praktijktest onroute 2008-2009
Moderator: GVN
praktijktest onroute 2008-2009
te lezen op de website ...
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
Kenny
- Locatie: Nu in Amersfoort, NL. Van origine geboren en getogen in de buurt van New York, VS
Re: praktijktest onroute 2008-2009
Wauw wat een super website! Staat nu in mijn favoriten.
Aangegeven info over de nieuwe versie On Route is erg welkom.
Ik ben nog aan het worstelen hoe ik efficient een mooie route
kan overzetten naar de TT. Je ziet in Google of het gelukt is.
Het is wel heeeeel veel oefenen.
Kenny
Aangegeven info over de nieuwe versie On Route is erg welkom.
Ik ben nog aan het worstelen hoe ik efficient een mooie route
kan overzetten naar de TT. Je ziet in Google of het gelukt is.
Het is wel heeeeel veel oefenen.
Kenny
Always watch out for the other guy!
Dit was voor zot te worden idd:
.
Ik vond het al bij al maar niks en was héél blij dat het me niks had gekost (maar dat zou nu dus ook verleden tijd zijn
)
Hopelijk is deze versie fél verbeterd, want de vorig staat wel op de pc, maar word eigenlijk nooit meer opgestart. Ik vond hem vierkant werken en je kon er zeker van zijn dat er verschillende stukken onverhard (of in de winter dus véél slijk) in de route zaten. Eens de route geconverteerd, moest je hem goed nakijken of ze wel rond liep en of de tussenpunten mooi OP de route lagenpvdk schreef:Zo bleek regelmatig dat bij het plannen van een rondrit de tussenpunten er voor zorgden dat je meermaals heen en weer over een stuk van de route werd gestuurd en de opeenvolgende tussenpunten niet helemaal correct werden verbonden.
Tenslotte kan je bij het plannen van een rondrit nu ook de windrichting(en) aangeven of desgewenst uitschakelen. Zo bepaal je meer zelf waarheen je de route wenst te sturen wat in de vorige versie totaal programma afhankelijk was
Ik vond het al bij al maar niks en was héél blij dat het me niks had gekost (maar dat zou nu dus ook verleden tijd zijn
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
bougimain
- Contacteer:
Ja BiemeRT schoon spellekes blijven inderdaad niet duren & duren is een schone stad maar ver van hier
Bougimain
Bougimain
Ik vond het al bij al maar niks en was héél blij dat het me niks had gekost (maar dat zou nu dus ook verleden tijd zijn)
-
moh_fan
- Contacteer:
OnRoute is een prachtig programma om mooie routes uit te stippelen.
Ik was al gebruiker van v.2006-2007 en heb me nu dus de nieuwe versie aangeschaft.
Eén ding staat mij tegen in v.2008-2009: Alle plaatsnamen in België (dus ook die in Vlaanderen) zijn in het Frans!
Persoonlijk vind in dat een gemiste kans en eigelijk gewoon een kwalijke zaak.
Ik heb namelijk geen idee hoe een Vlaamse stad vertaald word in het Frans.... (Zie ook)
Ik was al gebruiker van v.2006-2007 en heb me nu dus de nieuwe versie aangeschaft.
Eén ding staat mij tegen in v.2008-2009: Alle plaatsnamen in België (dus ook die in Vlaanderen) zijn in het Frans!
Persoonlijk vind in dat een gemiste kans en eigelijk gewoon een kwalijke zaak.
Ik heb namelijk geen idee hoe een Vlaamse stad vertaald word in het Frans.... (Zie ook)
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Héél simpel...achter elke stadsnaam zet je het woord -pipi, behalve Brussel, dat wordt -kakaIk heb namelijk geen idee hoe een Vlaamse stad vertaald word in het Frans
Dus : Charleroi => Charleroipipi, Brussel => Brusselkaka etc
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
En Maaseik wordt dan Ma Zeik Pipip zeker?