te worden. Ik ontving een formulier om dossier te openen en offerte daar te laten opmaken.
Thanks aan secretariaat en aan allen die mee zochten n.a.v. mijn vraag. Grtz.
Hier wordt waarschijnlijk Fortis Bank Verzekerinen bedoeld.
Je sluit de verzekering in een Fortis Bankkantoor af. Zij werken ZONDER makelaars in tegenstelling met Fortis AG dat uitsluitend met makelaars werkt.
vandaar...
Groeten
emiel
Wil je me privé de maatschappij doormailen die je een premie van 148 € aanrekent.
Is knap goedkoop en beter dan de 50 % korting van Fortis.
Dank en groeten
Wij betalen nu 193 € voor onze verzekering zonder combinatie met een auto .
Was wel een heeeeeele zoektocht maar gevonden.
Maar blijkbaar moet je wel minimum 30 jaar zijn voor ze je een verzekering willen geven.
Gelukkig net 30
To boldly go where no tasmanian has gone before ...
Da's ne vélo...
Logisch dat je voor die 650ccéétjes amper dat betaalt, appelen en peren dus !
Mss best dat als er iemand hier nog eens zo'n schéve vgl post dat je type Bmw vermeld en of dit in comb is met je wagen, zal héél wa duidelijker zijn zo en véél minder spectaculair...alhoewel
PS Ons ma betaalt 150pleuro.............................................................................................................voor haar Piagio snorfiets
Chris10 => effe gesimuleerd en kom op een besparing van ong 90pleuro, ga dit nog eens doen maar dan tegoe (heb zo wat data uit m'n hoofd genomen), anyway als het voordeel zo blijft zie ik me genoodzaakt U es te trakteren op ne choco...
Wie zei nu weer dat vrouwen nooit iets zinnigs kunnen zeggen ?!!!
PS happy ski fun
(s)Campi Di Pampi schreef:Chris10 => effe gesimuleerd en kom op een besparing van ong 90pleuro, ga dit nog eens doen maar dan tegoe (heb zo wat data uit m'n hoofd genomen), anyway als het voordeel zo blijft zie ik me genoodzaakt U es te trakteren op ne choco...
Wie zei nu weer dat vrouwen nooit iets zinnigs kunnen zeggen ?!!!
PS happy ski fun
Ge ziet het he ... van tijd kunnen we toch nog iets anders doen dan zagen .
hmmm choco ... jenever ?????
Maar ga me nu tegoed doen aan Grappa
To boldly go where no tasmanian has gone before ...