Omdat ge uw haar hebt gekortwiekt tiensJohn schreef:Maar in feite...iedereen kent mij zo´n beetje dus waarom moet mijn naam daar nog op?
Let er wel op dat ge WITTE stof gebruikt, anders wordt het héél donker
Moderator: GVN
Omdat ge uw haar hebt gekortwiekt tiensJohn schreef:Maar in feite...iedereen kent mij zo´n beetje dus waarom moet mijn naam daar nog op?

Sn@pPy*GS schreef:Man van daden .... we kijken ernaar uit !

en die noemen allemaal HaraldHarald schreef:Heb nog een beetje aan het spelen geweest
deze voor de BoXer liefhebbers
![]()
en den deeze voor de K liefbebbers
Tiens, dan ben ik toch nen tettezotJH. schreef:yups... dat blok voor de K en de tetten voor de boxers... DAT zijn de kenmerken!

Ik had liever het andere woord gelezen, verwijzend naar een voorwerp van plantaardige oorsprong dat in de tuin groeit, in America nogal populair in een welbepaalde periode...tett'n klinkt zo plat (sic)...BiemeRT schreef:Tiens, dan ben ik toch nen tettezotJH. schreef:yups... dat blok voor de K en de tetten voor de boxers... DAT zijn de kenmerken!![]()
![]()
(s)Campi Di Pampi schreef:tett'n klinkt zo plat (sic)...
een beetje respect voor de kindjes hun eten hé, foei...JH. schreef:(s)Campi Di Pampi schreef:tett'n klinkt zo plat (sic)...
kweet nie naar welke jij kijkt Werner... maar daar waar bij menig vrouwelijk schoon de FORUMBADGE (on-topic dus) zou hangen verwacht ik toch weinig plat te zien hoor