Hallo,
ben op zoek naar een achtervering van het type NIVOMAT voor een K75RT'90
NIVOMAT
Moderator: GVN
-
Marco Stubenitsky
Tja, na enkele lekkende achter dempers te hebben versleten, heb ik met veel geluk een Nivomat voor € 150 via ebay.de kunnen kopen.Danny schreef:zal nie makkelijk te vinden zijn, ze zijn slechts heel beperkt verkocht en de resultaten waren ook niet je dat... misschien dat een goeie Öhlins of WP net zo goed scoort
Ik moet zeggen dat het een comfortabele demper is en het hele grote voordeel, ik kan boodschappen met mijn vrouw gaan doen, ik mag vergeten de veer bij te spannen, het ding doet het hele maal alleen.
Eerst 50 meter rijden, dan is de fabrieks hoogte bereikt en karren maar.
In hele snelle bochten is de besturing iets minder strak. Zoo vaak doe ik dat niet, ik ben zuinig op mijn oude tante, 200.000 km nog zonder revisie en olie vrij.
De distributie zal ik preventief gaan vernieuwen en ook de luchthoeveelheidsmeter moet worden schoon gemaakt.
Groetjes,
Marco
NIVOMAT
Hallo Marco,
heb ook juist een Nivomat gekocht maar nu is mijn vraag als dat al een tijdje stilligt kan dat geen kwaad voor dichtingen .Ook zeggen ze bij Inghelbrecht in Oostende dat ge zoiets niet kunt reviseren,is dat zo
heb ook juist een Nivomat gekocht maar nu is mijn vraag als dat al een tijdje stilligt kan dat geen kwaad voor dichtingen .Ook zeggen ze bij Inghelbrecht in Oostende dat ge zoiets niet kunt reviseren,is dat zo
-
Marco Stubenitsky
Nivomat
Dag Anne, je kunt contact opnemen met
so-products. com
Dit is een bedrijf in Nederland die kennelijk instaat is de Nivomat te herstellen.
Dit heb ik op het forum van de Hobbyist geschreven:
Nivomat
Beste mensen,
Eerstens een gezond BMW jaar toegewenst.
Na er veel energie in te hebben gestoken ben ik tegen een adres aan gesurft om naar de Nivomat te kijken:
Geachte heer Stubenitsky,
Graag zou ik u willen vragen om uw Nivomat naar ons toe te zenden, waarna wij uw nivomat zullen bekijken.
Daarna zullen wij contact met u opnemen .
U kunt de Nivomat naar het volgende adres opsturen:
SO Products BV.
Derksweg 1a
7627 PV Bornerbroek,
Viele Grüße
OS products GMBH
A. Dirks
Dit het bericht vertaald uit het Duits, leest gemakkelijker.
Wie weet kunnen de Nivimats toch hersteld worden.
Ik zou zeggen, Probeer.
Groetjes,
Marco
so-products. com
Dit is een bedrijf in Nederland die kennelijk instaat is de Nivomat te herstellen.
Dit heb ik op het forum van de Hobbyist geschreven:
Nivomat
Beste mensen,
Eerstens een gezond BMW jaar toegewenst.
Na er veel energie in te hebben gestoken ben ik tegen een adres aan gesurft om naar de Nivomat te kijken:
Geachte heer Stubenitsky,
Graag zou ik u willen vragen om uw Nivomat naar ons toe te zenden, waarna wij uw nivomat zullen bekijken.
Daarna zullen wij contact met u opnemen .
U kunt de Nivomat naar het volgende adres opsturen:
SO Products BV.
Derksweg 1a
7627 PV Bornerbroek,
Viele Grüße
OS products GMBH
A. Dirks
Dit het bericht vertaald uit het Duits, leest gemakkelijker.
Wie weet kunnen de Nivimats toch hersteld worden.
Ik zou zeggen, Probeer.
Groetjes,
Marco