Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Alleen lust ik geen mosselen ( na een zandmossel gegeten te hebben was mijn goesting voor mosselen voorbij), is er misschien ook iets anders van eten te bestellen
Zal ik vragen ... maar ik denk "No Problem" !
Ik ga nog efkes wachten met reserveren, want ik weet nog niet of mijn mossel ... euh ... vrouwke meegaat
Je hebt nog tijd Wim .. als ik tegen 1 April weet is OK.
Als er niks in de weg komt dan ga ik en mijn andere ik ook mee, voor die slijmerige welriekende hollandse weekdieren (nog iemand zin ) mag je ons altijd uitnodigen.
Komt de rit op gps, dan mag je me die altijd doormailen als het zover is en reserveren voor het mosselfestijn mag ook (2 personen)
greetz en succes aan diegenen die hun tijd in deze rit steken.
Sn@pPy*GS schreef:
Die grijze RT zou de tunnel hebben doorgereden op 315 sec. Net iets te snel .. mijn gedacht. Stond vandaag in plaatselijke krant "Ons Zeelandje"..
[/quote]
't Is nie moeilijk, de plaatselijke prinsemarij, die daar soms trajectcontrole doet heeft me gebeld om te vragen aan wie die nummerplaat toegekend was...'k heb ze gelukkig kunnen overtuigen dat het om nen brave burger ging met nen nieuwe beemer die nu en dan de handvatvervarming verwart met het gashendeltje...
'k Moest toch iets zeggen hé Werner ?
'k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
Ik dacht dat het bord "trajectcontrole" betekende dat men controleert dat, wanneer je de tunnel in rijd, je er ook daadwerkelijk weer uitkomt...blijkt nu iets met snelheidscontrole te maken te hebben...vrees dat ik een "inburgeringscursus" zal moeten volgen...
En zeggen dat ik de Nederlandse economie heb gesteund met aankoop RVS-flesjes...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
(s)Campi Di Pampi schreef:Ik dacht dat het bord "trajectcontrole" betekende dat men controleert dat, wanneer je de tunnel in rijd, je er ook daadwerkelijk weer uitkomt...blijkt nu iets met snelheidscontrole te maken te hebben...vrees dat ik een "inburgeringscursus" zal moeten volgen...
En zeggen dat ik de Nederlandse economie heb gesteund met aankoop RVS-flesjes...
Groetjes
Marc
'k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.