J
Toon je GS !
Moderator: GVN
-
herrdirektor
Re: Toon je GS !
Dankuwel ! Het is een prachtmachine. Net een rijdend commandocentrum met uitstekend zicht rondom. Voelt megastabiel aan en ook de meegeleverde BattleWings geven mij veel vertrouwen.Tomini schreef:Proficiat met jou aanwinst; en als je zo doorgaat is hij tegen halverwege de week aan z'n eerste 1000 km :p;
Schoon machine miljaar !!!
Mij ook tot zaterdag jl.herrdirektor schreef:Voelt megastabiel aan en ook de meegeleverde BattleWings geven mij veel vertrouwen.
Vanaf week dertien ( 24 maart) zal ik ook beginnen roderen, en heel veel kegeltjes rijden om het spel ondr de knie te krijgen .
Het worden dus battle wings... nice
One life... live it
2008-2010 1200gsa rood
2010-... 1200gsa "30year"
2008-2010 1200gsa rood
De mijne is geleverd met anakee's...Tomini schreef:Vanaf week dertien ( 24 maart) zal ik ook beginnen roderen, en heel veel kegeltjes rijden om het spel ondr de knie te krijgen .
GSA 2008 - RT 2013
lol, da is precies of die banden uitgeloot worden dus .
Zal warschijnlijk bandenmakers zijn die zeggen: "hier , steek die bandjes op uw nieuwe modellekes"; en zo heeft bmw van iedere merk wa banden.
Zolang da het gene rechapé is ist goe :p
Zal warschijnlijk bandenmakers zijn die zeggen: "hier , steek die bandjes op uw nieuwe modellekes"; en zo heeft bmw van iedere merk wa banden.
Zolang da het gene rechapé is ist goe :p
One life... live it
2008-2010 1200gsa rood
2008-2010 1200gsa rood
Mijne ook geleverd met Battlewings.
Toch niet, glad wegdek(olie, mazout???) maar doordat ze inderdaad zo veel vertrouwen gevenOneshark schreef:Banden de oorzaak![]()
misschien iets te zeker dat rond punt genomen.
Toffe foto's snappy.
je weet mij wonen he, kom mijne moto ook eens kuisen als je wil.
je krijgt er een lekkere koffie voor (zelfgebrand) ondertussen al de tweede keer, beter dan de eerste keer.
J
je weet mij wonen he, kom mijne moto ook eens kuisen als je wil.
je krijgt er een lekkere koffie voor (zelfgebrand) ondertussen al de tweede keer, beter dan de eerste keer.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Ge zijt wreed bedanktje krijgt er een lekkere koffie voor (zelfgebrand) ondertussen al de tweede keer, beter dan de eerste keer
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
natuurlijk:
geschonken door (S)Campi gekregen van Douwe Egberts.........................ta tdaaa.
J
geschonken door (S)Campi gekregen van Douwe Egberts.........................ta tdaaa.
J
Ne GS rijdt gelijk ne velo, dus moet ge dieje ook parkeren gelijk ne velo ... Mijn gedacht ...

Bij de Zepposmolen in O.L.V.-Lombeek

Ergens ten velde ...

En dit, dat weet ik niet meer waar dat was ...

Bij de Zepposmolen in O.L.V.-Lombeek

Ergens ten velde ...

En dit, dat weet ik niet meer waar dat was ...

Wat je zelf doet, doe je meestal zelf ...
-
welkenuweer
Schoon fotokes Walterken
En schone moto ook. Heb me gisteren exact dezelfde aangeschaft nadat ik vorige week mijn 1100 verkocht had.
Nog 5 keer slapen en ik mag hem afhalen
Glenn
En schone moto ook. Heb me gisteren exact dezelfde aangeschaft nadat ik vorige week mijn 1100 verkocht had.
Nog 5 keer slapen en ik mag hem afhalen
Glenn
Terug een R1150gs......'t is zoiets als thuis komen...
)
ge zijt begot in onzen hof geweest. Ergens ten velde is het zicht op Leberg.
J
J
Onnodig te zeggen, Glenn, dat ge u die aankoop niet gaat beklagen. Veel plezier ermee!
Als uwen hof ergens aan de westkant van Brussel ligt, J, dan ben ik inderdaad tussen uwen maïs aan 't raggen geweest.
Ge stuurt de rekening maar op.
Als uwen hof ergens aan de westkant van Brussel ligt, J, dan ben ik inderdaad tussen uwen maïs aan 't raggen geweest.
Ge stuurt de rekening maar op.
Wat je zelf doet, doe je meestal zelf ...
-
DJAIRO
De winterwerken zijn gedaan,en dit is er allemaal verandert aan m'n"Black Beast"R1150GS
Tussenstuk en onderpoten voorvork in matzwart gespoten,oogt mooier met zwart blok en triangel op de gepolierde vorkpoten.
Carbon hugger(achterspatbord),carbon luchtinlaatsnorkel en carbon kroonplaatbeschermer(allemaal van Wunderlich)
Tankpads,inox plaatje waar de achterflap normaal op gemonteerd staat met gefreesd GS logo.
K&N luchtfilter en als de kers op de taart...Ohlins voor en achterdemper.

Voila,en bijna alles 2de hands gevonden,nu nog sparen voor stalen remleidingen,mischien een chip,carbon afdekplaatjes voor remoliepotje achteraan,carbon alternatorplaat,we zoeken en sparen verder!!!
Groeten Frank
Tussenstuk en onderpoten voorvork in matzwart gespoten,oogt mooier met zwart blok en triangel op de gepolierde vorkpoten.
Carbon hugger(achterspatbord),carbon luchtinlaatsnorkel en carbon kroonplaatbeschermer(allemaal van Wunderlich)
Tankpads,inox plaatje waar de achterflap normaal op gemonteerd staat met gefreesd GS logo.

Voila,en bijna alles 2de hands gevonden,nu nog sparen voor stalen remleidingen,mischien een chip,carbon afdekplaatjes voor remoliepotje achteraan,carbon alternatorplaat,we zoeken en sparen verder!!!
Groeten Frank
Niet te doen hé Frank, en..... wanneer verkoopt 'm ? 
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Once coconuts always nuts.
Blijkbaar wij gaan strijden voor die motorOneshark schreef:Niet te doen hé Frank, en..... wanneer verkoopt 'm ?
Mijn idee over die motor in 1 woord.... MOOI
-
DJAIRO
Denk wel dat ik deze wat langer ga houden,alhoewel ge kent me hé,als alles naar m'n zin is krijg ik weer goesting in m'n volgend "projectje"mischien een"gepimpte"R1200GS die dan"Black Beast 2""zal worden,ofwel deze houden,en een oude"air head"boxer er bij en deze ombouwen tot een"cafe racer"maar dan één wel die"marcheert"en rijd zoals een nieuwe,dwz Brembo "Gold line"remmen,een upside down voorvork en"geflowd"motorblok met zo om en bij de 85 pk,dat zie ik nog wel zitten.Oneshark schreef:Niet te doen hé Frank, en..... wanneer verkoopt 'm ?
Alhoewel,op het ogenblik is "Black Beast" mijn droommoto,en mijn eigen visie van hoe een R1150GS er moet uitzien.
Groetjes en als ge in de buurt bent,ge weet ons wonen,de soep van Dominique staat altijd klaar!!!!
Frank
-
sprint
En zeggen dat hij er vorig jaar nog zo uitzagDJAIRO schreef:De winterwerken zijn gedaan,en dit is er allemaal verandert aan m'n"Black Beast"R1150GS
Groeten Frank

Proficiat Frank, C U in den bocht
Marnix.

-
DJAIRO
Enne,dat was dan nog langs z'n beste zijde getrokken hé,de andere kant zag er zo uit!!!sprint schreef: En zeggen dat hij er vorig jaar nog zo uitzag![]()
Proficiat Frank, C U in den bocht

En de voorvork zo!!

Frank