Bokes, bokes! Lamskoteletjes en haggis ja Door te spoelen met een scheut Single Malt.
Wie ging onze kok alweer zijn? Tip: niet te veel ajuin in de maaltijden verwerken, anders gaat Xa4 zijn tentje van dag 1 vliegen door onvoorziene windstoten...
't komt dichtbij, pfff krijg stilaan de bibbers 't is toch een hele organisatie maar ik denk alles wel in goeie banen te kunnen leiden,...
Hoedanook als er nog vragen zijn is 't wel stillekes aan de moeite om ze te stellen want binnenkort is 't te laat...
Danny schreef:'t komt dichtbij, pfff krijg stilaan de bibbers 't is toch een hele organisatie maar ik denk alles wel in goeie banen te kunnen leiden,...
Hoedanook als er nog vragen zijn is 't wel stillekes aan de moeite om ze te stellen want binnenkort is 't te laat...
euh ... wanneer vertrokken we nu alweer ?
danny, ik heb een vraag : wie neemt er ne grote hamer mee om ons tenten te verankeren in die makke schotlandbodem ? Beetje zot om 15 hamers bij te hebben he
Tweede vraag : ik lees ergens een reactie van iemand dat er oep den boot nie altijd voldoende spanriemen zijn ... moeten we der voor de veiligheid meenemen ? Ik kan natuurlijk mijnen RT zo zwaar beladen dat die niemeer kan bewegen, ma das ook geen doen !
derde vraag : hoe lang nog want kheb dorst en mijne whisky thuis is op ... (ik ben dus al goe getraind me gedacht !)
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
een hamer (ne grote, ne wulle,marter of moker) zit bij de piketten van de kooktent , dus geen hamers meesleuren
spanriemen zijn er bij DFDS dus genoeg om heel de club in ene keer over te zetten...
binnekort kunnen jullie snoepen van 't edele vocht, maar 's morgens geen houten koppen he
nog een maandje !!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Danny op 14 apr 2005, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Danny schreef:... maar 's orgens geen houten koppen he
nog een maandje !!!!!!!!!!
das gelijk die (alcohol)vliegjes rond die tent van u op diene foto hier wat hoger ! of zijn die mss op de geur van die vliegdekschepen die uit de deur steken afgekomen ???
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
midgets.... en je voeten steek je best buiten dan hebben ze geen zin om je tent binnen te verkennen
probleem de Luc (deepee) zit serieus in de put omwille van zijn niet meewillend frame (zijne rug dus) hij overweegt van af te haken omdat hij niemand tot last wil zijn, misschien moeten we hem toch maar eens een volle mailbox met moed insprekende teksten bezorgen??!! Lucdeepee@msn.com is zijn adres
wie doet er mee, want hij keek (kijkt) echt naar deze trip uit
bedankt Danny
Xa4, als ge dorst hebt moogt ge altijd bij mij eens langs komen. Ik heb nog een goei fles single malt staan, die moet toch eens leeg geraken en ik zou niet willen dat je onvoorbereid vertrekt hé...
Voila,
Heb de Luc juist de mail bezorgd, hoop echt dat hem niet afhaakt!
Danny, misschien helpt het als je een jong en mooi verpleegsterke in de remorque stopt
Voor de rest heb ik geen vragen, laat het onbekende maar afkomen, komt allemaal wel dik in orde.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Mijn vragen :
Hoeveel tijd op voorhand miet ik mijn tent en slaapzak komen brengen?
en is het roadbook al af? Ik heb een roller op A4 en zou die graag gebruiken .
De rest moet ondertussen zowat lukken denk ik.
PS om mijne moto op den boot vast te leggen heb ik een extra spanriem gekocht, dewelke om het stuur getrokken moet worden.
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Mail verzonden. Slaapzak reeds afgeleverd. Whiskybestelling genoteerd in agenda. Xa4 heb hier ook nog een halve Pure Single Malt (15 years) staan, dus als je zin hebt mag je die steeds komen leegzabberen. Opletten van bij mij thuis naar bij jouw thuis is het dan nog een eindje rijden .
Straps neem ik niet mee maar zal nog eens gaan zien voor zo'n stuurstrap, Harald heb je daar een foto van aub?
Agenda zit vol tot 12 Mei, dus tijd zal vlug voorbij gaan
Toedeloe
Voila , pour les motards en bateau.
de stuurvastbinders
de rode delen ( zijn lussen )schuif je over je stuur, en de zwarte uiteinden ( zijn ook lussen ) daar bevestig je de spanriemen aan.
Heeft als voordeel dat de spanriemen niet tegen de kuip schuuren en dat je ook geen handverwarmende handgrepen stuktrekt met de S vormige uiteinden van de spanriem. kost gemiddeld tussen de 15 en 30€ afhankelijk van de kwaliteit
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!" "Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
gaat wel niet op GS-en met stuurkappen maar die hebben dan weer buizen genoeg om riemen aan te binden
Harald zaterdag zijn de raodbooks helemaal af (allez zondagochtend)
alles nog eens nazien en ik mail ze door
Thx Danny, zit echt op hete kolen
Mijn tent staat momenteel in de tuin opgesteld ,
om de waterdichtheid te testen.
Is 99% waterdicht , en dat met de storbuien van deze nacht
ga ze nog eens behandelen en dan breng ik heel het geval tot bij U ;
Harald schreef:Thx Danny, zit echt op hete kolen
Mijn tent staat momenteel in de tuin opgesteld ,
om de waterdichtheid te testen.
Is 99% waterdicht , en dat met de storbuien van deze nacht
ga ze nog eens behandelen en dan breng ik heel het geval tot bij U ;
Hopelijk geen natte voetjes hé!
Voor diegene die nog geen fototoestel hebben om mooie kiekjes te nemen in de Highlands is DEZE misschien wel iets voor jou!
Toedeloe
Mail is verzonden
Tent en slaapzak zijn in bestelling
Bagagerol ga ik me nog aanschaffen
Komt het roadbook ook op GPS?(ik dacht van wel)
Wat de hamer betreft:Xa4 komt daar zeker en vast iemand tegen met nen grote hamer
Bruno
R1200RT
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Highlandbrother 2005---Scotland Rider2006