haast niet meer mogelijk door de bomen het bos te zien
maar wie kan mij helpen een goede keus te maken
ofwel ne tt 2 van tomtom / of ne zumo 550 van gamin
wie o wie kan mij helpen
Moderator: GVN
Ik heb tot mijn algehele tevredenheid een Zumo 550, echter zonder waterdicht zakje (is trouwens niet nodig bij dit waterdichte toestel), maar eveneens perfect bruikbaar in de autoEmile schreef:Hallo
In Motoren en Toerisme van maart staat een vergelijkingstest van deze toestellen.
Zelf heb ik een tomtom 720 die ik op de motor gebruik in een waterdicht "zakje" en die ik ook in de auto kan gebruiken.
Emile
De prijs is natuurlijk (ook) 'n belangrijk aspect, maar was voor mij toch niet doorslaggevend. Gebruikersgemak (zowel op het toestel als van de meegeleverde software voor de computer), uitwisselbaarheid van routes (de meeste routes worden toch nog steeds rechtstreeks in Garmin-compatiblele formaten aangeboden), door het grote aantal gebruikers is er altijd wel iemand die je kan helpen bij een eventueel probleem enz... enz...Emile schreef:Heb de mijne gekocht voor 285 euro, nieuw!
Extra werk toch ?Fredd schreef:Garmin routes omzetten naar Tomtom?
Geen enkel probleem
groet
Fredd
Valt wel mee,is me zeker het prijsverschil waardSteffz1 schreef:Extra werk toch ?Fredd schreef:Garmin routes omzetten naar Tomtom?
Geen enkel probleem
groet
Fredd
mvg
Stef
Gij zegt daSteffz1 schreef:Extra werk toch ?Fredd schreef:Garmin routes omzetten naar Tomtom? Geen enkel probleem

Met de way-points hebt ge gelijk (tikfoutje mijnentwege), maar met de welles nietes doe ik niet (meer) mee. Ik probeer, in mijn eigen voordeel, zo objectief mogelijk te beoordelen tussen de twee en de voor mij beste keuze te maken. Daarom wil ik ze alletwee ook zo goed mogelijk leren kennenJan en Greet schreef:48 WP's dacht ik ...maar voor de rest heb je 100% gelijk![]()
TT rules foreverEn hier gaan we dan weer
![]()
![]()
![]()