Bouwjaar ???

Hier kan je alle vragen, tips & tricks kwijt over Bike-to-bike, Bluetooth, Intercom systemen, GSM,... kortom alle communicatie perikelen

Moderator: GVN

Plaats reactie
Robin
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2006, 20:59

Bouwjaar ???

Bericht door Robin »

Heb een mooie r1100r op het oog maar twijfel aan het bouwjaar daar hij is ingevoerd
Ik weet dat er een site is waar je via het chasis nr het bouwjaar kan opvragen maar kan deze niet meer vinden.
Weet er iemand URL voor deze site ?
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Bouwjaar ???

Bericht door John »

Heb je die van BiemeRT al gezien? :wink:
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: Bouwjaar ???

Bericht door Harald »

"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Robin
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2006, 20:59

Re: Bouwjaar ???

Bericht door Robin »

Harald schreef:kijk eens op deze site http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Thanks
heb dat motorke toch maar gekocht maar weet je miscien ook of er schijven voor de kilometer teller te krijgen zijn want deze komt uit Amerika
en de Km staan in kleine cijfers en de Miles in groote nogal moeilijk te lezen ?
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Bouwjaar ???

Bericht door John »

Robin schreef:
Harald schreef:kijk eens op deze site http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Thanks
heb dat motorke toch maar gekocht maar weet je miscien ook of er schijven voor de kilometer teller te krijgen zijn want deze komt uit Amerika
en de Km staan in kleine cijfers en de Miles in groote nogal moeilijk te lezen ?
Ik heb nog wel wat liggen, hopelijk in Km. En anders maken we er gepersonaliseerde plaatjes van. :wink:
Robin
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2006, 20:59

Re: Bouwjaar ???

Bericht door Robin »

[de Km staan in kleine cijfers en de Miles in groote nogal moeilijk te lezen ?[/quote]

Ik heb nog wel wat liggen, hopelijk in Km. En anders maken we er gepersonaliseerde plaatjes van. :wink:[/quote]

PRIMA IK ZIE DAT JE VAN ESSEN BENT DAT IS NIET VER VAN BRASSCHAAT DUS GEEN PROBLEEM OM IETS AF TE SPREKEN

THANKS
Plaats reactie