32 dus ! en op ene misser na (nen hondamisser van 7 maand) altijd BMW gereden
Begonnen als ik 18 was, heb tot mijn 25ste enkel een motorrijbewijs gehad en dan door firmawagen rap een examen moeten gaan bijdoen ... verloren geld dus
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
we weten nu van de meesten hoe oud ze zijn maar nog niet hoe ze eruit zien...
Btw, ben er 42 en rij een kleine 5 jaar met de moto (BWM's), eerst een cruiser R850 en nu een R1150RT en volgende maand met een R1200RT
blijkt dat er toch heel wat 20-jarigen hier aanwezig zijn (tenzij die bewuste 20-jarigen natuurlijk liegen)...
alleen... op die club-activiteiten waaraan ik al deelgenomen heb, heb ik nog maar weinig 20-jarigen gezien (of zien jullie er allemaal zo oud uit ). idem voor de foto's op de clubactiviteiten...
wie was eigenlijk de jongste op de behendigheidsdag of op de citadelrit?
misschien een idee voor een nieuwe poll: de leeftijd van de bmw-rijder (of beter: bmwforum-rijder)...
Ik ben nieuw op dit drukbezochte forum. Blijkbaar zijn mijn 26 zomers geen uitzondering onder het BMW-volk. Rij sinds kort met een K1100LT die ook al 10 jaar ervaring heeft. Het is mijn eerste motorervaring (met uitzondering van de luttele uurtjes rijschool) en ik geniet er met volle teugen van.
rutger schreef:blijkt dat er toch heel wat 20-jarigen hier aanwezig zijn (tenzij die bewuste 20-jarigen natuurlijk liegen)...
alleen... op die club-activiteiten waaraan ik al deelgenomen heb, heb ik nog maar weinig 20-jarigen gezien (of zien jullie er allemaal zo oud uit ). idem voor de foto's op de clubactiviteiten...
wie was eigenlijk de jongste op de behendigheidsdag of op de citadelrit?
misschien een idee voor een nieuwe poll: de leeftijd van de bmw-rijder (of beter: bmwforum-rijder)...
Conclusie: Club-activiteiten is iets voor ouwe venten.
hoy,
ik ben iets over de 50 (vergeten te tellen) en rij sinds gisteren (weeral vergeten te tellen) met ne gt, mijn madam is 2 jaar ouder en begint maandag te rijden met ne 650 gs,
zijn dit geen mooie tijden ...