16/03/2008 - Openingsrit !
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Openingsrit 16 maart
Prachtige route, heel de rit mijn regenpak aan gehad en het heeft gewerkt, een paar kleine druppels en voor de rest droog gebleven.
Bosse en zijn madam, wreed bedankt!!
Bosse en zijn madam, wreed bedankt!!
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
-
edargpu
Ge meent het,btw Gisteren mij niet opgemerkt in de KeukenKoppel!! schreef:YOO
Tja, had graag ook komen bollen, maar moest gaan werken't Was dan zelfs maar voor nen halven dag
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
Ik zal de eerste twee of drie maanden ook niet kunnen rijden met mijn gescheurde achilles pees (ondertussen genaaid en in de plaaster) hopelijk hersteld alles goed, en Jo ik zou ook een goede sportdokter consulteren, ik heb me laten opereren door een sportdokter en zal me ook laten opvolgen door hem daarna ga ik naar een kinesist die sporters zoals voetballers en wielrenners met blessures revalideert.
Er zit een groot verschil tussen kinesisten, ik had een hele goeie maar die is spijtig genoeg op te jonge leeftijd door kanker overleden, daarna heb ik er 4 gehad en geen enkele kon wat die man kon, nu heb ik van een vriend gehoord dat er in Aalter een kinesist woont die de voetballers van Club-Brugge bijstaat na een blessure en ga hopelijk na mijn 8 weken plaaster daar op een goede revalidatie kunnen rekenen.
En aan IronGonzo veel moed en vlugge beterschap met uw nare ziekte.
Aan allen die deze rit gereden hebben in de regen of niet, Gelukzakken
greetz cope
Er zit een groot verschil tussen kinesisten, ik had een hele goeie maar die is spijtig genoeg op te jonge leeftijd door kanker overleden, daarna heb ik er 4 gehad en geen enkele kon wat die man kon, nu heb ik van een vriend gehoord dat er in Aalter een kinesist woont die de voetballers van Club-Brugge bijstaat na een blessure en ga hopelijk na mijn 8 weken plaaster daar op een goede revalidatie kunnen rekenen.
En aan IronGonzo veel moed en vlugge beterschap met uw nare ziekte.
Aan allen die deze rit gereden hebben in de regen of niet, Gelukzakken
greetz cope
-
Sven 12RT
Het druppelde wat in de buurt van de start.
De rest van de trip heb ik geen 5 druppels naar m'n hoofd gekregen.
Enkel op de terugweg, rond Affligem/Liedekerke heb ik een serieuze bui naar m'n hoofd gekregen. Niks van aangetrokken, was toch bijna thuis.
Enig minpuntje vandaag... Scherven

Een beetje verwarring op een kruispunt en m'n achtervolger kwam m'n achterlicht van wel erg kortbij bekijken.
Geen erg, tegen het eind van de week zie je er niks meer van.
De rest van de trip heb ik geen 5 druppels naar m'n hoofd gekregen.
Enkel op de terugweg, rond Affligem/Liedekerke heb ik een serieuze bui naar m'n hoofd gekregen. Niks van aangetrokken, was toch bijna thuis.

Een beetje verwarring op een kruispunt en m'n achtervolger kwam m'n achterlicht van wel erg kortbij bekijken.
Hoi,
Bosse en Rosse bedankt. Dat hebben jullie weer goed gedaan.
Wat het weer betreft hadden de thuisblijvers weeral ongelijk. Enkel een drash national bij vertrek maar na een paar kilometer was dat weeral vergeten. Daarna de rest van de rit droog afgewerkt.
Ook bedankt aan de West vlamingen om de hongerigen te voeden
Het was een toffe dag.
GRTS Danny
Bosse en Rosse bedankt. Dat hebben jullie weer goed gedaan.
Wat het weer betreft hadden de thuisblijvers weeral ongelijk. Enkel een drash national bij vertrek maar na een paar kilometer was dat weeral vergeten. Daarna de rest van de rit droog afgewerkt.
Ook bedankt aan de West vlamingen om de hongerigen te voeden
Het was een toffe dag.
GRTS Danny
De openingsrit was voor mij en mijn madam de eerste kennismaking met de club.
Héééél positieve ervaring, mooie rit, smaakt naar nog, ... enkel het gezelschap van Wally viel wat tegen
Dikke proficiat aan de organisatoren.
Gtz,
Knees & Babs
Héééél positieve ervaring, mooie rit, smaakt naar nog, ... enkel het gezelschap van Wally viel wat tegen
Dikke proficiat aan de organisatoren.
Gtz,
Knees & Babs
Dju Sven, spijtige zaak .... maar allè je vat het weeral positief op, zie ikSven 12RT schreef:Enig minpuntje vandaag... Scherven
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
Iron Gonzo
witte pinkers laten monteren svenSven 12RT schreef:
![]()
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
colingoes
hallo
toffe rit , alleen laatste stukje naar huis net na het tanken , helse stortbui gekregen
groetje en tot volgende keer
colin
toffe rit , alleen laatste stukje naar huis net na het tanken , helse stortbui gekregen
groetje en tot volgende keer
colin
Het was weer dik in orden, maar dat zijn we ondertussen van Bosse & Rosse al gewoon.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 03 nov 2018, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Het was een prachtige rit en ik had een zeer aangenaam gezelschap, dat is zeker voor herhaling vatbaar,
Behalve 1 minpuntje
... in ben de persoon die de motor van Sven voor het laatst in goede staat gezien heb, maar alles komt terug in orde zoals het moet.
Bij mij enkel het pinkerglaasje gekraakt
Mvg, Kris
Behalve 1 minpuntje
Bij mij enkel het pinkerglaasje gekraakt
Mvg, Kris
AHHH ..... Lucsken, toch mee gereden. 'k Had u al gemist
.
'k Dacht al dat ge ergens in de graskant in't slaap gevallen waart
'k Dacht al dat ge ergens in de graskant in't slaap gevallen waart
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 03 nov 2018, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wulf
Toffe rit,
Bosse en Rosse, thanks !!!
Patrick en Aimée
Bosse en Rosse, thanks !!!
Patrick en Aimée
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
-
hanzie panzie
- Contacteer:
TOFFE RIT
INDRUKWEKKEND BEZOEK AAN DE SCHEEPSLIFT !!!!
Culiniair gezelschap...... nen dikken dame blanche bij de terugkeer in oudenaarde
Franske kreeg bijna zijn vest niet meer dicht!!!!!!
Bedankt aan allen
hans
Tot zaterdag voor de rit in de oase naar het GS-treffen of anders paasmaandag voor het Treffen in ASPER-GAVERE voor de MUCO-patientjes
Culiniair gezelschap...... nen dikken dame blanche bij de terugkeer in oudenaarde
Franske kreeg bijna zijn vest niet meer dicht!!!!!!
Bedankt aan allen
hans
Tot zaterdag voor de rit in de oase naar het GS-treffen of anders paasmaandag voor het Treffen in ASPER-GAVERE voor de MUCO-patientjes
Laatst gewijzigd door hanzie panzie op 17 mar 2008, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
GS 1200- 2005 lid nr.2353600
-
Frans
hanzie panzie schreef:TOFFE RIT
Franske kreeg bijna zijn vest niet meet dicht!!!!!!
helaba franzie panzie![]()
Bedankt aan allen
hans
Knees schreef:
Maar allé, den eerste keer vergeven we u al uw zonden, maar ge kunt zien da ge de volgende rit een beetje uw manieren houdt, hé!
En Babs: een kleinder sjakoske meebrengen, alstublieft!
Tot vrijdag
Wally
Héla, gij gdvdmste, da komt hier voor den eerte keer meerijden, leeft geel den dag op mijn kosten (nie ene keer heeft hij zijn geld bovengehaald!), hangt dan nog een beetje den arme sukkelaar uit en ge(mis)bruikt daar zijn bloedjes van kinders voor, en daarbij geeft hij ons, brave BMW-club rijders nog ne slechte naam door overal aan hoogst illigale snelheden door te vliegen. Gelukkig zat er in 't begin van de rit ne verstandige mens met nen 1200gs voor ons die hem een beetje vertraagde, anders waren we om 14u05 al aan 't eindpunt.Héééél positieve ervaring, mooie rit, smaakt naar nog, ... enkel het gezelschap van Wally viel wat tegen
Maar allé, den eerste keer vergeven we u al uw zonden, maar ge kunt zien da ge de volgende rit een beetje uw manieren houdt, hé!
En Babs: een kleinder sjakoske meebrengen, alstublieft!
Tot vrijdag
Wally
Leven is het meervoud van lef!
Re: 16/03/2008 - Openingsrit !
O, ja, bijna vergeten:
Bosse en zijn Madam: Stijf wel bedankt voor de schone rit, de goede organisatie en de schone herinneringen.
Volgende keer ben ik er weer bij (pech, hé, Knees)
Wally
Bosse en zijn Madam: Stijf wel bedankt voor de schone rit, de goede organisatie en de schone herinneringen.
Volgende keer ben ik er weer bij (pech, hé, Knees)
Wally
Wat wilde daar mee zeggen misschien, want toen waren wij daar idd al, zenneWally schreef:anders waren we om 14u05 al aan 't eindpunt.

Bericht aan mezelf,
Lidkaart steeds meenemen.
mooie openingsrit gereden gisteren!
Peter, Nancy,
Bedankt voor de mooie rit van gisteren; een heel mooie mix van kleine baantjes die er niet smerig bijlagen en grotere banen om wat te "gassen"! Ook goed dat het aantal km niet TE hoog lag. Heb waanzinnig Waals project aanschouwd dat onze Vlaanderenkas bijna leegzoog! En last but not least, stijlrestaurant en lekkere spaghetti en vlotte bediening; dank zij de voorinschrijving! Ik zat amper en het bord stond al voor mijn neus!
Tot een volgende keer,
Paul Hermans R12OOGS ook ne rode!
Bedankt voor de mooie rit van gisteren; een heel mooie mix van kleine baantjes die er niet smerig bijlagen en grotere banen om wat te "gassen"! Ook goed dat het aantal km niet TE hoog lag. Heb waanzinnig Waals project aanschouwd dat onze Vlaanderenkas bijna leegzoog! En last but not least, stijlrestaurant en lekkere spaghetti en vlotte bediening; dank zij de voorinschrijving! Ik zat amper en het bord stond al voor mijn neus!
Tot een volgende keer,
Paul Hermans R12OOGS ook ne rode!
Gij hebt dan ook allen maar iets gedronken bij da schoon zwartje aan den bar.Wat wilde daar mee zeggen misschien, want toen waren wij daar idd al, zenneWally schreef:
anders waren we om 14u05 al aan 't eindpunt.
Wij zijn daar wel blijven eten, hé.
En daarbij, waar moeit ge u weeral mee!
Wally
-
Tazke
- Contacteer:
Spijtig dat ik niet kon komen want 't zag er inderdaad plezant uit !!!
Maar eenmaal eind april gaan we meer tijd hebben
Maar eenmaal eind april gaan we meer tijd hebben
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

Ook naar uw voeten gehadRBee schreef:Bericht aan mezelf,

-
Jan en Greet
Vanaf nu:Blacklisted

Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !