Hallo,
volgend probleem stelt zich:
ik heb aan de benzineleidingen de drukverdeler en leidingen vernieuwd daar deze afgebroken was.
(dus alle leidingen vanaf tank tot aan de injectoren)
-Ik heb onsteking
-de benzinepomp werkt naar behoren
-maar hij start niet.
na controle kwam er geen benzine uit de injectoren
en na het afkoppelen van de injectoren komt er ook geen branstof uit de benzineleiding van de drukverdeler.
weet iemand raad of moet ik volledig de boel weer opengooien.
groeten,
Jacinto
start niet
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
Re: start niet
kan best zijn dat er ergens een leidingske is afgeschoten
dus de boel weer opengooien en controleren
dus de boel weer opengooien en controleren
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Security-Driver
Bij mijn oude dealer (mede ook hierom "oude" dealer) waren twee slangetjes verkeerd om vanaf de pomp welke bij de R1100RT in de tank zit.
Door toch een startpoging diverse keren te herhalen was de druk zo hoog dat de slangen knapten........alles onder de dure naft.
Gelukkig geen open vuur.
Alles weer los inclusief demontage tank en alles nogmaals controleren lijkt mij de veiligste weg.
Door toch een startpoging diverse keren te herhalen was de druk zo hoog dat de slangen knapten........alles onder de dure naft.
Gelukkig geen open vuur.
Alles weer los inclusief demontage tank en alles nogmaals controleren lijkt mij de veiligste weg.
Doe niet of elke bocht de laatste is............er komt vast zo weer één.
-
tweecilinderke
Ik denk ook aan het verkeert ansluiten van de leidingen!
Dit eerst nazien!
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;
clublid
alles was juist aangesloten maar toch kwam er geen benzine door,
ik heb dan de injectoren afgekoppelt,
door de benzineleiding aan de injectoren lucht geblazen, aan de andere kant kwam er lucht uit dus alles ok,
dan één kant dicht gehouden en wat druk opgezet, gelost en dan stroomde de benzine eruit.
En nu loopt hij terug als een zonnetje.
Wat was het???
Géén idee want het waren allemaal nieuwe stukken, zat er daar nog iets in dat er nu uit is??
Ik weet het niet maar het is opgelost.
groeten
r1150gs 175000km
ik heb dan de injectoren afgekoppelt,
door de benzineleiding aan de injectoren lucht geblazen, aan de andere kant kwam er lucht uit dus alles ok,
dan één kant dicht gehouden en wat druk opgezet, gelost en dan stroomde de benzine eruit.
En nu loopt hij terug als een zonnetje.
Wat was het???
Géén idee want het waren allemaal nieuwe stukken, zat er daar nog iets in dat er nu uit is??
Ik weet het niet maar het is opgelost.
groeten
r1150gs 175000km
-
Dirk Pauwels
Zal misschien luchtbel ingezeten hebben? Ik heb ook wel eens de drukregelaar vervangen maar nooit de leidingen. Ik heb wel eens meegemaakt dat door vapour lock een injectie fiets ook geen benzine meer kreeg, maar daar kwam de vapour lock door warmte en een ontluchting vd tank die niet bleek te werken.
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project