Topkoffer-rekje R1150RT

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
WimLT
Contacteer:

Topkoffer-rekje R1150RT

Bericht door WimLT »

"Hier gaan we nog een keer", hoor ik er al een paar verzuchten en idd de zoveelste zoektocht naar zo'n rekje voor op de topcase :-P . Maaaar ik zou wel graag een origineel hebben of tenminste speciaal gemaakt voor de RT-koffer met die speciale bolvorm. Bij Wunderlich en Hörnig vind ik het niet direct en bij "mijne" Louis hebben ze er alleen die op ALLE topkoffers passen. Ik weet trouwens ook niet of BMW zelf ooit eentje in het gamma had.

Ooit stond er hier een héél knap op het forum, maar vind het topic met de zoekfunctie niet terug :cry: . Misschien is dat topic trouwens al gewist, want het is intussen wel even geleden. Zeker geen zelfgemaakte knutselwerkjes en liefst zwart 8-) .

Iemand enig idée waar te zoeken :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Re: Topkoffer-rekje R1150RT

Bericht door WimLT »

Weinig over bekend blijkbaar :cry:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

John
Contacteer:

Bericht door John »

Waarom zeker geen zelfgemaakte knutselwerkjes en liefst zwart ? Dat zwart...poederlakken en je bent er.
En wat dat zelf maken betreft... Buis van 6 of 8mm in een (zelf gemaakte)plooimal, beetje slijp en laswerk en je maakt wat je wil. :grin:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

John schreef:Waarom zeker geen zelfgemaakte knutselwerkjes en liefst zwart ? Dat zwart...poederlakken en je bent er.
En wat dat zelf maken betreft... Buis van 6 of 8mm in een (zelf gemaakte)plooimal, beetje slijp en laswerk en je maakt wat je wil. :grin:
Ziet ernaar uit dat er niks anders zal opzitten. 'k Dacht nochtans ooit eentje gezien te hebben op de aftermarkt :cry:

flupke1200

Bericht door flupke1200 »

Is het zoiets wat je zoekt?
Bij mij stond deze erop gemonteerd bij aankoop. Lijkt iets speciaal te zijn voor deze topkoffer. Vind wel geen verwijzing naar een merk terug.

Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

Bericht door Werner Von C. »

Wim, in de nieuwe HG cataloog staan er 2 zulke rekjes... :wink:
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

flupke1200 schreef:Is het zoiets wat je zoekt?
Bij mij stond deze erop gemonteerd bij aankoop. Lijkt iets speciaal te zijn voor deze topkoffer. Vind wel geen verwijzing naar een merk terug.

Afbeelding
Dat zou zeker een goede oplossing zijn. 'k Heb graag dat opstaand stukje achteraan. Is gemakkelijker om iets op vast te strappen.

Ik zal direct eens gaan kijken bij HG Werner :thumright:

Plaats reactie