Leuvense onthaalavond
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
Tazke
- Contacteer:
Re: Leuvense onthaalavond
En is het morgen 'onthaalavond' en vanaf welk uur is het afspraak ... misschien zal het ook vroeger zijn voor een happeken te eten 
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

-
bmwfreakske
Je bent de ganse avond welkom,je kan eten wanneer je wil.
De meesten landen rond 20U
Tot morgen
De meesten landen rond 20U
Tot morgen
Andalousie 09/2018
-
Tazke
- Contacteer:
Dat had ik de vorige keer al door
dat we mogen binnenvallen wanneer we willen.
En 't moet goed eten geweest zijn de vorige keer dat we nu terug willen komen eten he
.
Als het weer het wat toelaat ga ik misschien morgenvroeg al werken met de motor en dan erna naar Leuven afkomen.
En anders is het met den auto en dan naar huis en den moto oppikken
.
Maar als ik van mijn werk rechtstreeks ga afkomen moet ik toch eens kijken hoe ik het beste rij ... en afdrukken en meepakken.
Want de weg van antwerpen naar leuven hmm ik zou het niet weten.
Alle tot morgen
En 't moet goed eten geweest zijn de vorige keer dat we nu terug willen komen eten he
Als het weer het wat toelaat ga ik misschien morgenvroeg al werken met de motor en dan erna naar Leuven afkomen.
En anders is het met den auto en dan naar huis en den moto oppikken
Maar als ik van mijn werk rechtstreeks ga afkomen moet ik toch eens kijken hoe ik het beste rij ... en afdrukken en meepakken.
Want de weg van antwerpen naar leuven hmm ik zou het niet weten.
Alle tot morgen

Morgen kunnen we er ééntje drinken op het nieuwe jaar.
R1200GS ´05 & R100R ´93 & Harley Davidson ´12
-
bmwfreakske
Gezellige boel,enkele nieuwe gezichten en de harde kern

Andalousie 09/2018
-
Tazke
- Contacteer:
Het was inderdaad heel gezellig
.
We hebben onze pakken (vers van de pers) ook kunnen testen op waterdichtheid
.
Tot de volgende keer,
Chris10 & Bart
We hebben onze pakken (vers van de pers) ook kunnen testen op waterdichtheid
Tot de volgende keer,
Chris10 & Bart
Ik was één van de nieuwe gezichten, en vond het ook zeer gezellig... Als beginnend motorrijder bovendien leerrijk en een gelegenheid om wat ervaring op te doen, over nevenaspecten als kledij, GPS...
Alleen vind ik het als nieuweling niet eenvoudig om te integreren in zo'n 'harde kern' en waarschijnlijk ligt dat vooral aan mijn terughoudendheid. Het zou me al een heel stuk helpen moest ik van iedereen de naam kennen, dat is een beetje gemakkelijker om een gesprek te beginnen. Is er al eens overwogen om badges te dragen?
En om als nieuweling jullie snel beter te leren kennen, wou ik voorstellen om, zo eens per jaar, een soort van 'speed-date' avond te organiseren telkens 5 minuten met 2 aan een tafelke, zichzelf voorstellen, motor waarmee je rijdt, hobbies buiten motorrijden, gewoon weetjes uitwisselen... en na 5 minuten van tafel wisselen een een gesprek aanknopen met iemand anders...tot je zo een beetje met iedereen hebt gepraat.
Ik ga alvast proberen me voor vrijdag 1 februari vrij te maken, aanwezig zijn is zeker noodzakelijk om snel tot te harde kern te horen...
Tot dan
Alleen vind ik het als nieuweling niet eenvoudig om te integreren in zo'n 'harde kern' en waarschijnlijk ligt dat vooral aan mijn terughoudendheid. Het zou me al een heel stuk helpen moest ik van iedereen de naam kennen, dat is een beetje gemakkelijker om een gesprek te beginnen. Is er al eens overwogen om badges te dragen?
En om als nieuweling jullie snel beter te leren kennen, wou ik voorstellen om, zo eens per jaar, een soort van 'speed-date' avond te organiseren telkens 5 minuten met 2 aan een tafelke, zichzelf voorstellen, motor waarmee je rijdt, hobbies buiten motorrijden, gewoon weetjes uitwisselen... en na 5 minuten van tafel wisselen een een gesprek aanknopen met iemand anders...tot je zo een beetje met iedereen hebt gepraat.
Ik ga alvast proberen me voor vrijdag 1 februari vrij te maken, aanwezig zijn is zeker noodzakelijk om snel tot te harde kern te horen...
Tot dan
2007 F650 GS => 2008 R1200 ST † => 2013 F650 GS => 2014 K1200 GT
We hebben er nog niet aan gedacht om badges te dragen,maar zal de volgende keer (vrijdag 1 februari)
de mijne dragen van de BMW Club.
Dan kan je bij mij komen en zal ik je de andere leden voorstellen als je wilt,ik ken ze toch bijna allemaal.
Als je enkele malen geweest bent zal je ook bijna iedereen kennen.
de mijne dragen van de BMW Club.
Dan kan je bij mij komen en zal ik je de andere leden voorstellen als je wilt,ik ken ze toch bijna allemaal.
Als je enkele malen geweest bent zal je ook bijna iedereen kennen.
-
bmwfreakske
-
Tazke
- Contacteer:
'k gaan ook proberen te komen 

-
bmwfreakske
Phillipe
Heb je nu al zo'n plaat van mc-vl vastgekregen van Jürgen om aan de gevel te hangen???

Heb je nu al zo'n plaat van mc-vl vastgekregen van Jürgen om aan de gevel te hangen???
Laatst gewijzigd door bmwfreakske op 31 jan 2008, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Andalousie 09/2018
Hopelijk tot morgen, als het werk of het slechte weer maar geen roet in't eten gooit.
2007 F650 GS => 2008 R1200 ST † => 2013 F650 GS => 2014 K1200 GT
-
bmwfreakske
Hey Lucbmwfreakske schreef:Phillipe
Heb je nu al zo'n plaat van mc-vl vastgekregen van Jürgen om aan de gevel te hangen???![]()
Neen ik heb geen plaat gevraagd aan Jürgen,ben dat weekend na de onthaalavond nog eens naar den´´Axe´´
geweest om te zien of ik daar de plaat kon terug krijgen maar hing nog steeds tegen de muur.
Zal er nog eens langs gaan en vragen of ik hem er zelf mag af schroeven als hij er dan nog hangt.
De uitbater zal nog geen tijd gehad hebben om het te doen(ik had hem dit gevraagd toen we onze laatste onthaalavond daar hebben gehouden,en hij had daar geen probleem mee)
De opkomst was talrijk,waarvan twee leuke dames zijn komen kennis maken 
-
bmwfreakske
Begint al wat klein te uit te vallen om al dat volk te plaatsen,

Andalousie 09/2018
Vrijdag 7 maart hoop ik weer zo een talrijke opkomst te mogen verwelkomen 
-
bmwfreakske
Ik ga een efforke doen om iets eetbaars op tafel bij te zetten.........warme hapjes of iets in die aard 
Andalousie 09/2018
het zou er nog aan mankeren
Dd
Dd

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.-
bmwfreakske
Vrijdag is het terug zo ver,terrasjes weer zal er nog niet bij zijn vrees ik!!!
Andalousie 09/2018
We zullen nog wat geduld moeten hebben voor het mooie weerbmwfreakske schreef:Vrijdag is het terug zo ver,terrasjes weer zal er nog niet bij zijn vrees ik!!!
zou wel eens willen komen , maar wat wordt er daar zoal besproken ?
Mvg Carl
Mvg Carl
Alles wat men wilt.Jackyx schreef:zou wel eens willen komen , maar wat wordt er daar zoal besproken ?
Mvg Carl
Wegens sluiting van de ´´Retenue´´ op vrijdag 2 mei word deze verzet naar vrijdag 9 mei.
Daarna zal het gewoon terug de éérste vrijdag van de maand zijn.
Daarna zal het gewoon terug de éérste vrijdag van de maand zijn.