Ik ben toe aan het vervangen van mijn laarzen.
Nu maak ik km door regen en wind dus mijn laarzen moeten waterdicht zijn. Nu ben ik aan het twijfelen tussen de TRG Rallye en een echte off-road laars alla alpine stars. Nu de vraag is zijn die oof-road laarzen wel waterdicht?
Dank U
laarzen
Moderator: GVN
er zijn ook versies met een ademend, waterdicht membraam in...
vraag eerst na of ze van dergelijk membraam voorzien zijn (bv Gore-tex, sympatex, Reissa, aquablock...) de meest bekende(originele) en de degelijkste is gore tex zelf de rest zijn varianten die geschoeid zijn op dezelfde leest...
hopelijk kan je met dit antwoord tevreden zijn...
grtz danny
vraag eerst na of ze van dergelijk membraam voorzien zijn (bv Gore-tex, sympatex, Reissa, aquablock...) de meest bekende(originele) en de degelijkste is gore tex zelf de rest zijn varianten die geschoeid zijn op dezelfde leest...
hopelijk kan je met dit antwoord tevreden zijn...
grtz danny
-
Jo De Paepe
Hoi,
De meeste offroad laarzen (versie crossbottes) zijn slechts kortstondig waterdicht. Ik spreek uit ervaring Sidi flexforce is tegen een buitje bestand maar een dag in de regen rijden resulteert in verzopen voeten;
Als je ze daarvoor wil gebruiken , is de oplossing een stel Goretex kousen vb Sealskin (te vinden in de outdoorzaken)
De meeste offroad laarzen (versie crossbottes) zijn slechts kortstondig waterdicht. Ik spreek uit ervaring Sidi flexforce is tegen een buitje bestand maar een dag in de regen rijden resulteert in verzopen voeten;
Als je ze daarvoor wil gebruiken , is de oplossing een stel Goretex kousen vb Sealskin (te vinden in de outdoorzaken)
vroeger heb ik die ook gehad, al was 't een straat versie, ik ben nog steeds onder de indruk van de kwaliteit maar ook van de service toen ik ze bij de fabrikant liet herzolen (toen 1800BF - 44€) ze kwamen terug van de fabriek met - uiteraard - de zolen maar ook nieuwe binnenzolen en nieuwe schuivers op de ritsen... van service gesproken, 't zou me dus verbazen moesten die ook gauw gaan lekken???
de prijs is er naar bij aankoop maar 't is wel "goe" spul
de prijs is er naar bij aankoop maar 't is wel "goe" spul