(s)Campi Di Pampi schreef:Sonax vandaag door DPD netjes geleverd bij de buurman...
(s)Campi,vandaag is er een internationale aangetekende zending toegekomen welke ik vanaf morgen mag gaan afhalen op het postkantoor,what it would be
Moderator: GVN
(s)Campi Di Pampi schreef:Sonax vandaag door DPD netjes geleverd bij de buurman...

Je hebt PBWally schreef:Past het als ik ze morgen kom halen?
Zo ja, geef adres en uur door via pm, we stpreken dan wel verder af.
Wally
Denk dat hier niémand een probleem mee heeft...je zult het regelmatig moeten doen

Je moet wel weten,dat de uitlaten op mijn GS,voor ik hem kocht 5 jaar lang door weer en wind gereden waren zonder ooit een vod gezien te hebben.SBK_Mario schreef:Zie eigenlijk weinig (lees geen)verschil op de laatste foto met mijn uitlaatbochten die enkel met wondersteen opgepoetst zijn en ik poets om de 2 weken 10 min aan iedere zijde en mijn uitlaten zien er beter uit.
Je moet het wel regelmatig bijhouden.
GRTZ Mario.
Hey Philip,Koppel!! schreef:YOO
Allé, aangezien ik génen Djairo in de winkel kan vinden ga ik me ook maar is zo'n potteke Wondersteen aanschaffen.
Is zien, m'n uitlaatbochten zijn nu ong. roestbruin, en hebben in een kleine 3j tijd wel af en toe is een vod gezien, maar daar blijft 't dan ook bij![]()
Grtz, Philip!

Persoonlijk zou ik geen staalwol gebruiken want deze kan eventueel staal deeltjes nalaten op/in de inox uitlaatcooper schreef:Ja inderdaad staalwol voor huishoudelijk gebruik met zeep in.
Zo van die "vier tampons in een kartonnen doosje" toestanden verkrijgbaar in elke supermarkt.![]()
Ik weet nu niet of die zeep er echt iets mee te maken heeft maar ik moest helemaal niet hard wrijven.