situatie:
binnen 1.5 week vertrekt mijne moto richting de indiaantjes, ttz Zuid Amerika voor een tochtje van een 7 tal weken,... alleen
Op dit moment staat mijn moto, of wat ervan overblijft, gedemonteerd bij BMW Brussels omdat mijn boite naar de zak is. Volgende week komt er een nieuw exemplaar binnen. Net op tijd dus. By the way: het is al de derde boite. Ik vermoed dat ik mijn beestje een beetje te veel afbeul, doch dit terzijde...
Ondertussen stukken bij elkaar gekregen voor een voorwiel ombouw naar 21". Jaja de Atacama woestijn in Chili zal net iets vlotter onder mijn wielen passeren, hmhm. Vooraan een inch naar boven, achteraan dus ook (kortere trekstang).
Begint het me stillekes te dagen dat die zijpikkel waarschijnlijk te kort zal uitvallen... Beter laat dan nooit zeggen ze altijd. Soit ik moet daar een stukske onder krijgen. Ik had daarbij aan een blokske hout gedacht maar mezelf kennende zal dat daar niet lang onder hangen. Dus op zoek naar iets stevig en licht, niet noodzakelijk mooi, maar stevig en licht. Aluminium?
Wie o wie kan mijn een blokske alu maken van een 3tal cm dik met drie gaatjes om op mijn zijpikkel te vijzen?
Help....
Lemmenow
Tom