verlaging rt 1150
Moderator: GVN
-
van hautte
verlaging rt 1150
hallo ,heeft er iemand ondervinding met het verlagen van een rt 1150
en welke gevolgen kan dat hebben voor de wegligging?
het zadel is al verlaagd maar ik zou hem toch graag ietje lager willen
groetjes danny
en welke gevolgen kan dat hebben voor de wegligging?
het zadel is al verlaagd maar ik zou hem toch graag ietje lager willen
groetjes danny
Re: verlaging rt 1150
I.p.v. daaraan te beginnen prutsen, kan je misschien beter de verhoogde laarzen van Daytona kopen: de M Star GTXvan hautte schreef:welke gevolgen kan dat hebben voor de wegligging?
HIER bij de Louis te koop
Zal zeker goedkoper zijn en je hebt er ineens een paar prachtige botten mee
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
hans crabbe
Hoy biemeRT
Zo een veerelement van White Power heb ik te koop liggen... als je het graag eens probeert, geen probleem !
hans
Zo een veerelement van White Power heb ik te koop liggen... als je het graag eens probeert, geen probleem !
hans
-
van hautte
hallo hans
welk veerelement bedoel je ?de onderarm of de schokdempers voor en achter
en waar kan ik die bekijken
mvg danny
hans[/quote]
welk veerelement bedoel je ?de onderarm of de schokdempers voor en achter
en waar kan ik die bekijken
mvg danny
hans[/quote]
-
happyrtke
hoi,je kan je RT verlagen,dmv de voorste+de achterste veerpomp te vervangen door ééntje van WP,maar je moet dan ook rekening houden met de "middenbok"van je RT,die moet nl.ook ingekort worden,want anders krijg je de moto moeilijk of zelfs niet op z'n middenbok getrokken!!!!!!!
-
John
- Contacteer:
Hou ook rekening met de grondspeling! Verlagen is niet altijd aangewezen. Daar is trouwens die motor niet op gemaakt. Ik denk ook dat je beter af bent met wat dikkere zolen. Of nog simpeler waar ik ook wel eens gebruik van maak...inlegzolen van bvb Aveve. Dat zijn kurken inlegzolen met een verhoogde hiel (hebben ze in verschillende hoogtes)
Enig nadeel kan zijn dat niet alle schoeisel geschikt is om ze in kwijt te raken.
Maar eens passen in die winkel brengt dan wel uitsluitsel. En het is nog altijd het goedkoopste wat je kan doen.
Enig nadeel kan zijn dat niet alle schoeisel geschikt is om ze in kwijt te raken.
Maar eens passen in die winkel brengt dan wel uitsluitsel. En het is nog altijd het goedkoopste wat je kan doen.
Vind ik een typisch voorbeeld van een motor kopen die je niet past...
... een beetje zoals een vrouw die maatje 36 koopt in de solden en een heel leven moet regiemen.
... een beetje zoals een vrouw die maatje 36 koopt in de solden en een heel leven moet regiemen.
-
John
- Contacteer:
Jurgen!! Klep dicht! 
Gij hebt makkelijk praten ..... voor u zijn ze allemaal te kleinJH. schreef:Vind ik een typisch voorbeeld van een motor kopen die je niet past....
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

... er bestaan ook nog Pocket Bikes...
en dan terug on-topic...
Het is quasi ondenkbaar om zo maar ongestraft te gaan experimenteren met essentiele motoronderdelen waarvan je leven kan afhangen.
Eentje daarvan is zeker en vast de vering. Ga je daar mee klooien, dan heb je gegarandeerd wegliggingsproblemen met alle gevaren vandien.
Een motor ligt je of ligt je niet... en als ie je niet ligt dan lig je er straks zelf.
Is je fiets te groot, ga dan op zoek naar een geschikter model, maar ga niet ondeskundig onderdelen veranderen omdat je met je voeten aan de grond zou kunnen.
Past je motor niet door je garagepoort, dan sloop je een muurtje of bouw je bij... maar ik dacht niet dat een stuk afzagen een oplossing biedt?
Het enige wat je verlagen mag aan een motorfiets is de prijs.
en dan terug on-topic...
Het is quasi ondenkbaar om zo maar ongestraft te gaan experimenteren met essentiele motoronderdelen waarvan je leven kan afhangen.
Eentje daarvan is zeker en vast de vering. Ga je daar mee klooien, dan heb je gegarandeerd wegliggingsproblemen met alle gevaren vandien.
Een motor ligt je of ligt je niet... en als ie je niet ligt dan lig je er straks zelf.
Is je fiets te groot, ga dan op zoek naar een geschikter model, maar ga niet ondeskundig onderdelen veranderen omdat je met je voeten aan de grond zou kunnen.
Past je motor niet door je garagepoort, dan sloop je een muurtje of bouw je bij... maar ik dacht niet dat een stuk afzagen een oplossing biedt?
Het enige wat je verlagen mag aan een motorfiets is de prijs.
Ook ik heb zolen/hielen met 2,5 cm laten verhogen (ben ook niet van de grootste, he JohnJohn schreef:Hou ook rekening met de grondspeling! Verlagen is niet altijd aangewezen. Daar is trouwens die motor niet op gemaakt. Ik denk ook dat je beter af bent met wat dikkere zolen. Of nog simpeler waar ik ook wel eens gebruik van maak...inlegzolen van bvb Aveve. Dat zijn kurken inlegzolen met een verhoogde hiel (hebben ze in verschillende hoogtes)
Maar zoals al gezegd, van de techniek maar beter afblijven.
Greetz, J-P