Hallo iedereen,
T'is met jantje, heb voor de rijders met GPS denk ik nog iets gevonden?
Als je naar de website http://www.tourismegps.be gaat kan je daar enkele route's bekijken voor de ardennen.
Lijkt het je interessant dat moet je je wel even aanmelden en krijg je 1 minuut later een e-mail met login en password.
Heb nu zelf wel geen gps maar heb dit voor jullie al uitgeprobeerd en zie dat er onderaan de site heel veel verschillende
gps toestellen worden vermeld,dus moet lukken.
Alvast veel reisgenot en tot beemers.
Mvg Jantje
GPS route's voor de ardennen.
Moderator: GVN
Re: GPS route's voor de ardennen.
Nu niet voor het een of ander, maare downloaden ofte een login 1 minuut laterjantje schreef:Hallo iedereen,
T'is met jantje, heb voor de rijders met GPS denk ik nog iets gevonden?
Als je naar de website http://www.tourismegps.be gaat kan je daar enkele route's bekijken voor de ardennen.
Lijkt het je interessant dat moet je je wel even aanmelden en krijg je 1 minuut later een e-mail met login en password.
Heb nu zelf wel geen gps maar heb dit voor jullie al uitgeprobeerd en zie dat er onderaan de site heel veel verschillende
gps toestellen worden vermeld,dus moet lukken.
Alvast veel reisgenot en tot beemers.
Mvg Jantje
Ik heb sinds een paar dagen geprobeerd, in het nederlands, en het frans, todat ik uiteindelijk een vriendelijke mail in het frans stuurde met de vraag goe ik in godsnaam aan een inlog zou geraken.
Na X pogingen (zeker 6 a 7) hebben ze mij dan toch op een of andere manier eindelijk een login en paswoord doorgezonden.
En dan nu een route donwloaden om te testen he, en ....... ik moet altijd maar inloggen, ik blijf altijd uitgelogd, en traag dat ding, jongens ....
Nee ik hoop dat anderen het veel beter vergaat maar hier lukt het me echt niet.
Spijtig, maar ja er zijn gelukkig ook andere sites.
Zoals : http://www.mtcdefrikadellen.be/
Maar let op de routes daar downen als TT, vergeet het die worden omgezet naar een onwerkbaar formaat, zeg dus niet dat je het niet wist he
Dirkske sorry zulle;
Bij mij verliep alles heel vlot,maar een route heb ik natuurlijk niet gedownload want heb gene gps.
Allee de toeristische boekske's van de ardennen?T'en is nog da nie.
Mvg Jantje
Bij mij verliep alles heel vlot,maar een route heb ik natuurlijk niet gedownload want heb gene gps.
Allee de toeristische boekske's van de ardennen?T'en is nog da nie.
Mvg Jantje
Hoi Jantje,
zeg maar dat is uw fout ni hoor, ik wil alleen maar anderen verwittigen dat ze niet al te ver moeten gaan zoeken als het bij hen ook niet zou werken.
En als het iets zou te zien hebben met mijn instellingen van coekies o.i.d. ik verander niets, nergens anders probs dus ...
In ieder geval toch bedankt voor het vermelden van die site
zeg maar dat is uw fout ni hoor, ik wil alleen maar anderen verwittigen dat ze niet al te ver moeten gaan zoeken als het bij hen ook niet zou werken.
En als het iets zou te zien hebben met mijn instellingen van coekies o.i.d. ik verander niets, nergens anders probs dus ...
In ieder geval toch bedankt voor het vermelden van die site