map instal
Moderator: GVN
map instal
Ik heb mijn city navigator geinstalleerd alles in orde dacht ik !!!!
1: ik kreeg op mijn beraublad en icoontje voor mapinstall moet ik dat ook installeren !!!!!!
2: ik had op mijn zumo een rout of 5 staan na installeren gaf elke rout rechte lijnen inplaats van de weg te volgen !!!!!!!!!
3: na installeren douwnloade ik een route van internet met unflag en kreeg ik op mijn zumo scherm als ik de route wou starten dat ik te weinig
opslag geheugen had !!!!!!!
wat mis/wat doe ik verkeerd !!!!!!
mvg suy
1: ik kreeg op mijn beraublad en icoontje voor mapinstall moet ik dat ook installeren !!!!!!
2: ik had op mijn zumo een rout of 5 staan na installeren gaf elke rout rechte lijnen inplaats van de weg te volgen !!!!!!!!!
3: na installeren douwnloade ik een route van internet met unflag en kreeg ik op mijn zumo scherm als ik de route wou starten dat ik te weinig
opslag geheugen had !!!!!!!
wat mis/wat doe ik verkeerd !!!!!!
mvg suy
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
Het leven is te kort om met een saaie
moto te rijden.
XT600E
CHIWAWA
moto te rijden.
Re: map instal
Iets minder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! misschien ?
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Suy, met alle respect, zou je niet overwegen om een Mapsoep-cursus te volgen (bv op het bevriende forum kun je je hiervoor inschrijven voor een redelijke prijs) ?
Ik denk dat dit voor jou zeer interessant is.
Met vriendelijke groet.
Met vriendelijke groet.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt om misschien een cursus te volgen.(s)Campi Di Pampi schreef:Suy, met alle respect, zou je niet overwegen om een Mapsoep-cursus te volgen (bv op het bevriende forum kun je je hiervoor inschrijven voor een redelijke prijs) ?
Met vriendelijke groet.
Maar die vragen die ik stel zijn die dan zo belachlijk.
Ik dacht echt dat je deze vragen kon stellen hier.
Of moeten het dan echt vragen zijn met een hoge moeilijkheids graad.
Bij mij is het simpel, elke vraag aan mij is goed en zal die dan ook proberen te behandwoorden als ik het teminsten weet anders zeg ik dat ik het niet weet.
sorry voor mijn vragen
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
moto te rijden.
XT600E
CHIWAWA
moto te rijden.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Beste Suy,
Nérgens, ik herhaal, nérgens beweer ik dat je vragen "belachelijk" zouden zijn, dat schrijf jij...laat me dit corrigeren.
Je kan gerust deze vragen hier stellen, maar ik merk dat je regelmatig worstelt (en jij niet alléén, ik soms ook nog) met de complexiteit van het gps-gebeuren.
Ik wil je nét behoeden voor minder diplomatische antwoorden en je alzo een kater besparen, mijn advies was/is 100% goedbedoeld.
Nérgens, ik herhaal, nérgens beweer ik dat je vragen "belachelijk" zouden zijn, dat schrijf jij...laat me dit corrigeren.
Je kan gerust deze vragen hier stellen, maar ik merk dat je regelmatig worstelt (en jij niet alléén, ik soms ook nog) met de complexiteit van het gps-gebeuren.
Ik wil je nét behoeden voor minder diplomatische antwoorden en je alzo een kater besparen, mijn advies was/is 100% goedbedoeld.
Natuurlijk zal je het wel 100% goed bedoeld hebben.(s)Campi Di Pampi schreef:Beste Suy,
Maar computer toestanden en GPSen en zakcomputers zijn echt niet mijn ding.
Zo denk ik ook dat er verschillende mensen zijn die ook graag met de GPS over weg zouden kunnen,maar in ander dingen goed of slim zijn.
Maar ik denk dat ik mij toch goed kan behelpen met mijn zumoke.
En dit door hier en in andere forums veel te lezen en dat dan uit te proberen.
Toch heb ik al wel eens een vraagje ( ik zeg altijd NEE heb ik ,
Zelf denk ik dat er veel maar dan ook veel GPS gebruikers zijn die met veeeeeeeeeeel vragen zitten maar het hier niet DURVEN vragen.
Om de reacties
Maar onder tussen heb ik eens nagedacht
SCAMPI
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
moto te rijden.
XT600E
CHIWAWA
moto te rijden.
@ Suy. De vragen zelf zijn niet gek. Ik beantwoord ze dagelijks (vergelijkbare althans).
Alleen als ik een vraagsteller zie die achter iedere zien 10x !!! moet plaatsen, komt dat bij mij behoorlijk schreeuwerig over.
Net zoals in de spreektaal heeft forum taal ook zo zijn bijzonderheden.
Vet, HOOFDLETTERS, of met veel !!! : is schreeuwen of (teveel?) aandacht vragen
Enfin you get the point.
Nu op je vragen
1) Hoeft niet. Je hebt die Mapinstall nergens voor nodig. Het Mapsource kaartmateriaal staat al op je Zumo toen je hem kocht.
2) Heb je het nu over Mapsource of routes in je Zumo?? Je hebt toch alleen Mapsource geinstalleerd? Je kunt de routes iig weer opnieuw laden in Mapsource
3) Unflag tool is wel iets voor gevorderden. Maar dat terzijde. Maar als je te weinig ruimte hebt zul je met je windows verkenner moeten kijken naar de Zumo en dan kijken (rechter muisknop op de drive) hoeveel vrije ruimte je hebt. Dan kijken welke bestanden meer dan verwacht ruimte innemen. Maak eerst een volledige backup van de volledige inhoud van je Zumo (duurt wel eventjes!) Als dat klaar is kun je niet gebruikte stemmen en text files deleten. Is de vrije ruimte nog onvoldoende, kijk dan of er per ongeluk een file GMAPSUPP.img is aangemaakt en of dat een heel groot bestand is. Delete dat bestand.
Succes.
Alleen als ik een vraagsteller zie die achter iedere zien 10x !!! moet plaatsen, komt dat bij mij behoorlijk schreeuwerig over.
Net zoals in de spreektaal heeft forum taal ook zo zijn bijzonderheden.
Vet, HOOFDLETTERS, of met veel !!! : is schreeuwen of (teveel?) aandacht vragen
Enfin you get the point.
Nu op je vragen
1) Hoeft niet. Je hebt die Mapinstall nergens voor nodig. Het Mapsource kaartmateriaal staat al op je Zumo toen je hem kocht.
2) Heb je het nu over Mapsource of routes in je Zumo?? Je hebt toch alleen Mapsource geinstalleerd? Je kunt de routes iig weer opnieuw laden in Mapsource
3) Unflag tool is wel iets voor gevorderden. Maar dat terzijde. Maar als je te weinig ruimte hebt zul je met je windows verkenner moeten kijken naar de Zumo en dan kijken (rechter muisknop op de drive) hoeveel vrije ruimte je hebt. Dan kijken welke bestanden meer dan verwacht ruimte innemen. Maak eerst een volledige backup van de volledige inhoud van je Zumo (duurt wel eventjes!) Als dat klaar is kun je niet gebruikte stemmen en text files deleten. Is de vrije ruimte nog onvoldoende, kijk dan of er per ongeluk een file GMAPSUPP.img is aangemaakt en of dat een heel groot bestand is. Delete dat bestand.
Succes.
-
Iron Gonzo
chek mailbox voor cursus mapsource 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
TonTon
@ Suy : als je geen goesting hebt om een cursus te volgen kan je misschien wat aan zelfstudie doen : http://users.telenet.be/Suzukiman/Uitleg_Mapsource.rar
en voor de geinteresseerden : http://users.telenet.be/Suzukiman/zumo550_Manual_NL.pdf
en voor de geinteresseerden : http://users.telenet.be/Suzukiman/zumo550_Manual_NL.pdf
Je gaat mij toch niet vertellen dat ik een cursus heb gevolgd dat ik dan geen vragen meer heb zeker.
Dus iedereen die een cursus heeft gevolgd kent dan alles ( van A tot Z ).
Ik begin het hier wel een beetje te snappen ( het zal hier alleen voor de elite zijn zeker ).
Weet je ik zal mijn plan wel trekken.
mvg Suy Marc (!!!!)

Ik begin het hier wel een beetje te snappen ( het zal hier alleen voor de elite zijn zeker ).
mvg Suy Marc (!!!!)
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
moto te rijden.
XT600E
CHIWAWA
moto te rijden.
-
stropke
Fun....is not a straight line
-
TonTon
oeieoei , men wil dan al eens helpen , tot op vandaag heeft men hier op het forum al altijd mijn hulp gewaardeerd , wat U betreft zou ik zeggen : trekt idd zelf uw plansuy schreef:Je gaat mij toch niet vertellen dat ik een cursus heb gevolgd dat ik dan geen vragen meer heb zeker.
mvg Suy Marc (!!!!)![]()
-
TonTon
ik heb de files verwijderdArnold schreef:@ Suy : als je geen goesting hebt om een cursus te volgen kan je misschien wat aan zelfstudie doen : http://users.telenet.be/Suzukiman/Uitleg_Mapsource.rar
Arnold schreef:ik heb de files verwijderdArnold schreef:@ Suy : als je geen goesting hebt om een cursus te volgen kan je misschien wat aan zelfstudie doen : http://users.telenet.be/Suzukiman/Uitleg_Mapsource.rar
Hoe dan zal ik NOG meer vragen moeten stellen
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
moto te rijden.
XT600E
CHIWAWA
moto te rijden.
Op een cursus dan maar nietwaar? 
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Kijk Suy, tot voor deze post kon je wat mij betreft nog op enig krediet rekenen.suy schreef:Je gaat mij toch niet vertellen dat ik een cursus heb gevolgd dat ik dan geen vragen meer heb zeker.
mvg Suy Marc (!!!!)![]()
Wééral vertel je zaken die niémand heeft gezegd...
Wééral zaken die jij zelf verzind...je gaat idd. niet alles weten maar eens je de Garmin-kronkels snapt wordt alles wel ineens makkelijker.Je gaat mij toch niet vertellen dat ik een cursus heb gevolgd dat ik dan geen vragen meer heb zeker.
Totaal ongepaste opmerking wat mij betreft.het zal hier alleen voor de elite zijn zeker
Doe dat vooral.Weet je ik zal mijn plan wel trekken
En dat allemaal om een paar vraagjes pffffff.
Of is het om die !!!!!.
Ik zal nu wel bij de vijanden staan zeker.
Of is het om die !!!!!.
Ik zal nu wel bij de vijanden staan zeker.
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
moto te rijden.
XT600E
CHIWAWA
moto te rijden.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Nope, ik gebruik dat niet.Ik zal nu wel bij de vijanden staan zeker
-
p.raaymakers1
pfffffffff......ik mag toch hopen dat niet al mijn zuiderburen zo "gevoelig" zijn.
Ook in andere topics is me al opgevallen dat op het moment dat er iets van feedback gegeven wordt, zoals in dit geval oa. door ECM en campi di pampi, dat sommigen zich errug snel aangevallen voelen (in dit geval dus suy)
Gegeven antwoorden zijn dan blijkbaar niet meteen de gewenste antwoorden en hup.....de hakken in het zand.
Vooral als het antwoord in de richting gaat van een stukje eigen verantwoordelijkheid nemen, wordt het voor sommige vraagstellers blijkbaar erg moeilijk
Vermoeiend hoor
En jammer ook, want topics verzanden zo wel erg gemakkelijk in topics, die eigenlijk nergens meer over gaan.
Ook in andere topics is me al opgevallen dat op het moment dat er iets van feedback gegeven wordt, zoals in dit geval oa. door ECM en campi di pampi, dat sommigen zich errug snel aangevallen voelen (in dit geval dus suy)
Gegeven antwoorden zijn dan blijkbaar niet meteen de gewenste antwoorden en hup.....de hakken in het zand.
Vooral als het antwoord in de richting gaat van een stukje eigen verantwoordelijkheid nemen, wordt het voor sommige vraagstellers blijkbaar erg moeilijk
Vermoeiend hoor
En jammer ook, want topics verzanden zo wel erg gemakkelijk in topics, die eigenlijk nergens meer over gaan.
-
moh_fan
- Contacteer:
Tis weer einde topic?
Bedankt allemaal en tot ziens bij het volgende onderwerp!

Bedankt allemaal en tot ziens bij het volgende onderwerp!