bruine uitlaat opkuisen
Moderator: GVN
Re: bruine uitlaat opkuisen
Ik verkoop mijn Boxercup en heb voor de uitlaten ook Sonax gebruikt met het groene gedeelte van en afwassponsje en elleboogvet
hier het resultaat:
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 12&t=17644
hier het resultaat:
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 12&t=17644
ik ben lui,ik gebruik gewoon zoutzuur om het bruin er af te halen. Daarna goed af spoelen met water en even over gaan met wondersteen. 
Op de reis van het leven telt niet het doel maar wel de weg er naar toe. GS 1200
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Ondertussen reeds 2 keer bij Kruidvat Vilvoorde gestaan, tevergeefs...alle RVS potjes uitverkocht...zijn die van goud ofzo ???
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Kruidvat België heeft dat RVS spul dus niet, heeft nogal moeite gekost eer ze daar achter waren...als er nou een goede Noorderbuur nog eens in de plaatselijke KV zo'n flesje ziet mag ie me d'r ééntje kopen en opsturen, kostenworden natuurlijk vergoed 
(s)Campi Di Pampi schreef:..als er nou een goede Noorderbuur nog eens in de plaatselijke KV zo'n flesje ziet mag ie me d'r ééntje kopen en opsturen, kostenworden natuurlijk vergoed
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
Werner Von C.
- Contacteer:
Dan ga je de Nederlanders hier weer horen...
" Sjeg Sjaak kijk nou staan er twééj rare gozers, denk Belchen, om elk één potje RVS cleaner te koowpen...komen se hierfoor spésjijaal vanuit Belgieeje...waarom komt er nou niet ééntje en koopt 2 flesjes...is toch suiniger...whoehhaaaaaa"

Effe serieus nu => Ludo, kon wel eens een leuk dagtripje worden, hebben we alvast een excuus om weg te gaan, we moette een keigoed produkt gaan halen in Nederland dat hier onvindbaar is...enkel hopen dat die van ons erin trapt...moet lukken...
" Sjeg Sjaak kijk nou staan er twééj rare gozers, denk Belchen, om elk één potje RVS cleaner te koowpen...komen se hierfoor spésjijaal vanuit Belgieeje...waarom komt er nou niet ééntje en koopt 2 flesjes...is toch suiniger...whoehhaaaaaa"
Effe serieus nu => Ludo, kon wel eens een leuk dagtripje worden, hebben we alvast een excuus om weg te gaan, we moette een keigoed produkt gaan halen in Nederland dat hier onvindbaar is...enkel hopen dat die van ons erin trapt...moet lukken...
-
moh_fan
- Contacteer:
Allé Vlaamse vrienden... k'zal eens gaan zien of 't Kruitvat ier in Holland nog wa van da spul heeft liggen voor u.
-
VoskenGSA
Ik wil anders wel eens gaan zien in de Kruidvat in Hulst, woon toch vlakbij de grens met Nederland.
(s)Campi, geef maar een seintje als 'k moet gaan shoppen
(s)Campi, geef maar een seintje als 'k moet gaan shoppen
Lid BMW-MC-VL

GSA 2008 - Temporarily out of power...

GSA 2008 - Temporarily out of power...
-
edargpu
Om de transportkosten nog wat te doen stijgen ga ik graag mee(s)Campi Di Pampi schreef:Dan ga je de Nederlanders hier weer horen...
Heb ook wel interesse in zo een Potteke
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Allee, we zijn al met 4 om zo 'n fleske te gaan halen.
We kunnen afspreken met Moh_fan. Hij kan ons gidsen....
Ludo
We kunnen afspreken met Moh_fan. Hij kan ons gidsen....
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
moh_fan
- Contacteer:
Kruidvat Roosendaal (lok. Roselaar) verkoopt ze voor €1,99 p/stuk.
...en er waren er nog genoeg!
Dussss... U zegt 't maar... Waar, wanneer en hoe laat.
...en er waren er nog genoeg!
Dussss... U zegt 't maar... Waar, wanneer en hoe laat.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Nou moe, hartverscheurend mooi die solidariteit onder ons... -(s)Campi DP pinkt een traan weg-
Effe updaten wie d'r één wil :
1/(s)Campi Di Pampi
2/Ludo VP
3/edargpu3
4/...
Ik stel voor dat het opgestuurd wordt, transportkost te verdelen over de gegadigden, alles naar mijn adres, verdere verdeling op DC voor Ludo & Luc ?
Liefst met IBAN- en Bic-nr voor de overschrijving en rekeningnr natuurlijk.
Ga nu naar 't vrouwtje ben morgen pas terug, 'k zie wel hoe het verder evolueert...en wanneer het seizoen voor open wordt verklaard kunnen we trippie Nederland maken om Mo onze blinkende pijpjes te laten zien...bakkie koffie en kroketje uit de muur en goe weer...meer moet dat niet zijn !
1/(s)Campi Di Pampi
2/Ludo VP
3/edargpu3
4/...
Ik stel voor dat het opgestuurd wordt, transportkost te verdelen over de gegadigden, alles naar mijn adres, verdere verdeling op DC voor Ludo & Luc ?
Liefst met IBAN- en Bic-nr voor de overschrijving en rekeningnr natuurlijk.
Ga nu naar 't vrouwtje ben morgen pas terug, 'k zie wel hoe het verder evolueert...en wanneer het seizoen voor open wordt verklaard kunnen we trippie Nederland maken om Mo onze blinkende pijpjes te laten zien...bakkie koffie en kroketje uit de muur en goe weer...meer moet dat niet zijn !
Doe me ook maar eentje ....
zal mijn pijpen ook eens doen blinken ..
zal mijn pijpen ook eens doen blinken ..
-
edargpu
Sn@pPy*GS,Sn@pPy*GS schreef:Doe me ook maar eentje ....
zal mijn pijpen ook eens doen blinken ..![]()
mijn vrouw leest hier over mijn schouders mee en wat leest zij hier PIJPEN doen blinken
Ge moogt den 23 ietwat meer uitleg geven hieromtrent
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Oei ... vrouwen hé 
Zet er mijn madam ook maar bij de 23ste ... zij kunnen het dan over blinkende pijpen hebben, wij zullen dan wa praten over den beemer

Ze kunnen dan ook nen demo geven met de beentjes van een ribbekes -)) hi
Zet er mijn madam ook maar bij de 23ste ... zij kunnen het dan over blinkende pijpen hebben, wij zullen dan wa praten over den beemer
Ze kunnen dan ook nen demo geven met de beentjes van een ribbekes -)) hi
-
p.raaymakers1
Groeps aankoop van RVS reiniger....GEWELDIG!!!
En er was al bijna een fraaie toertocht uit ontstaan, jammer dat die niet door gaat anders had ik jullie bij de grens wel opgewacht om jullie naar het KV te gidsen en daar trots te introduceren als moedige expeditieleden uit het buitenland op zoek naar de heilige RVS graal.
-
tweecilinderke
Is het nog niet te laat om voor mij er ook eentje bij te doen?
Ik lees dit zopas en het lijkt me we interesant!
Ik lees dit zopas en het lijkt me we interesant!
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
Ludo(s)Campi Di Pampi schreef:Nou moe, hartverscheurend mooi die solidariteit onder ons... -(s)Campi DP pinkt een traan weg-
1/(s)Campi Di Pampi
2/ludo vp
3/edargpu3
4/tweecilinderke
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
Werner Von C.
- Contacteer:
Update :
1/(s)Campi Di Pampi
2/Ludo VP
3/edargpu3
4/tweecilinderke
5/snappy gs
1/(s)Campi Di Pampi
2/Ludo VP
3/edargpu3
4/tweecilinderke
5/snappy gs
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Why not, Vlaamse en Nederlandse motorvrienden die verbroederen dmv een BeNe rondrit, bv 150km in Nederland (ritje gemaakt door onze Noorderburen), op de middag gemeenschappelijk middagmaaltje en namiddag nog es 150km in België, gevolgd door avondverbroedering op een leuk terras...is maar een denkpiste hé...moet kunnen me dunktp.raaymakers1 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
En er was al bijna een fraaie toertocht uit ontstaan, jammer dat die niet door gaat anders had ik jullie bij de grens wel opgewacht om jullie naar het KV te gidsen en daar trots te introduceren als moedige expeditieleden uit het buitenland op zoek naar de heilige RVS graal.
-
moh_fan
- Contacteer:
1/(s)Campi Di Pampi
2/ludo vp
3/edargpu3
4/Sn@pPy*GS
5/tweecilinderke
Deadline zal nog even worden uitgesteld...
2/ludo vp
3/edargpu3
4/Sn@pPy*GS
5/tweecilinderke
Deadline zal nog even worden uitgesteld...
Laatst gewijzigd door moh_fan op 27 jan 2008, 10:58, 2 keer totaal gewijzigd.
-
edargpu
(s)Campi,denk dat jij daar de geschikte persoon voor bent dit prachtig initiatief tot een goed einde te brengen(s)Campi Di Pampi schreef:Why not, Vlaamse en Nederlandse motorvrienden die verbroederen dmv een BeNe rondrit, bv 150km in Nederland (ritje gemaakt door onze Noorderburen), op de middag gemeenschappelijk middagmaaltje en namiddag nog es 150km in België, gevolgd door avondverbroedering op een leuk terras...is maar een denkpiste hé...moet kunnen me dunktp.raaymakers1 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Let us now when
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
edargpu3 schreef:(s)Campi,denk dat jij daar de geschikte persoon ...(s)Campi Di Pampi schreef:Why not, Vlaamse en Nederlandse motorvrienden die verbroederen ...is maar een denkpiste hé...moet kunnen me dunktp.raaymakers1 schreef:....er was al bijna een fraaie toertocht uit ontstaan..![]()
Let us now when
Ludo
R1150GS
Scotland Rider 2006

Scotland Rider 2006

-
moh_fan
- Contacteer:
Plannen van een ritje spreekt ook mij wel aan.
Ik wil de taak wel op me nemen om het NL-gedeelte te plannen. Ter lering...
Is het een idee om de ronde op een grensovergang te starten, +/- 150km door NL te tuffen, terug te keren naar de overgang, waarna een B-clubgenoot ((s)Campi...?) de verdere route door België leidt?
Ik wil de taak wel op me nemen om het NL-gedeelte te plannen. Ter lering...
Is het een idee om de ronde op een grensovergang te starten, +/- 150km door NL te tuffen, terug te keren naar de overgang, waarna een B-clubgenoot ((s)Campi...?) de verdere route door België leidt?