xenon voor r1200gsa
Moderator: GVN
-
carl theeuwes
xenon voor r1200gsa
hello
IK heb vandaag de openingsrit mee gereden en heb opgemerkt dat er al veel bmw rijders met xenon verlichting rond rijden ik zelf heb er nog geen op mijn moto , ik vind dit wel veilig merk ze al van ver op.
Waar kan ik deze intallatie laten plaatsen voor een schappelijke prijs (wel degelijk ) betaal liever iets meer
groetjes carlgs
IK heb vandaag de openingsrit mee gereden en heb opgemerkt dat er al veel bmw rijders met xenon verlichting rond rijden ik zelf heb er nog geen op mijn moto , ik vind dit wel veilig merk ze al van ver op.
Waar kan ik deze intallatie laten plaatsen voor een schappelijke prijs (wel degelijk ) betaal liever iets meer
groetjes carlgs
-
edargpu
Re: xenon voor r1200gsa
Contacteer ® Schalkse hier eens op het Forum,hij kan je daar iets meer over vertellen qua aanschaf en installatie 
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
Jo De Paepe
Bij Lievens Mechanics in Zottegem en bij Leie motors te Drongen kan je ze laten plaatsen
Bestaat deze handleiding ook voor de RT1200?
Lijkt me wel heel duidelijk uitgelegd allemaal.
Lijkt me wel heel duidelijk uitgelegd allemaal.
Oei, oei daar met ik precies wel is een dag voor uittrekken.
Bedankt voor de snelle respons alvast.
Bedankt voor de snelle respons alvast.
-
carl theeuwes
hoi
Bedankt voor de fantatishe uitleg.
groetjes carlgs
Bedankt voor de fantatishe uitleg.
groetjes carlgs
Dit is nu met handen en voeten uitleggen, bedankt.
Is dit de nieuwe Pilot xenon speciaal voor op de moto (kleinere ballast) of was het nog die voor de auto.
In elk geval ik zal me zo'n Xenon aanschaffen en zelf proberen te installeren (mag toch min. 2 maanden niet met de moto rijden)
Vreed bedankt,
Greetz Cope
Is dit de nieuwe Pilot xenon speciaal voor op de moto (kleinere ballast) of was het nog die voor de auto.
In elk geval ik zal me zo'n Xenon aanschaffen en zelf proberen te installeren (mag toch min. 2 maanden niet met de moto rijden)
Vreed bedankt,
Greetz Cope
-
carl theeuwes
hoi schalkse
het installeren van de kleinere versie blijft die dan het zelfde
groetjes
het installeren van de kleinere versie blijft die dan het zelfde
groetjes
-
carl theeuwes
hoi schalkse
Nog een klein vraagje de lampsoket die dient toch niet meer mag je de draden niet verbinden met een manneke en een vrouwke want ik zie daar geen verbindings mogelijkheden aan de lampsoket
groetjes carlgs
Nog een klein vraagje de lampsoket die dient toch niet meer mag je de draden niet verbinden met een manneke en een vrouwke want ik zie daar geen verbindings mogelijkheden aan de lampsoket
groetjes carlgs
-
Sven 12RT
Ik volg je niet helemaal.carl theeuwes schreef: Nog een klein vraagje de lampsoket die dient toch niet meer mag je de draden niet verbinden met een manneke en een vrouwke want ik zie daar geen verbindings mogelijkheden aan de lampsoket
De originele bedrading naar de originele gloeilamp moet je aansluiten op de fiches die naar de ballast gaan.
De ballast zorgt dan voor voldoende power en stuurt dat dan weer naar de lamp.
(zie het fotootje waar een uitvergroting staat, gele pijl en de vermelding "eenvoudige aansluiting")
Waar precies? Ik vind dat niet direct terug...Schalkseruiter® schreef:momenteel nieuwe motorsets verkrijgbaar via B4B-forum
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*