Gisteren op het salon , bestelbon getekend !!!

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

stef

Re: Gisteren op het salon , bestelbon getekend !!!

Bericht door stef »

Ikke wel !
XL125,CB250,CX500,ZEPHYR750,ZZR600,TL1000,R1150RT,F800S,NU R1200GSA en G650 XChallenge en LID
wemalo

Bericht door wemalo »

HP2 Sport, er zijn er maar 8 voor België in 2008 en die zijn verkocht, vandaar...
Amai, dan moet je wel een serieuze BMW freak zijn
Pinker

Bericht door Pinker »

wemalo schreef:
HP2 Sport, er zijn er maar 8 voor België in 2008 en die zijn verkocht, vandaar...
Amai, dan moet je wel een serieuze BMW freak zijn
ik weet niet, ik vind mijn goesting nooit ergens anders...
Japanners vind ik te alledaags en teveel van 't zelfde
Ducati blijft een fantastische moto (1098s) maar te duur in onderhoud en vrij delicaat maar zeker de mooiste
KTM RC8, ook mooi, eigenzinnig maar te nieuw, die moet nog een tijdje rijpen
dit zijn de 'merken' waar ik nogal naar kijk
en allemaal ketting...

en dan kom ik bij BMW HP2 Sport, beproefd concept, cardan en een aantal erg interessante uitrustingen voor 't circuit (Brembo Monoblock, Quickshift, volledig instelbare öhlins, ABS (tijdens regen sessies), volledig carbon (dus licht), laptimer, lichte velgen, hoog koppel ...) nadelen: uitstekende cylinderkoppen, lang wachten, ook duur bij een crash (carbon)

Ik heb ook nog een R1200GS met 85000 km op 3 jaar en deze moto heeft mij nog nooit in de steek gelaten, ik heb dus wel vertrouwen in het merk.
Ik reed weg en kwam aan bij de weg. De weg was weg. Sjans, ik zat op mijne GS... neen GS ook weg nu op KTM!!
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
HP2 Sport vanaf 2009, nog efkes..., geannuleerd...
Lid sinds 11/11/06
http://www.lostroads.eu - ism. SOS Kinderdorpen
vasco66

Bericht door vasco66 »

ducati duur in onderhoud hp2 ook moet elke 50.000 km een revisie hebben als dat niet duur is amaai dan
Pinker

Bericht door Pinker »

vasco66 schreef:ducati duur in onderhoud hp2 ook moet elke 50.000 km een revisie hebben als dat niet duur is amaai dan
Ik heb daar al op geantwoord een beetje hoger. Je moet eens proberen om 50.000 circuitkilometers bij elkaar te rijden...
Ik reed weg en kwam aan bij de weg. De weg was weg. Sjans, ik zat op mijne GS... neen GS ook weg nu op KTM!!
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
Lid sinds 11/11/06
vasco66

Bericht door vasco66 »

ja maar op het circuit is de slijtage vele hoger als op de weg en ik heb dan nog gene duc gezien die om de 50.000km open moet maar ik ben wel een bmw fraek maar je moet toch toe geven het zal een dure moto zijn in aankoop en onderhoud
Pinker

Bericht door Pinker »

vasco66 schreef:ja maar op het circuit is de slijtage vele hoger als op de weg en ik heb dan nog gene duc gezien die om de 50.000km open moet maar ik ben wel een bmw fraek maar je moet toch toe geven het zal een dure moto zijn in aankoop en onderhoud
Ik geef het toe, exclusiviteit heeft een prijs.

Aan de andere kant, als je hier kijkt http://www.2dehands.be/moto/motor/ducati/, dan zie je 344 ducati's te koop staan waarvan 6 (zes) met méér dan 50.000km. Laten we dus niet dramatiseren, een duc komt zelden of nooit aan 50.000, net zoals mijn HP2 Sport binnenkort, dus die revisie is nog niet voor dadelijk.

Binnenkort sta ik toch weer ergens in één of andere paddock naast een Ducati 1098R en dan kost mijn HP2'tje de helft van zijn speeltje, alles is zo relatief.
Lid sinds 11/11/06
RubbeRT

Bericht door RubbeRT »

(s)Campi Di Pampi schreef:En ook een dooske pralinnes gekregen ?

Dikke proficiat, mooie kleur :lol: :wink:
Nee, ik heb geen pralines gehad; misschien nog te goed.
Lid BMW MC Vlaanderen
Plaats reactie