Goedmotorrijden.be

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Raketman
Contacteer:

Goedmotorrijden.be

Bericht door Raketman »

Na eerst netjes gevraagd te hebben aan Mijnheer de Moderator 8-)

Sommigen kenden de site misschien nog in zijn oude, informatieve vorm. Vanaf vorige week is hij een beetje veranderd.
Na een dik half jaar broeden, uitproberen en goed te bevinden is er vanaf nu een rijopleidingscentrum bij in ons landje.

Verder staat alles wat erover te weten valt op de site : http://www.goedmotorrijden.be :cheers:

Vanzelfsprekend iedereen welkom die er zin in heeft.
Nil volentibus arduum
Frank K

Re: Goedmotorrijden.be

Bericht door Frank K »

Ziet er allemaal goed uit en ik ga zeker eens passeren langs jullie opleidingscentrum. (is het niet dit jaar dan zeker het volgend jaar)

Gezien de prijs vermoed ik dat er geen opleidingscheques aanvaard worden.... maar met die prijs maakt het eigenlijk niet uit.

Veel succes.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Mc B
Contacteer:

Bericht door Mc B »

Frank K schreef:
Gezien de prijs vermoed ik dat er geen opleidingscheques aanvaard worden.... maar met die prijs maakt het eigenlijk niet uit.

Veel succes.
Hoi Frank,

het niet aanvaarden van opleidingscheques is een louter procedureel probleem. De evaluatieprocedure is 1) reteduur en 2) gebeurt op basis van evaluaties door klanten. Klanten worden een enquête aangereikt waarin ze hun mening kunnen geven over de professionaliteit van de firma. Zit dat snor, dan kan de firma in aanmerking komen voor de aanvaarding van opleidingcheques. Aangezien wij echter pas begonnen zijn, hebben we nog niet voldoende klanten die ons kunnen evalueren.... en vandaar onze prijsstelling inderdaad.

groetjes,

Muug
Leap and the net will appear
de herdergs

Bericht door de herdergs »

Succes!!

de herdergs
Eens een GS altijd een GS. Van R80GS, R1100GS en F650GS naar R1200GS en F650GS Dakar.
Tomini

Bericht door Tomini »

de kans is groot da ge mij wel eens over de vloer gaat krijgen,
enkel weet ik nie wa ik zou doen, die volledige beginfase doen of nie. Ik ben pas begonnen met motorijden, maar heb in drie en een halve maand 6500km in alle weersomstandigheden, van vorst , tot die storm van de laatste tijd.
Rijschool technieken, kijktechniek enz zijn nog redelijk fris.
Nuja, het zou voor de prijs dat jullie vragen eigelijk nie echt kwaad kunnen om het nog eens te doen.
Ik wacht nu nog op m'n andere fiets, die binnen twee weken aan zou moeten komen; effe wenenn eraan , en klaar om rijvaardigheidslessen te doen .
One life... live it
2008-2010 1200gsa rood
2010-... 1200gsa "30year"
JohanDB
Contacteer:

Bericht door JohanDB »

Tomini schreef:de kans is groot da ge mij wel eens over de vloer gaat krijgen,
enkel weet ik nie wa ik zou doen, die volledige beginfase doen of nie. Ik ben pas begonnen met motorijden, maar heb in drie en een halve maand 6500km in alle weersomstandigheden, van vorst , tot die storm van de laatste tijd.
Rijschool technieken, kijktechniek enz zijn nog redelijk fris.
Nuja, het zou voor de prijs dat jullie vragen eigelijk nie echt kwaad kunnen om het nog eens te doen.
Ik wacht nu nog op m'n andere fiets, die binnen twee weken aan zou moeten komen; effe wenenn eraan , en klaar om rijvaardigheidslessen te doen .
Jaja, rijders bij wie de examentechnieken nog vers in het geheugen zitten kun je er inderdaad zo uithalen.
11rt

Bericht door 11rt »

Verder staat alles wat erover te weten valt op de site : http://www.goedmotorrijden.be
Toch misschien eventueel een adres plaatsen.Ik heb even gekeken, niets gevonden.
Ik zou dat bij contactgegevens ,of Home paginan verwachten?
Uit het forum hier zie en veronderstel ik, Oost-Vlaanderen.
Iemand die via elders,gewoon op je mooi website komt, vindt geen adres.

Maar zou me niet verwonderen, dat IK slecht gelezen/gekeken heb.

Alle succes.
sprint

Bericht door sprint »

Marnix.

Afbeelding
tuur

Bericht door tuur »

een adres plaatsen is niet alleen handig, t is gewoon wettelijk verplicht : http://mineco.fgov.be/information_socie ... ce_001.pdf lees : Art. 7. § 1
Honger gaat over, dorst niet !
Mc B
Contacteer:

Bericht door Mc B »

Waarom zouden we het adres van onze maatschappelijke zetel moeten publiceren? Daarmee zijn de deelnemers van onze cursussen toch niets? Daar komen ze immers nooit, dat adres dient enkel om post te ontvangen. :D
Het voornaamste is toch dat jullie weten waar onze cursussen doorgaan, of niet soms? :drunken:

Wij zijn trouwens niet het enige motorinstituut wier adres niet op de site staat hoor. :wink:

Gelijk hoe, voor wie écht ons adres wenst te kennen, wel, als die goed op internet zoekt zal hij het wel vinden hoor :mrgreen:
Leap and the net will appear
tuur

Bericht door tuur »

Muug schreef:Waarom zouden we het adres van onze maatschappelijke zetel moeten publiceren?
Tja, waarom zijn er wetten? Waarom moet men wetten naleven in België?? Ik wil me niet bemoeien met jullie site hé, ik zeg alleen wat er in de wet staat. :wink:
Honger gaat over, dorst niet !
bougimain
Contacteer:

Bericht door bougimain »

Ge't gelijk
Man Man Man mizerie mizerie :twisted: :twisted: :twisted:

Bougimain :alien:
Wij zijn trouwens niet het enige motorinstituut wier adres niet op de site staat hoor. :wink:

Gelijk hoe, voor wie écht ons adres wenst te kennen, wel, als die goed op internet zoekt zal hij het wel vinden hoor :mrgreen:
Afbeelding
JohanDB
Contacteer:

Bericht door JohanDB »

bougimain schreef:Ge't gelijk
Man Man Man mizerie mizerie :twisted: :twisted: :twisted:

Bougimain :alien:

Ik heb daar toch op gelet zunne 8-)
pieje

Bericht door pieje »

terug even on topic.

Vandaag een dagje cursus gevolgd bij Goed Motorrijden.
Het was een heel plezante en leerrijke dag. Ondanks de het verschil in rijervaring (van 4 tot 30 jaar) was het voor iedereen interessant.
Het programma op maat zat goed in elkaar, we hebben allemaal nog iets bijgeleerd. Nu nog blijven trainen he :-) .

Een aanrader.
Plaats reactie